تعمیر لباسشویی بوش در بلوار فردوس

تعمیر لباسشویی بوش در فردوس
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر لباسشویی بوش در بلوار فردوس، خدمات برتر برای آسایش شما

تعمیر لباسشویی بوش در بلوار فردوس در سایت نمایندگی بوش سفیر سرویس در سریع ترین زمان ممکن با مجرب ترین تعمیرکاران به انجام می‌رسد. سفیر سرویس نمایندگی اصلی بوش در تهران نیست ولی خدمات نمایندگی بوش را ارائه می دهد.
اگر شما در منزل لباسشویی بوش را استفاده می‌کنید و پس از مدتی دچار خرابی یا عیب و ایراد شده بهتر است به منظور تعمیر آن از نمایندگی ماشین لباسشویی بوش سفیر سرویس استفاده کنید.
استفاده از افراد متخصص باعث می‌شود که شما بتوانید مشکل ماشین لباسشویی بوش را برطرف نمایید. برای عیب یابی و  خدمات تعمیر لباسشویی بوش  می‌توانید به نمایندگی بوش سفیر سرویس اطمینان و اعتماد داشته باشید.

سفیر سرویس

ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش:

یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و فر توکار

نمایندگی-تعمیرات-بوش

ایراداتی که برای ماشین لباسشویی بوش به وجود می‌آید معمولاً ساده هستند و به راحتی با راهنمایی های لازم می‌توانید مشکل دستگاه را برطرف کرد، نیاز به ابزار ویژه نیست.
اما اگر این ایرادات پیچیده و حساس باشد باید حتماًده ها تعمیرکار بوش مجرب و افراد متخصص در نمایندگی بوش عیب یابی را انجام داده و دستگاه را تعمیر کنند.
در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های ماشین لباسشویی بوش آشنا نماییم.

تعمیر لباسشویی بوش در فردوس
تعمیر لباسشویی بوش در بلوار فردوس

معرفی ویژگی های لباسشویی ها بوش

دیگ لباسشویی های بوش طراحی منحصر به فردی دارد که باعث میشود البسه شستشوی عالی داشته باشند از طرفی از البسه محافظت می شود.روزن های نامتقارن موجود در دیگ باعث بارش باران مانند آب در دیگ شده و نتیجه عالی را در شستشوی البسه با حجم زیاد ممکن می‌سازد. علاوه بر آن باعث توزیع بهینه آب در دیگ شده و زمان خیس خوردن البسه را کاهش می‌دهد.

همچنین بخوانید  نمایندگی بوش در جمهوری

3D AquaSpa Wash System ورود آب در سه جهت مختلف به داخل دیگ

این سیستم شستشو و آب پاشی ویژه نتیجه ای عالی و بدون نقص را در هر دوره شستشو به ارمغان می‌آورد. به کمک این ویژگی آب از سه جهت متفاوت وارد دیگ شده تا توزیع موثر و یک‌ نواختی ایجاد کند. در طول دوره شستشو روزنه هایی که با دقت خاصی طراحی شده اند آب را به آرامی در دیگ به حرکت درآورده و باعث می‌شوند تا حداکثر استفاده از آب موجود در دیگ امکان پذیر شود.

همچنین بخوانید  تعمیر لاستیک لباسشویی بوش

سیستم فقل Aqua Stop

در تمامی مدل های لباسشویی بوش تاکید خیلی زیادی برای امنیت دستگاه شده است. که از جمله آن می‌توان به لوله ها و اتصالاتی با قدرت تحمل فشار زیاد آب و سیستم قفل الکترونیکی دستگاه اشاره کرد.  Aqua Stop قطعه ای است که اگر در هر نقطه‌ای از مسیر عبور آب نشتی ایجاد شود بلافاصله آب را قطع می‌کند.

شستشوی لباس های ورزشی

برنامه ای ویژه شستشوی البسه ورزشی از جمله برنامه های خاص لباسشویی بوش است، که بسیار پیشرفته است لباس های که الیاف آن توسط تکنولوژی میکروفیبر ساخته شده اند را شستشو می‌دهد مانند لباس ژیمناستیک، دوچرخه سواری و یا پیاده روی.

حداکثر استفاده از آب ورودی به ماشین لباسشویی Aqua Plus

با استفاده از این برنامه بهترین نتیجه آبکشی حاصل می شود.

صفحه نمایشگر  دیجیتالی Digital Display

صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی های بوش بسیار واضح  می باشند که روند شستشو، زمان باقیمانده، دور موتور و دمای انتخابی را نشان می دهد.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش
تعمیر ماشین لباسشویی بوش در بلوار فردوس

Dark Wash (بی اثر شدن لباس های تیره و شوینده ها بر روی سایر لباس ها)

این برنامه کاربردی برای شستشوی البسه تیره طراحی شده و چندین مای متفاوت ارائه می‌دهد. به استفاده از  این برنامه از بورشدگی البسه جلوگیری شده و اثر مواد شوینده بر روی لباس ها به جای نخواهد ماند.

همچنین بخوانید  نحوه پاک‌سازی فیلتر در ماشین لباسشویی بوش

Handwash Wool (شستشوی نرم)

این برنامه خاص در دور موتور 27rpm (دور معمول 50 rpm) طراحی شده و شستشویی نرم را ارائه می‌دهد تا  به بافت و تار و پود البسه پشمی کوچک ترین صدمه ای وارد نگردد.

Delicate Silk

برای محاظفت از الیاف البسه ظریف مانند البسه ابریشمی و لباس های زیر که به لطف دور موتوری آرام در مرحله آبکشی (600rpm) مانع از ایجاد هر گونه صدمه در بافت اینگونه الیاف خواهد شد.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش، ارائه خدمات نمایندگی بوش در محل فوری

کاهش 60 درصدی زمان شستشو   Fast Option Speed Perfect

ببا کمک گرفتن از این برنامه زمان شستشو را تا سقف 60% کاهش دهید. تمام برنامه ها به جز شستشوی 15 دقیقه ای قابل ترکیب با این برنامه می‌باشند. با کمک این برنامه و بدون پایین آمدن کیفیت شستشو، شستشوی 5 کیلوگرم در کمتر از 30 دقیقه انجام خواهد شد.

صرفه جویی بی نظیر در مصرف آب و شوینده ها در ماشین لباسشویی  (Intelligent Dosage System) I-DOS

دستگاه شما به طور هوشمند میزان مورد نیاز ماده شوینده و یا نرم کننده را اندازه گیری می‌نماید. با استفاه از این سیستم حدودا تا 20 شستشوی بعدی نیازی به افزودن شوینده نخواهد بود.

همچنین بخوانید  عملکرد بهینه ماشین لباسشویی بوش

Vario Perfect

حالت Eco Perfect اضافه کردن آن به برنامه های موجود باعث صرفه جویی قابل ملاحظه ای در مصرف انرژی (آب و برق) خواهد شد. در مدل های 8 کیلویی حتی با استفاده از تمام ظرفیت دستگاه و پر کردن آن همچنان به میزان 30% نسبت به برچسب Aصرفه جویی بیشتری انجام خواهد گرفت.

Time Delay تعیین زمان شروع شستشو 

از ویژگی های این برنامه این است که می‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌توانید تا زمان شروع شستشو را بین 1 تا 24 ساعت تنظیم نمایید. بنابراین زمانی که به منزل می‌رسید لباس هایتان نیز شسته شده یا اینکه می‌توانید از نرخ ارزانتر برق در نیمه های شب بهره مند شوید.

Super energy-efficiency with EcoSilence DriveTM

موتور جدید BLDC باعث سکوت و ثبات بی رقیبی در لباسشویی های بوش شده است.

Mixed Load

شستشوی سریعی که امکان شستشوی البسه رنگی را با هم ممکن ساخته و ایده اصلی آن شستشوی لباس های فرم و روزانه می‌باشد.
با بالا بردن دما و افزایش طول دوره آبکشی، میزان موادآلرژی زا در البسه را به حداقل میزان ممکن می‌رساند و مناسب افرادی است که پوست حساس و آلرژیک دارند.

همچنین بخوانید  نمایندگی تعمیر بوش در نواب، خدمات پس از فروش بوش

Super Quick 15 برنامه ای کوتاه برای حدود دو کیلوگرم لباس

برنامه ای کوتاه برای حدود 2 کیلوگرم البسه که معادل 10 تی شرت یا پیراهن بوده و به کمک دو مرحله ابکشی و دور موتوری مناسب یکی از کوتاه ترین برنامه های موجود در بازار را ارائه می‌کند.
برای تعمیر ماشین لباسشویی خود در منطقه بلوار فردوس با یکی از شماره های نوشته شده در پایین همین صفحه با ما تماس بگیرید.
سفیر سرویس یکی از شرکت های است که بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی را بالاترین کیفیت به انجام می‌رساند، لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی‌کند صرفا خدمات لوازم خانگی  بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط متخصصین خود در سراسر تهران به انجام می‌رساند.

سوالات متداول درباره تعمیر لباسشویی بوش در بلوار فردوس

در این بخش سعی شده تا به تعدادی از سوالات شما درباره تعمیر ماشین لباسشویی بوش پاسخ داده شود.

۱.چه نشانه‌هایی نشان می‌دهد که ماشین لباسشویی من نیاز به تعمیر دارد؟

نشانه‌های احتمالی شامل صداهای غیرعادی، عدم چرخش دستگاه، لرزش غیرمعمول، یا مشکلات در گردش آب و دفع آب می‌شوند.

۲.چه عیب‌هایی معمولاً در ماشین لباسشویی پیش می‌آید؟

عیوب شایع شامل مشکلات با موتور، پمپ آب، سنسورها، درب و یا مشکلات در مدارهای الکتریکی می‌شوند.

۳.آیا می‌توانم خودم تعمیرات ابتدایی را انجام دهم؟

بله، برخی از مشکلات ساده ممکن است توسط شما با دنیای ابزارهای ابتدایی رفع شوند. اما برای مشکلات پیچیده‌تر بهتر است با تکنسین‌های متخصص سفیر سرویس در ارتباط باشید.

۴. چه هزینه‌ای باید برای تعمیرات ماشین لباسشویی در نظر گرفت؟

هزینه تعمیرات وابسته به نوع مشکل، قطعات مورد نیاز و هزینه تعمیرات کارگاه ممکن است متفاوت باشد.

همچنین بخوانید  نمایندگی بوش در نیاوران

۵. چگونه می‌توانم از تعمیرات پس از تعمیرات محافظت کنم؟

تکنسین های مجرب سفیر سرویس از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیر لوازم شما استفاده می‌کنند، همچنین بابت آن گارانتی تعمیر نیز به شما ارائه می‌دهند، تا به طور کامل خیال شما از این موضوع راحت باشد.

4 پاسخ

  1. خدمات تعمیرات لباسشویی بوش فردوس بسیار دقیق و تخصصیه ممنون از خدمات بی نظیرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات