تعمیر ظرفشویی بوش در تهران، خدمات حرفه‌ای و سریع تعمیر در محل

تعمیر ظرفشویی بوش
5/5 - (1 امتیاز)

خوش آمدید به سایت سفیر سرویس، جایی که خدمات تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی بوش در تهران به صورت حرفه ای ارائه می‌شود. اگر ماشین ظرفشویی بوش شما خراب شده است و به دنبال یک راهکار سریع و حرفه‌ای برای تعمیر آن در محل خودتان هستید، ما آماده خدمت‌رسانی به شما هستیم.

تعمیر و سرویس ظرفشویی بوش از جمله خدمات اصلی ما در سفیر سرویس است. با تیمی مجرب و متخصص از تعمیرکاران ماشین ظرفشویی بوش، ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی بوش، به شما خدماتی با کیفیت و قابل اعتماد ارائه می‌دهیم.

تعمیر لوازم خانگی بوش
خدمات تعمیر لوازم خانگی سفیر سرویس

با انتخاب سفیر سرویس، مزایای بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد. اولین مزیت ما تعمیرات در محل شماست. شما نیازی به حمل و نقل ماشین ظرفشویی خود به مکانی دیگر ندارید. تیم ما به سرعت به محل شما می‌رسد و با دقت و حرفه‌ای تعمیرات لازم را انجام می‌دهد. این روش سریع و آسان برای شماست و می‌توانید به راحتی ماشین ظرفشویی بوش خود را به ما بسپارید.

آیا در تهران زندگی می‌کنید؟ هیچ نگرانی نداشته باشید! ما در سفیر سرویس، تعمیرات ظرفشویی بوش در تمام مناطق تهران را پوشش می‌دهیم. تیم ما آماده حضور در محل شماست تا مشکلات ماشین ظرفشویی بوش شما را به سرعت و با کیفیت حل کند.

با سفیر سرویس، شما به یک تیم حرفه‌ای از تعمیرکاران ماشین ظرفشویی بوش دسترسی خواهید داشت. این تعمیرکاران ماهر با استفاده از تجربه و دانش فنی خود، به همراه قطعات اصلی بوش، خرابی‌های رایج را برطرف می‌کنند و کارایی و عمر مفید ماشین ظرفشویی بوش شما را افزایش می‌دهند.

تعمیرات ظرفشویی بوش در غرب
تعمیرات ظرفشویی بوش در تهران

اگر می‌خواهید ماشین ظرفشویی بوش خود را به دست تعمیرکاران ما حرفه‌ای بسپارید، بدون تردید با ما تماس بگیرید. تیم پشتیبانی سفیر سرویس همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه اطلاعات بیشتر در مورد خدماتمان است.

برای راحتی شما، سرویس ما در تمام تهران در دسترس است. برخی از خدماتی که ارائه می‌دهیم عبارتند از:

  • تعمیر ظرفشویی بوش: تیم ما با تخصص و تجربه خود در تعمیرات ظرفشویی بوش، هرگونه مشکل فنی را شناسایی و رفع می‌کند. با تعمیر ظرفشویی بوش خود به ما، می‌توانید از عملکرد بهینه و قابل اعتماد ماشین ظرفشویی خود لذت ببرید.
  • سرویس ظرفشویی بوش: برای حفظ عملکرد بهتر ماشین ظرفشویی بوش، سرویس دوره‌ای آن ضروری است. تیم ما با استفاده از روش‌های حرفه‌ای و تجهیزات مدرن، سرویس و نگهداری منظم ماشین ظرفشویی بوش شما را انجام می‌دهد.
  • تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در محل: با توجه به اهمیت وقت شما، ما تعمیرات را در محل خانه یا محل کار شما انجام می‌دهیم. تیم ما با تجهیزات کامل و قطعات اصلی بوش، به سرعت و با دقت مشکلات ماشین ظرفشویی بوش شما را برطرف می‌کند.
  • تعمیرات ظرفشویی بوش در تهران: ما با پوشش تمامی مناطق تهران، شما را در هر نقطه‌ای از شهر خدمت‌رسانی می‌کنیم. از شمال تا جنوب و غرب تا شرق، تیم ما آماده رفع مشکلات ماشین ظرفشویی بوش شما در هر جای تهران است.

با انتخاب سفیر سرویس، می‌توانید به آسودگی مشکلات ماشین ظرفشویی بوش خود را به ما بسپارید. تیم ما همواره آماده پاسخگویی به نیازهای شماست و تماس‌های شما را با اولویت بررسی خواهد کرد. با ما تماس بگیرید و خدمات حرفه‌ای تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی بوش را تجربه کنید.

سفیر سرویس

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

تعمیر لوازم خانگی بوش

سرویسکار مجاز بوش سفیر سرویس

خدمات تعمیرات دوره‌ای توسط تعمیرکار متخصص بوش، بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه بوش، به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه خود را در بهترین وضعیت ممکن نگه دارید. در این نوع خدمات، تیم فنی نمایندگی تعمیرات بوش به صورت دوره‌ای بازدید از دستگاه شما می‌کند و بررسی‌های لازم را برای آن انجام می‌دهد.

در ابتدای خدمات تعمیرات دوره‌ای، تیم فنی نمایندگی تعمیرات بوش تهران، دستگاه شما را برای بررسی و تست‌های اولیه به مرکز خدمات می‌برد. در اینجا، دستگاه شما به دقت بررسی می‌شود و هرگونه خرابی، نقص یا مشکلی که بر روی دستگاه وجود دارد شناسایی می‌شود. سپس، تیم فنی با توجه به نوع خرابی و مشکلات موجود، برنامه‌ریزی برای تعمیر و بهبود دستگاه شما را شروع می‌کند.
بعد از بررسی و تعمیرات اولیه، دستگاه شما به محل خود بازمی‌گردد و تیم فنی به صورت دوره‌ای بازدید از دستگاه شما را انجام می‌دهد. در این بازدید‌ها، تیم فنی بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و مشکلاتی که ممکن است در آینده برای دستگاه شما پیش بیاید را شناسایی می‌کند. در صورت وجود هرگونه مشکل، تیم فنی آن را به صورت سریع و با استفاده از قطعات اورجینال برطرف می‌کند.
خدمات تعمیرات دوره‌ای در نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش، به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه خود را به بهترین شکل ممکن نگه دارید و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. همچنین، این خدمات به صورت دوره‌ای ارائه می‌شوند تا مشکلات دستگاه در ابتدای رخداد شناسایی شده و باعث افزایش عمر مفید دستگاه شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

در اینجا به بررسی خدمات تعمیرات دوره‌ای در نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش می‌پردازیم.

بررسی و تعویض قطعات آسیب‌دیده

در خدمات تعمیرات دوره‌ای، فنی‌های متخصص در نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش، دستگاه شما را بررسی می‌کنند و قطعات آسیب‌دیده را شناسایی می‌کنند. در این مرحله، قطعاتی که باید تعویض شوند شامل قطعات گرمایی، پمپ آب، سنسورها و … می‌باشند. با تعویض این قطعات، دستگاه شما به بهترین وضعیت برمی‌گردد و به طور بهینه عمل می‌کند.

تنظیم و تعمیر سیستم برقی

دستگاه ظرفشویی بوش دارای یک سیستم برقی پیچیده است که در صورت وجود مشکلات، ممکن است باعث نقص و خرابی در دستگاه شود. در خدمات تعمیرات دوره‌ای، فنی‌های متخصص نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش، سیستم برقی دستگاه شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز، تعمیر می‌کنند. همچنین، با تنظیم سیستم برقی به نحوی که بهینه عمل کند، مصرف انرژی دستگاه کاهش می‌یابد.

شستشوی داخلی دستگاه

یکی از مشکلاتی که ممکن است در دستگاه ظرفشویی بوش شما به وجود بیاید، رسوبات و آلودگی‌های داخلی دستگاه است. در خدمات تعمیرات دوره‌ای، فنی‌های متخصص نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش، داخل دستگاه شما را شستشو می‌کنند و رسوبات و آلودگی‌های آن را برطرف می‌کنند. این کار باعث بهبود کیفیت شستشوی ظرف های شما می‌شود و از سایر مشکلاتی که ممکن است در صورت عدم شستشوی داخل دستگاه به وجود بیاید، جلوگیری می‌کند.

همچنین بخوانید  تعمیر ظرفشویی بوش مرزداران

آموزش مجدد استفاده از دستگاه

دستگاه ظرفشویی بوش دارای تنظیمات مختلفی است که ممکن است برای کاربران جدید یا کسانی که مدتی است از دستگاه استفاده نکرده‌اند، پیچیده به نظر بیاید. در خدمات تعمیرات دوره‌ای، فنی‌های متخصص نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش، به شما آموزش می‌دهند که چگونه از دستگاه به بهترین شکل استفاده کنید و چگونه تنظیمات آن را تغییر دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا در زمان استفاده از دستگاه، به بهترین شکل از آن استفاده کنید و از کیفیت شستشوی ظروف خود رضایت داشته باشید.

تعمیرات پیشگیرانه

در خدمات تعمیرات دوره‌ای، فنی‌های متخصص نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش، به شما پیشنهاداتی می‌دهند که چطور می‌توانید دستگاه خود را در بهترین وضعیت نگه دارید و از وقوع مشکلات جدی‌تر جلوگیری کنید. به عنوان مثال، آن‌ها به شما می‌گویند که چطور با استفاده از دستگاه به بهترین شکل از آن استفاده کنید و چگونه دستگاه را تمیز نگه دارید. این کار باعث بهبود عملکرد دستگاه شما می‌شود و از هزینه‌های بیشتری که برای تعمیرات جدی‌تر ممکن است پرداخت کنید، جلوگیری می‌کند.

سفیر سرویس

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

تعمیر لوازم خانگی بوش

خدمات تعمیرات دوره‌ای در نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش به شما کمک می‌کند تا دستگاه خود را به بهترین شکل نگهداری کنید و از آن به طور بهینه استفاده کنید. با انتخاب نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش، می‌توانید بهترین خدمات تعمیرات دوره‌ای را دریافت کنید و از دستگاه خود برای مدت طولانی استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش

ما به عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش به شما کمک می کنیم تا ظرفشویی خود را خیلی سریع، با دقت بالا و بهترین کیفیت تعمیر کنید.
تمامی قطعاتی که برای تعمیر و تعویض استفاده می شود اورجینال است و شما با خیال راحت می توانید تعمیر خود را به ما بسپارید.

اقدامات لازم برای جلوگیری از خراب شدن ماشین ظرفشویی بوش

  • قبل از اینکه تمامی ظروف را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید، ابتدا غذاهای باقیمانده به آن ها را بگیرید و سپس اقدام به شست و شوی آن ها کنید.
  • شما باید از مواد شوینده استاندارد و با کیفیت برای شست و شوی ظروف در ماشین ظرف شویی استفاده کنید؛ علاوه بر این، نباید مواد سفید کننده را داخل مخزن بریزید زیرا آسیب جدی به ماشین وارد می کنند؛ مواد شوینده باید به اندازه نه کمتر نه بیشتر برای شست و شو استفاده شود.
  • باید هر دو هفته یکبار از ماشین ظرفشویی خود در صبح زود یا آخر شب ها استفاده کنید و پس از اتمام شست و شو درب آن را نبندید تا تمامی قطعات آن خشک شوند.
  • فیلتر دستگاه را به صورت دوره ای مثلا ماهی یکبار تمیز کنید.
  • از قرار دادن ظروف زیاد داخل ماشین خودداری کنید و به اندازه ظرفیت دستگاه در آن ظرف قرار دهید، علاوه بر این، باید ظروف را در جهت آب پاش های ماشین قرار دهید تا تمیز شسته شوند.
  • باید از برنامه صحیح برای شست و شوی ظروف استفاده کنید تا ظروف خیلی خوب تمیز شوند.

نحوه تمیز کردن فیلتر ماشین ظرفشویی بوش:

ماشین ظرفشویی های بوش دارای فیلتر تصفیه آب می باشند تا رسوبات و عوامل میکروب زا را جذب کرده و آب شست و شو را عاری از هر گونه باکتری کنند تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند. این فیلتر ها پس از ۶ بار شست و شو نیاز به تمیز کردن داشته تا میزان عملکرد ماشین ظرفشویی دچار اختلال نشود.

  • ابتدا در پوش را خلاف عقربه ساعت بچرخانید تا باز شود.
  • سپس توری را بالا بکشید و خارج کنید.با این کار فیلتر استوانه ای نیز بالا می آید. حالا فیلتر را جلوی آب قرار دهید؛ در این حالت آب باید به راحتی از آن عبور کن، در غیر این صورت فیلتر را با مسواکی نرم تمیز کنید و مجددا برای بررسی کیفیت فیلتر را زیر آب بگیرید.
  • دوش آب بالا و پایین را بیرون آورده و سپس سوراخ های آن را کنترل کنید که دچار گرفتگی نشده باشند.
  • هنگامی که فیلتر را خارج کنید،

ممکن است در کف ظرفشویی بوش مقداری آشغال ببینید که یا به پمپ پروانه گیر کرده است و یا در زیر آن جمع شده است.

مزیت های تماس با شرکت سفیر سرویس:

  • تکنسین های مجرب و متخصص ظرفشویی بوش
  • دارای شعب در سراسر تهران و کرج
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی شرکتی
  • ضمانت ۱۸۰ روزه قطعات و خدمات
  • حضور یکساعته و تعمیر ۱۰۰% در محل شما
  • پیگیری رضایتمندی مشتری توسط شرکت پس از حضور تکنسین
  • نرخ اتحادیه + فاکتور رسمی شرکتی

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

تعمیر لوازم خانگی بوش

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی بوش در تمام تهران

تعمیر لوازم خانگی بوش

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی بوش در تمام تهران

عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش، تمام موارد مرتبط با دستگاه از نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی تا عیب یابی و رفع ایرادات به کاربران گرامی را انجام میدهند.

در اینجا مهم ترین ایرادات مربوط به ماشین ظرفشویی بوش معرفی شده اند که شامل خدمات تعمیرات می شوند، ایرادات عبارتند از:

  • سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی
  • کار نکردن ماشین ظرفشویی
  • بوی بد از داخل ماشین ظرفشویی
  • نشتی آب در ماشین ظرفشویی
  • خرابی برد ماشین ظرفشویی
  • تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی
  • انواع ارورهای ماشین ظرفشویی بوش
  • خشک نکردن ظروف در ماشین ظرفشویی بوش

و برخی ایرادات دیگر که ممکن است برای سرویس ظرفشویی بوش با آن مواجه شده باشید.

تعمیر ظرفشویی بوش

برند بوش یکی از پر طرفدار ترین برند های تولید لوازم خانگی در سطح ایران و جهان می باشد. این برند در بازار لوازم خانگی به دلیل کیفیت بالا و مصرف بهینه انرژی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.
امروزه در اکثر خانه ها و آشپز خانه ها ماشین ظرفشویی را می توان دید. امروزه استفاده از ماشین ظرفشویی رفاه و راحتی بیشتری را برای افراد مخصوصا خانم های خانه دار فراهم کرده است.ظرفشویی های برند بوش یکی از با کیفیت ترین ماشین های ظرفشویی موجود در بازار هستند.اما گاهی ممکن است برای این وسیله پر کاربرد مشکلاتی از قبیل تمیز نشستن ظرف ها، روشن نشدن و یا مشکلی پیش آید که نیاز به تعمیر داشته باشد.سرویس و تعمیر ظرفشویی باید توسط متخصص تعمیرات که بر همه اجزای آن تسلط کافی دارد صورت گیرد. مرکز سفیر سرویس با داشتن تکنسین حرفه ای در زمینه تعمیرات ظرفشویی بوش در سریع ترین زمان مشکلات لوازم خانگی شما را برطرف می کند.

همچنین بخوانید  تعمیر ظرفشویی بوش در الهیه

در صورتی که شما با مشکلات مربوط به ماشین ظرفشویی بوش مواجه شدید و نیاز به تعمیرکار حرفه ای دارید از طریق شماره های موجود در سایت با مرکز سفیر سرویس تماس بگیرید.

نکات مهم برای جلوگیری از خراب شدن و تعمیر مداوم ظرفشویی بوش

قبل از قرار دادن طرف ها در ماشین ظرفشویی حتما باقی مانده های غذا در ظرف را پاک کنید.از ریختن مواد سفید کننده داخل مخزن خود داری کنید و حتما از مواد شوینده استاندارد استفاده نمایید. پس از اتمام شستشو درب ماشین ظرفشویی را نبندید تا اجزای داخلی آن خشک شود. همچنین لازم است جهت عملکرد خوب دستگاه فیلتر دستگاه را تمیز کنید.ظرف ها را در جهت آب پاش دستگاه و متناسب با ظرفیت ماشین داخل آن بگذارید.در خیلی از موارد دیگر با رعایت و کنترل موضوعات مربوط به نگهداری دستگاه شما از تعمیر ماشین ظرفشویی بی نیاز خواهید شد.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

مزایا ماشین ظرفشویی بوش

ماشین های ظرفشویی بوش دارای مدل های مختلفی هستند که باعث شده دست مشتریان برای خرید باز باشد و بتوانند بهترین مدل را برای خود انتخاب کنند.طراحی یکی از مولفه های مورد توجه مشتریان است. ماشین ظرفشویی بوش از طراحی خاص و زیبایی برخوردار است که این طراحی منحصر به فرد سبب زیبایی دکوراسیون آشپز خانه هم می شود.ماشین های ظرفشویی بوش به علت موتور هایی که در آن به کار رفته است سر و صدای بسیار کمی تولید می کند و آرامش آشپز خانه را تضمین می کند.ظرفشویی بوش از لحاظ مصرف انرژی بسیار کم مصرف هستند. همچنین برای هر چرخه شستشو حدودا 12 لیتر آب مورد استفاده قرار می گیرد.

سوالات متداول

  • هزینه ی تعمیر ظرفشویی بوش چقدر است؟

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش با توجه به علت خرابی دستگاه، تعویض قطعات و…متغیر است و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط تعمیرکار مخصص به شما اعلام می شود. تمام هزینه هایی که از شما دریافت می شود تحت نظارت مرکز سفیر سرویس و منصفانه می باشد.

  • تعمیر کار چه زمانی به منزل مراجعه می کند؟

قبل از مراجعه تعمیر کار به منزل با شما هاهنگ می شود. به دلیل اینکه نزدیک ترین تعمیرکارمتخصص برای بر طرف کردن مشکل دستگاه به محل شما اعزام می شود امکان ارائه خدمات در سریع ترین زمان فراهم می باشد.

  • آیا تکنسین های بوش سرویس در تهران قبل از اعزام به محل خدمت تعیین شده با کاربران هماهنگ می کنند؟

بله، همه ی  تکنسین های  سفیر سرویس ، حتما قبل از حضور در محل محل خدمت تعیین شده  با شما تماس می گیرند و از حضور شما در محل خدمت  اطمینان حاصل می کنند.

  • آیا در صورت خراب شدن  همان ایراد  تعمیر شده توسط کارشناسان  دوباره هزینه ی تعمیر  دریافت می شود؟

نخیر ، اگردوباره همان ایراد قبلی در کمتر از 30 روز برای دستگاه رویت شود  این مرکز موظف است دوبار ه تکنسین های خود را به محل شما اعزام کند و بدون گرفتن هزینه دستگاه شما را تعمیر کند.

  • آیا امکان تهیه ی قطعات مورد نیاز برای تعمیر دستگاه توسط کاربر مجود دارد؟

بله کاربر می تواند  قطعاتی که برای تعمیر دستگاه خراب  نیاز است را تهیه کند ولی سفیر سرویس به هیچ عنوان ضمانتی در مقابل کارکرد و سالم بودن قطعه نخواهد داد.

  • اگر کاربر از خدمت ارائه شده توسط کارشناسان و متخصصان سفیر سرویس راضی نباشد چه اتفاقی می افتد؟

دارا بودن صد ها کار بر و نمایندگی فعال در سرتاسر ایران نشان دهنده ی رضایت کاربران از خدمات سفیر سرویس می باشد ، اگر از خدمت ارائه شده ناراضی باشید در کمترین زمان ممکن  کارشناسان با شما تماس گرفته و به مشکل شما رسیدگی خواهند کرد..

  • علت طولانی بودن برنامه ی شستشو توسط ماشین ظرف شویی بوش چیست؟

ممکن است به دلیل مدل ماشین ظرف شویی شما باشد و قبل از شروع شستشوی ظرف ، زمانی را برای گرم کردن آب صرف کند.

  • آیا قطعات تعمیر لوازم خانگی را به صورت یکجا فروش دارید؟

سفیر سرویس تنها در صورتی که شما نماینده قطعات باشید اقدام به فروش آنها میکند

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

تعمیر و عیب یابی انواع ماشین ظرفشویی بوش

برند بوش جز یکی از معروف‌ترین و مشهورترین برندهای است که در بازار وجود دارد محصولاتی که توسط این شرکت ساخته می‌شوند از تکنولوژی های روز دنیا بهره مند شده اند و دارای بالاترین و بروزترین استاندارد ها هستند. در صورتی که شما از محصولات این برند استفاده کرده باشید قطعاً از کیفیت و کارایی بی نظیر آنها مطلع هستید. یکی از پرفروش ترین محصولات این برند به ماشین ظرفشویی بوش اختصاص دارد که ویژگی هایی نظیر مصرف پایین انرژی، داشتن بازوی آبپاش قدرتمند، ظرفیت مناسب این دستگاه و همچنین ظاهر زیبا و جذاب آن سبب شده تا رضایت مشتریان را در بر داشته باشد.

در نمایندگی بوش و مراکز معتبر تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش عیب یابی و تعمیر به واسطه تکنسین های حرفه ای و مجرب انجام میشود و از دستگاه های پیشرفته استفاده می گردد که می توانند بهترین تعمیرات و تخصصی ترین ها را به مشتریان ارائه بدهند. تکنسین هایی که در این مراکز مشغول به فعالیت هستند آشنایی کاملی با روش‌های جدید تعمیر دارند و با سرعت عمل بالایی می‌توانند تعمیر را به اتمام برسانند. البته این تعمیرکاران به دلیل مهارت و تجربه ای که در طی سال های فعالیت خود در نمایندگی بوش به دست آورده‌اند دارای دقت کافی هم هستند و در تمامی مراحل تعمیر کیفیت را تا بالاترین حد ممکن رعایت می کنند. معمولاً در چنین مراکز معتبری قبل از اینکه تعویض قطعات صورت بگیرد از تعمیر آن ها استفاده می شود تا مشتری بتواند با هزینه معقولانه تری دستگاه خود را مجددا مورد استفاده قرار بدهد و هزینه کمتری برای تعمیر بپردازد. اما اگر قطعه به گونه‌ای باشد که امکان تعویض برای آن مهیا نباشد در مراکز معتبر و نمایندگی بوش از قطعات اورجینال به منظور تعویض استفاده خواهد شد.

همچنین بخوانید  تعمیرات ظرفشویی بوش در غرب

چرا ماشین ظرفشویی بوش از خود صدای زیادی را تولید میکند؟

اگر ماشین ظرفشویی بوش شما دارای سر و صدای زیادی است باید موارد زیر را بررسی کنید؛ البته نمایندگی ماشین ظرفشویی بوش می توانند این اقدامات را به صورت اصولی برای شما انجام بدهد.

  • نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی بوش بسیار مهم است و در این شرایط به چگونگی چیدمان آنها دقت کنید.
  • اگر به صورت نامنظم ظرفها در سبدها قرار بگیرند و هر ظرف در جای مخصوص خود قرار نگرفته باشد زمانی که آب پاش شروع به چرخش میکند، بازوهای آن با ظرف ها برخورد می کنند و منجر به ایجاد سر و صدا خواهد شد.
  • نکته بعدی که می تواند موجب شود تا ماشین ظرفشویی بوش از خود سر و صدا تولید کند وجود مشکل و ایراد در پمپ است که موجب می شود تا در زمان کار با دستگاه این صداها شنیده شود.

دلایل کار نکردن ماشین ظرفشویی بوش

اگر که شما متوجه شده اید که ماشین ظرفشویی تان کار نمیکند چندین مورد را بررسی کنید:

  • چک کردن برق منزل
  • بررسی میکروسوئیچ درب ماشین ظرفشویی بوش
  • بررسی خرابی پریز برق
  • چک کردن خرابی درب دستگاه

شما می توانید برای هر لوازم خانگی خود از نمایندگی بوش استفاده کنید مثلا اگر نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی دارید از نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تهران استفاده نمایید یا برای وسایل دیگر از نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش، نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش و… استفاده کنید.

عدم کارکرد کلیدهای ماشین ظرفشویی بوش

در صورتی که با این مورد در ماشین ظرفشویی بوش روبرو شده اید باید پیش از هر اقدامی برد الکتریکی دستگاه را بررسی کنید و البته به دلیل اینکه این قطعه جزء قطعات حساس به شمار می رود حتماً از تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه ای که در نمایندگی بوش هستند استفاده نمایید و هیچگاه خودسرانه اقدامی را در خصوص تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله ماشین ظرفشویی بوش انجام ندهید.

چرا ماشین ظرفشویی بوش نمی‌تواند به خوبی ظرف ها را خشک کند؟

در این شرایط شما باید ترموستات را چک کنید و از کارکرد صحیح المنت مطمئن شوید. در صورتی که هر کدام از این قطعات معیوب و خراب شده باشند دیگر ماشین ظرفشویی بوش قادر به خشک کردن ظرف ها نخواهد بود.

در هر صورت اگر که شما بعد از اتمام پروسه شستشو و تمام شدن زمان برنامه متوجه شدید که ظروف به خوبی خشک نمی شوند باید به منظور رفع مشکل و عیب یابی دقیق دستگاه از نمایندگی تعمیرات بوش استفاده کنید.

چرا پس از اتمام برنامه شستشو در ماشین ظرفشویی بوش لکه ها بر روی ظرف ها باقی مانده اند؟

این موضوع نیز به دلایل مختلفی می تواند اتفاق بیفتد و بصورت خلاصه میتوان گفت شما متناسب با میزان ظروف و چربی و‌کثیفی آنها برنامه شستشو را انتخاب نکرده اید.

در کنار آن از نمک دانه درشت و مایع جلادهنده نیز استفاده کنید و حتماً مقدار سختی آب منطقه تان را در نظر بگیرید.

چرا درب ماشین ظرفشویی بوش قفل نمی شود؟

  • برای که مشکل دستگاه را برطرف کنید بهتر است یکبار درب آن را باز و مجدداً ببندید.
  • اگر که به صورت صحیح قفل درب کار نمیکند به بررسی قفل درب و سوئیچ قفل بپردازید و مطمئن شوید که کارکرد صحیح دارند.
  • هر کدام از موارد فوق که دچار آسیب شده باشند باید سریعاً تعویض گردند که می‌توان به واسطه نمایندگی بوش برای تعویض آنها اقدام کرد.

دلایل قفل نشدن درب ماشین ظرفشویی

  • خراب شدن میکروسوئیچ
  • شکسته بودن سیستم قفل و خرابی آن

چرا آبگیری به شیوه صحیح در ماشین ظرفشویی بوش صورت نمی گیرد؟

  • ممکن است درب دستگاه خراب باشد
  • این امکان وجود دارد که میکروسوئیچ یا قفل خراب است و اجازه نمی دهد تا دستگاه به شیوه صحیح آبگیری نماید
  • یکی دیگر از موارد ساده ای که سبب میشود تا ماشین ظرفشویی بوش به درستی آبگیری نکند وجود تاشدگی و انسداد در شلنگ ورودی آب است.

چرا ماشین ظرفشویی بوش به صورت تمیز ظرف ها را نمی شوید؟

  • ممکن است در قسمت های پمپ، واشر لاستیکی درب و بازوهای آب پاش خرابی و مشکلی وجود داشته باشد.
  • این امکان وجود دارد که در یکی از قسمت ها مواد غذایی جمع شده باشد و اجازه ندهد تا دستگاه ماشین ظرفشویی عملکرد صحیحی داشته باشد و می توان این قطعات را تمیز کرد تا مشکل برطرف گردد.

چرا در ماشین ظرفشویی بوی نامطبوع قرار دارد؟

اگر از مواد شوینده نامرغوب استفاده کنید ممکن است این بو در ماشین ظرفشویی شما منتشر شود و حتماً قبل از اینکه ظروف را در ماشین ظرفشویی قرار دهید ظرف ها را از باقیمانده غذا ها پاک کنید و به صورت دوره‌ای ظرفشویی را تمیز کنید و از مواد شوینده مناسب استفاده کنید.
کلیه خدماتی که در خصوص تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در این مراکز ارائه می‌شود شامل نصب مجدد، تعویض قطعات، سرویس دوره‌ای دستگاها، تعمیرات تخصصی و رفع مشکلات آن، فروش قطعات اورجینال و… می باشد.همچنین برای محصولات دیگر مثل جارو برقی نیز تعمیرات آن شامل مواردی چون بررسی مشکلات دستگاه و ارزیابی آن، تعمیر دستگاه، بررسی وضعیت موتور، سرویس دستگاه، تعویض قطعه و…. است.

ماشین ظرفشویی بوش مدل sms46nb01b

سفیر سرویس نمایندگی اصلی محصولات بوش در تهران نیست ولی خدمات نمایندگی را با با کمترین قیمت و مجرب ترین تعمیرکاران انجام می دهد.

در نمایندگی بوش و مراکز معتبری که اقدام به ارائه خدمات مختلف در حوزه تعمیر لوازم خانگی با برند بوش می نمایند، تکنسین های ماهر و باتجربه ای مشغول به فعالیت هستند که تمام تلاش خود را می نماید تا در زمانی کوتاه به رفع مشکل دستگاه بپردازند و کمتر از تعویض قطعات استفاده کنند. هیچ گاه برای تعمیر انواع لوازم خانگی خود از تعمیرکاران غیرمجاز استفاده نکنید چرا که میتواند منجر به آسیب جدی به قطعات حساس دستگاه شود.

 

 

6 پاسخ

  1. ماشین ظرفشویی یه کم اتصال برق داره وقتی به بدنه اش دست برخورد کنه، لرزش خفیفی داره، به نمایندگی و تعمیرکار ماشین ظرفشویی دسترسی ندارم، لطفا راهنمایی کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات