خدمات تعمیر لباسشویی بوش: از مشکلات رایج تا تعمیرات حرفه‌ای

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش
4.5/5 - (2 امتیاز)

نیاز به تعمیر لباسشویی بوش دارید؟ سفیر سرویس اینجاست تا کمک شما باشد!

لباسشویی‌ های بوش به عنوان یکی از محصولات برتر در بازار لوازم خانگی شناخته می‌شوند، اما همانطور که هر دستگاه دیگری ممکن است دچار خرابی شود، لباسشویی‌های بوش هم ممکن است دچار خرابی هایی شود و نیاز به تعمیر لباسشویی بوش با سفیر سرویس داشته باشید. در این مقاله، به بررسی چند خرابی رایج در لباسشویی‌های بوش و راه‌حل‌هایی برای آن‌ها می‌پردازیم. در صورتی که خرابی لباسشویی شما در این جا مورد بررسی قرار نگرفته بود می‌توانید، با کارشناسان سفیر سرویس در ارتباط باشید.

تعمیر لوازم خانگی بوش

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی بوش در تمام تهران

تعمیر لوازم خانگی بوش

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی بوش در تمام تهران

معرفی تیم متخصص و حرفه ای سفیر سرویس برای تعمیر لباسشویی بوش

تیم حرفه‌ای سفیر سرویس، با سابقه‌ی بیش از چندین سال در زمینه تعمیر لباسشویی بوش و همچنین سایر لوازم بوش، ارائه دهنده خدمات با کیفیت و مطمئن در مناطق تهران و کرج می‌باشد. این تیم از تعمیرکاران مجرب و متخصصی تشکیل شده است که با دانش و تجربه‌ی بالا، به رفع مشکلات فنی مرتبط با لباسشویی بوش می‌پردازند. برخی از ویژگی‌های تیم حرفه‌ای سفیر سرویس شامل موارد زیر است:

  1. تعمیرکاران و متخصصان حرفه‌ای: تیم سفیر سرویس از تعمیرکاران با تجربه و مهارت‌های بالا در زمینه تعمیرات لباسشویی بوش استفاده می‌کند، که توانایی تشخیص دقیق مشکلات و ارائه راه‌حل‌های موثر را دارند.
  2. سرعت عمل: تیم سفیر سرویس به سرعت و به صورت فوری به درخواست‌های مشتریان پاسخ می‌دهد و سعی می‌کند مشکلات فنی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کند.
  3. استفاده از قطعات اصلی: این تیم از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیرات استفاده می‌کند، که اطمینان می‌دهد دستگاه شما پس از تعمیر در وضعیت عملکردی بهترین خود باشد.
  4. پوشش منطقه‌ای گسترده: سرویس‌های تیم حرفه‌ای سفیر سرویس در تمامی مناطق تهران و کرج فعال است و مشتریان می‌توانند از خدمات آنها بهره‌مند شوند.
  5. خدمات پس از فروش: پس از اتمام تعمیرات، تیم سفیر سرویس اطمینان از رضایت مشتریان را با ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مداوم فراهم می‌کند.

با تیم حرفه‌ای سفیر سرویس، مشکلات فنی لباسشویی بوش خود را به راحتی و با اطمینان برطرف کنید و از عملکرد بهتر دستگاه خود لذت ببرید.

همچنین در نظر داشته باشید، بوش در ایران دارای نمایندگی رسمی نمی‌باشد، سفیر سرویس هم نمایندگی این برند در ایران نمی‌باشد، اما خدماتی ارزان تر و با کیفیت همچون نمایندگی ارائه می‌دهد.

خدمات بیشتر در سفیر سرویس بوش

تیم حرفه‌ای سفیر سرویس به عنوان یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی بوش در تهران و کرج، خدمات گسترده‌ای را برای تعمیر و نگهداری انواع لوازم خانگی بوش، از جمله لباسشویی بوش، ساید بای ساید بوش، فر توکار بوش، جاروبرقی بوش، یخچال فریزر بوش، و ظرفشویی بوش ارائه می‌دهد. در زیر به صورت کامل توضیحاتی راجع به خدمات ارائه شده توسط سفیر سرویس برای هر کدام از این دستگاه‌ها ارائه می‌دهم:

تعمیر لباسشویی بوش:

  • تشخیص و رفع انواع مشکلات فنی از جمله عدم دوران بشکه، نشتی آب، عدم شستشوی کامل و غیره
  • تعمیر و تعویض قطعات اصلی مانند موتور، پمپ آب، موتور درایو، سنسورها و سایر قطعات
  • تنظیمات و تعمیرات مربوط به سیستم الکترونیکی و کنترلی دستگاه.

تعمیر ماشین لباسشویی در پونک

تعمیر ساید بای ساید بوش:

  • تشخیص و رفع مشکلات احتمالی در دو قسمت یخچال و فریزر، از جمله نشتی آب، عدم سرمایش یا گرمایش، عدم تنظیم دما و غیره
  • تعمیر و تعویض قطعات مانند کمپرسور، ولوم های گازی، سنسورها و غیره
  • تعمیرات مربوط به سیستم محافظتی و کنترلی دستگاه.

نگهداری صحیح یخچال سایدبوش

تعمیر فر توکار بوش:

  • تشخیص و رفع مشکلات مربوط به سیستم گرمایشی و کنترل دما.
  • تعمیر و تعویض قطعاتی مانند المان‌های گرمایشی، ترموستات، ترموکوپل و سایر
  • تعمیرات الکتریکی و الکترونیکی دستگاه.

نمایندگی بوش در امیرحضور

تعمیر جاروبرقی بوش:

  • تعمیر و نگهداری از موتور و سیستم‌های جاروبرقی.
  • تعمیرات مربوط به سیم و کابل‌های برقی و سیستم فیلتراسیون هوا.

آموش تعمییر گام به گام سیم جمع کن جاروبرقی بوش

تعمیر یخچال فریزر بوش:

  • تشخیص و رفع مشکلات مربوط به سیستم سرمایشی و فریزر، از جمله عدم خنک شدن، نشتی یا گرم شدن.
  • تعمیر و تعویض قطعات مانند کمپرسور، کنترلرها، سنسورها و غیره
  • تنظیمات و تعمیرات مربوط به سیستم الکترونیکی و کنترلی دستگاه.

https://www.bsch-service.com/

تعمیر ظرفشویی بوش:

  • تشخیص و رفع مشکلات مربوط به شستشو و نشستشویی، از جمله عدم شستشو، نشتی آب، عدم خشک شدن و سایر مشکلات این‌چنینی
  • تعمیر و تعویض قطعات مانند پمپ آب، موتور، سنسورها
  • تنظیمات و تعمیرات مربوط به سیستم الکترونیکی و کنترلی دستگاه.

تعمیر-ماشین-ظرفشویی-سفیر-سرویس-4

با انتخاب سرویس‌های تعمیراتی سفیر سرویس، می‌توانید از تخصص و تجربه‌ی بالای ما در تعمیر و نگهداری لوازم خانگی بوش خود بهره‌مند شوید و به سرعت به حل مشکلات فنی دستگاه‌هایتان بپردازید.

مناطق تحت پشتیبانی سفیر سرویس برای تعمیر لباسشوی بوش

در تمامی نقاط تهران از جمله: صادقیه، ستارخان، جردن، مرزداران، فردوس، پونک، شهرک غرب، چیتگر، تهرانپارس، تجریش، قلهک، سعادت آباد، ازگل، نواب، سهروردی، جمهوری، نیاوران، میرداماد، سوهانک، کریمخان، امین حضور، فرمانیه، گیشا، آزادی، پیروزی، الهیه، زعفرانیه، ونک، اندرزگو، کاشانی، نارمک، رسالت و هفت حوض سفیر سرویس خدمات تعمیر لباسشویی را ارائه می‌دهد. شما عزیزان اگر در این مناطق یا حتی مناطقی از تهران که نام آن در این جا نیامده است، حضور دارید، می‌توانید برای دریافت خدمات خود با سفیر سرویس در ارتباط باشید.
همچنین بوش سرویس در تمامی مناطق استان البرز نیز فعالیت دارد و آماده خدمت‌رسانی به شما می‌باشد.

همچنین بخوانید  عیب‌یابی و رفع مشکلات آبگیری در ماشین لباسشویی بوش

راهکار های نگهداری بهتر از ماشین لباسشویی بوش

راهکارهای مراقبت از لباسشویی بوش شامل اقداماتی است که می‌توانید برای حفظ عمر و عملکرد بهینه دستگاه خود انجام دهید. در زیر، به برخی از این راهکارها اشاره می‌کنم:

تمیزی و بهداشت:

  • پس از هر بار استفاده، مطمئن شوید که در لباسشویی را باز کنید تا هوا بتواند به درون دستگاه وارد شود و رطوبت را از بین ببرد.
  • لباسشویی بوش را به‌طور منظم تمیز کنید. برای این کار می‌توانید از یک پارچه مرطوب و ملایم و یک محلول شستشوی قلیایی استفاده کنید.

بررسی فیلترها:

  • به صورت دوره‌ای فیلترهای آب و پمپ لباسشویی بوش را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که آن‌ها تمیز و بدون مشکل عمل می‌کنند. در صورت لزوم، فیلترها را تمیز کرده و یا تعویض کنید.

استفاده از مواد شوینده مناسب:

  • از مواد شوینده‌هایی که برای دستگاه لباسشویی بوش مناسب‌اند، استفاده کنید. استفاده از مواد شوینده غیر مناسب می‌تواند به طول عمر دستگاه آسیب برساند.

نگهداری از درب و درزها:

  • مطمئن شوید که درب و درزهای لباسشویی بوش خود را تمیز کرده و هموار کنید. بررسی کنید که هیچ رسوبی وجود نداشته باشد و در صورت لزوم آن‌ها را با محلول شستشوی قلیایی پاک کنید.

استفاده بهینه:

  • از دستورالعمل‌های تولید کننده برای بارگیری و تخلیه صحیح لباس‌ها استفاده کنید و حداکثر از ظرفیت دستگاه استفاده کنید. از دوره‌های شستشوی مناسب و دمای مناسب استفاده کنید.

بررسی مشکلات فنی:

  • مشکلات فنی مثل صداهای غیرطبیعی، عملکرد نامناسب، یا نشتی آب را به سرعت شناسایی کنید و در صورت لزوم به تعمیرکار متخصص مراجعه کنید تا مشکلات را رفع کند.

با رعایت این راهکارها، می‌توانید لباسشویی بوش خود را در بهترین وضعیت ممکن نگه دارید و از عملکرد بهینه آن برخوردار شوید.

تعمیرات لباسشویی در چیتگر

هزینه تعمیر لباسشویی بوش در سفیر سرویس

هزینه تعمیر لباسشویی بوش در سفیر سرویس به طور کامل بسته به مشکل موجود در دستگاه و نیاز به قطعات یدکی، میزان زمان و کارکرد مورد نیاز برای تعمیر و همچنین سطح پیچیدگی مشکل تعیین می‌شود. قبل از شروع هرگونه تعمیرات، تعمیرکاران متخصص سفیر سرویس به شما یک برآورد دقیق از هزینه‌های تعمیر ارائه خواهند داد، که این شامل تخمین هزینه قطعات، نیاز به تعویض قطعات، هزینه کارکرد تعمیرکاران، و سایر هزینه‌های مربوط به تعمیر می‌شود. این برآورد به شما اطمینان می‌دهد که قبل از شروع تعمیرات، با هزینه‌های مرتبط آشنا هستید و اجازه می‌دهد تا تصمیم درستی برای تعمیر یا جایگزینی دستگاه خود بگیرید.
سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید را به طور کامل سعی کردیم تا توضیح دهیم. در ادامه باما همراه باشید.

سوالات متداول درباره مشکلات ماشین لباسشویی بوش 

دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی بوش چیست؟

1 . ایراد در صفحه نمایش ماشین لباسشویی بوش: گاهی اوقات مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی بوش در صفحه نمایش جلویی آن است. برای فهمیدن این نکته که آیا صفحه نمایش لباسشویی شما به درستی کار می‌کند یا خیر تمام دکمه های آن را به ترتیب مورد برسی قرار دهید، اگر بعضی از دکمه ها به درستی کار نکردند احتمالا مشکل اصلی از خود صفحه نمایش است ولی اگر هیچکدام از دکمه ها کار نکردند، احتمالا مشکل از سیستم برق ورودی لباسشویی بوش شماست.

2 . مشکل در جریان برق ورودی به دستگاه ماشین لباسشویی بوش: طبق مطلب گفته شده در علت قبلی، اگر هیچکدام از دکمه ها به درستی کار نکردند، احتمال خیلی زیاد مشکل از برق ورودی به لباسشویی بوش شماست. اول از همه بررسی کنید آیا سیم برق لباسشویی بوش شما به پریز برق اتصال دارد یا خیر. 

3 . مشکل در فیوز ماشین لباسشویی بوش شما: بعضی از اوقات ممکن است فیوز لباسشویی بسوزد به دلیل جریانات نامنظم در برق، می‌توانید از یک تعمیرکاران حرفه ای سفیر سرویس برای حل این مشکل کمک بگیرید. 

4 . ایراد در دکمه استارت دستگاه بوش شما: بعضی از ماشین لباسشویی های بوش دکمه استارت جزوی از تایمر است. گاهی اوقات به دلیل استفاده زیاد از دستگاه، این مشکل پیش می‌آید که دستگاه قادر به رفتن رو حالت سوئیچ استارت نیست. 

5 . مشکل و خرابی در قسمت برد کنترلی لباسشویی شما: برد کنترلی مهمترین و اصلی ترین قسمت دستگاه شماست. این قسمت از ماشین لباسشویی بوش قسمت های مهمی از جمله موتور، سیستم آب و غیره را کنترل می‌کند و بخش مهمی است. اگر این قسمت دچار مشکل شود، قادر به جریان انداختن برق در دستگاه نخواهد بود و در نتیجه دستگاه روشن نمی‌شود. بررسی مشکل از این قسمت نیاز به تکنسین حرفه ای دارد و شما با کمک گیری از تکنسین های سفیر سرویس این مشکل را حل نمایید.

6 . استفاده زیاد از دستگاه لباسشویی بوش در طول روز: اگر در طی روز بیش از حد از لباسشویی خود استفاده کنید، ممکن است به دلیل داغ شدن موتور آن، دستگاه روشن نشود. سعی کنید پشت سر هم استفاده نکنید تا عمر لباسشویی بوش شما افزایش پیدا کند. 

دلیل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی بوش در چیست؟ 

1 . بسته نبودن درست درب ماشین: سعی کنید بعد از بستن درب ماشین لباسشویی آن را کنترل کنید که درست بسته شده باشد. 

2 . بالا نبودن به اندازه کافی فشار آب ساختمان: یکی از دلایل آبگیری نکردن لباسشویی شما به دلیل پایین بودن فشار آب ساختمان شماست. 

3 . سنگین شدن و پر بودن بیش از اندازه دیگ لباسشویی بوش: پر کردن بیش از حد گنجایش دستگاه باعث بروز این مشکل می‌شود، سعی کنید دستگاه خود را به اندازه ای که گنجایش دارد پر کنید و نه بیشتر تا آسیبی نبیند.

4 . تمیز نبودن فیلتر ماشین لباسشویی: یکی دیگر از دلایل آبکشی نکردن بروز مشکل در قسمت فیلتر تخلیه می‌باشد. به مرور زمان فیلتر دستگاه کثیف می‌شود و باید آن را درآورده و به خوبی تمیز کرد. 

5 . ایراد در قسمت شیر برقی ماشین لباسشویی بوش: یکی دیگر از قطعات مهم در ماشین لباسشویی بوش، شیر برقی آن است. لازم به ذکر است که ممکن است یکی از دلایل آبگیری نکردن دستگاه این قسمت باشد. 

6 . استفاده از مایع های شوینده بی کیفیت و یا استفاده زیاد از آن: یکی دیگر از دلایل آبکشی نکردن مایع لباسشویی هست که شما استفاده می‌کنید، یا از آن زیاد داخل ماشین می‌ریزید و یا کیفیت مناسبی ندارد. 

دلیل تخلیه نکردن ماشین لباسشویی بوش در چیست ؟ 

1 . گرفتگی در قسمت شلنگ تخلیه: یکی از قسمت هایی که لباسشویی تخلیه نمی‌کند، تعمیرکار به سراغش می‌رود همین بخش است یعنی شلنگ تخلیه دستگاه. برخی مواقع این قسمت که وطیفه تخلیه آب را از دیگ ماشین لباسشویی را به فاضلاب را دارد دچار گرفتگی می‌شود.

بهتر است قبل از اینکه البسه خود را درون لباسشویی بریزید جیب های آن را برسی کنید که چیزی در جیب لباس نباشد، که این مورد باعث گرفتگی در شلنگ تخلیه می‌شود.

2 . مشکل و خرابی در قسمت پمپ تخلیه: پمپ تخلیه جزو مهمترین قسمت های ماشین لباسشویی می‌باشد. در بیشتر مدل های لباسشویی بوش این ناحیه در پنل جلوی دستگاه قسمت پایین آن است. این قسمت یا دچار گرفتی می‌شود یا به طور کامل عمر آن به پایان می‌رسد و باعث می‌شود که تخلیه در دستگاه انجام نشود. 

برای جلوگیری از این مشکل، می‌توانید پمپ را از دستگاه جدا کنید و آن را به آرامی تمیز کنید و دوباره ازش استفاده کنید. 

3 . ایراد در قسمت تسمه ماشین لباسشویی بوش: در قسمت پشت ماشین لباسشویی بوش تسمه های دستگاه به راحتی قابل بازبینی هستند، بهتر است هر چندوقت یکبار آنها را بازرسی کنید که اگر نیاز به تعویض داشت، آن هارا تعویض کنید.

بهتر است خودتان این کار را نکنید و آن را به تکنسین حرفه ای سفیر سرویس بسپارید. 

دلیل صدای زیاد و لرزش زیاد در ماشین لباسشویی بوش چیست؟ 

1 . برنامه شستشو: گاهی وقت ها لرزش بنا به برنامه شست و شویی که دارد طبیعی است و مشکل خاصی نیست.

2 . تراز نبودن ماشین لباسشویی شما: یکی از عواملی که باعث لرزش و صدا در ماشین لباسشویی بوش می‌شود تراز نبودن دستگاه شماست، یعنی جایی قرار داده شده است که زیرش صاف نیست. برای حل مشکل می‌توانید پایه های آن را چک کنید و در صورت نیاز آن هارا محکم کنید و یا جایی که دستگاه را قرار دادید را چک کنید تا صاف باشد. 

3 . تعادل نداشتن بار درون دیگ لباسشویی: وجود بار نامتعادل در دستگاه باعث بروز لرزش و صدای لباسشویی شما می‌شود. بهتر است به این مورد توجه داشته باشید زیرا با توجه به این نکته این مشکل بدون هیچ دردسری حل می‌شود. 

4 . خرابی در ناحیه کمک فنر لباسشویی بوش: یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در لرزش و صدای دستگاه، خراب بودن کمک فنر آن است. کمک فنرها ممکن است طی مدت زمانی دچار آسیب هایی شوند، در این مورد حتما با تکنیسن سفیر سرویس تماس بگیرید. 

چرا درب ماشین لباسشویی بوش باز نمی‌شود ؟ 

1 . ایراد در بخش میکروسوئیچ دستگاه لباسشویی بوش: این قطعه مانع باز شدن درب دستگاه در هنگام تکان های قوی دیگ دستگاه می‌شود. اگر بعد از کار لباسشویی بوش شما درب باز نمی‌شد می‌توانید آن را به صورت دستی غیر فعال کنید. 

2 . خرابی ناحیه لولای درب ماشین لباسشویی بوش: این قسمت درواقع مانند یک اهرم عمل می‌کند. اگر درب دستگاه شما از بالا باز می‌شود احتمال اینکه دچار این مشکل شده باشد هست. 

3 . خراب بودن قسمت برد الکترونیکی دستگاه: بررسی کردن برد دستگاه باید توسط تعمیرکار حرفه ای سفیر سرویس صورت گیرد. زیرا اول باید قسمت بدنه ماشین لباسشویی باز شود و به بررسی آن پرداخت. 

4 . فعال شدن قفل کودک: با فعال شدن قفل کودک درب ماشین لباسشویی شما باز نمی‌شود. با جستجو در دفترچه راهنمای مختص به مدل لباسشویی بوش خود می‌توانید اقدام به غیر فعال کردن آن بکنید.

عیب‌یابی و رفع مشکلات آبگیری در ماشین لباسشویی بوش

بررسی انواع ارور در لباسشویی بوش با سفیر سرویس

ارور EO1/F01: این ارور معمولا به مشکلات مربوط به سیستم آب اشاره دارد، مانند مشکل در آب‌رسانی یا خطای سنسور آب. این مشکل ممکن است ناشی از بلوکه شدن فیلترهای آب، لوله‌های خط آب یا خطای سیستم سنسور باشد.

ارور F02/EO2: این ارور نیز معمولا به مشکلات مربوط به آب مربوط می‌شود، اما در این حالت ممکن است دستگاه تشخیص دهد که آب به مقدار کافی وارد دستگاه نمی‌شود یا خطایی در سیستم آبی رخ داده است.

ارور EO3/F03: این ارور ممکن است به مشکلات مربوط به دوران بالای دستگاه یا موتور اشاره داشته باشد. این مشکل ممکن است ناشی از بلوکه شدن یا خرابی قطعات مکانیکی باشد.

ارور FO4/EO4: این ارور ممکن است به مشکلات مربوط به دوران کمبود آب یا خطای موتور اشاره داشته باشد. این مشکل ممکن است ناشی از خرابی سیستم آب یا قطعات مکانیکی باشد.

ارور F05/E05: این ارور معمولا به مشکلات مربوط به آب اشاره دارد. ممکن است خطای اتصال آب یا فشار آب پایین باشد.

ارور F06/EO6: این ارور نیز معمولا با مشکلات آب مرتبط است، به طور خاص با خطاهای مربوط به ورود آب به دستگاه می‌باشد.

ارور F07/E07: این ارور به مشکلات مربوط به موتور لباسشویی اشاره دارد. ممکن است موتور دچار مشکلات فنی شده باشد یا قطعات آن فرسوده باشند.

ارور F08/EO8: این ارور معمولا به مشکلات مربوط به سیستم گرمایشی لباسشویی اشاره دارد. ممکن است گرمکن لباسشویی دچار مشکل شده باشد یا قطعات مربوط به آن خراب شده باشند.

ارور E09 و E10: این ارورها به مشکلات مربوط به سیستم تخلیه آب اشاره دارند. ممکن است لوله تخلیه یا فیلترهای مربوط به آن مسدود شده باشند. برای رفع این مشکلات، لوله تخلیه و فیلترهای آب را بررسی کرده و از وجود مواد غیر ضروری در آنها اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، آنها را تمیز کرده و یا تعویض کنید.

کد خطا لباسشویی بوش

ارور E11/F11: یا دما بیش از حد مجاز بالا رفته، یا حسگر ان تی سی مشکل پیدا کرده است.

ارور E14/F14: ولتا‌ژ برق ورودی در لباسشویی بیش از حد مجاز پایین آمده است. 

ارور E15/F15: به احتمال زیاد مشکل مربوط به موتور لباسشویی می‌باشد که این ارور به شما نمایش داده می‌شود. 

ارور E16/F16: درب لباسشویی به درستی بسته نشده. از بسته شدنش اطمینان حاصل کنید.

ارور E17/F17: آبگیری ماشین بیشتر از حد مجاز زمان برده است.

ارور E18/F18: آب داخل لباسشویی تخلیه نمی‌شود.  

ارور E19/F19: آب در لباسشویی گرم نمی‌شود و بخاطر همین این ارور نمایش داده می‌شود. 

ارور E20//F20: سیستم حرارتی لباسشویی مشکل دارد که ممکن است عوامل مختلفی داشته باشد.

ارور E21/F21: احتمالا موتور لباس‌شویی درست کار نمی‌کند، .

ارور E23/F23: معمولا لباسشویی هنگام نمایش این پیام دائم کار می‌کند و دیگر خاموش نمیشود.

ارور E26/F26: لباسشویی معمولا زمانی این پیام را می‌دهد که بیش از حد لازم آب واردش شده باشد. 

ارور E27/F27: این ارور به ما نشان می‌دهد که هیدروستات به درستی کار نمیکند.

ارور E28/F28: برای حسگر شدت جریان آب مشکلی پیش آمده است.

ارور E29/F29: این پیام معمولا به معنای مشکل در ورود آب به لباسشویی می‌باشد.

ارور E31/F31: هنگام وقوع اشکالات مختلف، ممکن است این پیام برای شما نمایش داده شود.

ارور E32/F32: مقدار لباسی که داخل لباسشویی است کم‌تر یا بیش‌تر از حد لازم است.

ارور E34/F34: درب درست بسته نشده یا سیستم ایمنی درب درست عمل نمی‌کند.

ارور E35/F35: قفل درب باز نمی‌شود. ممکن است قفل خراب شده باشد یا میکروسوییچ درب به درستی کار نکند.

ارور E36/F36: میکروسوییچ درست عمل نمی‌کند و باید بررسی شود.

ارور E37/F37: این پیغام معمولا مربوط به حسگر حرارتی NTC می‌باشد.

ارور E47/F47 احتمالاً مشکل مربوط حسگر دما می‌باشد.

ارور E48/F48: ممکن است ولتاژ ورودی ضعیف باشد که باعث ایجاد این پیام خطا شده است.  

ارور E49/F49: به احتمال بسیار زیاد، ولتاژ ورودی بسیار بالاست که باعث ایجاد این پیام خطا شده است. 

ارور E50/F50: ممکن است الکتروموتور لباسشویی به درستی کار نکند.

ارور E57/F57: هنگامی که ولتاژ ورودی کمتر از ۲۰۰ ولت باشد، لباسشویی این پیغام را نمایش می‌دهد. 

ارور E59/F59: احتمالاً مشکلی در سیم‌کشی لباسشویی به وجود آمده است.

ارور E61/F61: ممکن است مشکل در مدار سیم‌کشی لباسشویی باشد.

ارور E67/F67: وقتی این پیام خطا نمایش داده می‌شود، آنگاه لباسشویی به طور کامل از کار می‌افتد.

سخنان پایانی

اگر در این مقاله به پاسخ سوالات خود نرسیدید، یا جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با تیم سفیر سرویس برای تعمیر لباسشویی بوش خود تماس بگیرید، تیم سفیر سرویس با توجه به دانش و تجربیات خود در این زمینه می‌تواند پاسخگو مشکل شما باشد. یکی از خدمات مفید سفیر سرویس ارائه خدمات تعمیر لوازم بوش در محل می‌باشد. برای مثال اگر لباسشویی بوش شما دچار مشکل باشد، تیم سفیر سرویس تلاش می‌کند تا با استفاده از کامل ترین ابزار ها در محل شما حاضر شوند و بدون نیاز به جابه‌جایی، لوازم بوش شمارا تعمیر کنند. با استفاده از تجربیات بالا، دانش بروز و همچنین ارائه گارانتی خدمات تعمیر بوش صورت گرفته توسط سفیر سرویس، خیال شما از هر بابت آسوده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات