علت سیاه شدن لاستیک درب لباسشویی بوش

علت سیاه شدن لاستیک درب لباسشویی بوش
به این مطلب امتیاز دهید post

علت سیاه شدن لاستیک درب لباسشویی بوش در سایت سفیر سرویس ارایه می شود.

علت سیاه شدن لاستیک درب لباسشویی بوش

واقعیت این است که در واقع هر جا رطوبت وجود دارد، معمولاً کپک وجود دارد . ما از این طریق می توانیم به دلیل سیاه شدن لاستیک در درب لباسشویی بوش  پی ببریم. زیرا بهترین راه‌ها را برای یافتن علت آن این مطلب  ارائه می دهد. ما شما را حمایت و پشتیبانی می کنیم . همچنین رازهای تمیز کردن  بخش های ماشین لباسشویی به شما می‌ گوید که به عنوان مثال کشوی پودر ماشین لباسشویی یکی از مناطق اصلی برای رشد کپک است.

برای یافتن دلیل سیاه شدن لاستیک لباسشویی بوش کثیفی را به لاستیک انتقال می دهد . با توجه به تلاش ما اگر برای مدت طولانی کپک زده بماند علاوه بر ظاهری کاملاً ناخوشایند است . البته تمیز کردن کشو و خشک کردن لاستیک بعد از هر بار شستشو به این معنی است که بعداً دیگر کار تمیز کردن خاصی نخواهید داشت.

بهتر است بدانید:تعمیر لباسشویی بوش در مرزداران

علت سیاه شدن لاستیک درب لباسشویی بوش

طراحی درب لباسشویی بوش و علت سیاه شدن لاستیک آن

یکی از راه های یافتن علت سیاه شدن لاستیک درب لباسشویی بوش، بررسی طراحی درب آن است و اکثر ماشین‌های لباسشویی به قدری ضد نشتی است که به سرعت یا به آسانی خشک نمی‌شود و در نتیجه به محیطی برای رشد کپک‌ های رطوبت پسند تبدیل می‌شود. همچنین مستعد رشد کپک سیاه است که در صورت عدم رسیدگی می تواند برای کسانی که سیستم ایمنی حساس یا شرایط تنفسی دارند خطرناک باشد و این دلیل واضحی برای  سیاه شدن لاستیک درب می باشد. با این همه به این معنی است که باقیمانده مواد شوینده شروع به ایجاد کپک سیاه کرده است.البته اگر  را در لاستیک ماشین لباسشویی خود بقایای سیاه و سفت شده مشاهده کردید.

همچنین بخوانید  مصرف برق ماشین لباسشویی بوش چقدر است؟

راه های جلوگیری از سیاه شدن لاستیک درب لباسشویی بوش

برای جلوگیری از سیاه شدن لاستیک درب لباسشویی بوش مواد، عادت کنید کشوی مواد شوینده را همیشه از نظر رطوبت بررسی کنید. زیرا ممکن است کشوی مواد شوینده هنگام اضافه کردن مواد شوینده خیس شده باشد و کشو را قبل از پر کردن آن خشک کنید. همچنین مواد شوینده را از نظر رطوبت بررسی کنید. زیرا ممکن است خود ماده شوینده مرطوب بوده باشد . این می تواند یک علت سیاه شدن باشد که مواد را در ظرف دربسته نگهداری کنید.

همچنین برای کنترل  سیاه شدن لاستیک درب لباسشویی ، فشار آب را بررسی کنید زیرا ماشین لباسشویی شما به فشار آب کافی نیاز دارد تا مواد شوینده را از اطراف لاستیک و کشو خارج کند و فشار آب را با نگاه کردن به فشار سنج متصل به خط آب یا با وصل کردن فشارسنج به شیر پشت ماشین لباسشویی خود بررسی کنید. فشار منبع آب مورد نیاز برای راه اندازی ماشین لباسشویی بین 1 تا 10 بار (0.1 تا 1 مگاپاسکال) است. اگر فشار کمتر از این باشد، لوله های آب ممکن است گرفتگی یا نشتی داشته باشند که در این صورت، شیر آب را ببندید و با یک لوله کش مجاز تماس بگیرید.

نکات  سیاه شدن لاستیک درب لباسشویی بوش

البته یک نکته که برای کنترل علت سیاه شدن لاستیک درب لباسشویی بوش وجود دارد .  ببینید آیا سوراخ های کشو مسدود شده است یا خیر. زیرا کشوی شوینده دستگاه شما به محفظه هایی برای محصولات تمیز کننده مختلف تقسیم شده است.  محفظه های مواد شوینده شستشوی اصلی دارای برچسب شوینده هستند . محفظه های باقیمانده برای پیش شستشو با برچسب نرم کننده می باشد.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش در شهرک غرب

نمایندگی بوش در شمال تهران

اگر در محفظه شستشوی اصلی و لاستیک، بقایای سیاهی وجود داشته باشد.  مواد شوینده داخل آن هنگام مصرف آب قبل  شستشو ممکن است خیس شده باشد. دستگاه را خاموش کنید و کشوی مواد شوینده و لاستیک را بررسی کنید. در صورت گرفتگی آنها را تمیز کنید.

زیرا دریچه های کشوی مواد شوینده ممکن است به درستی بسته نشده باشند. پس از استفاده از ماشین لباسشویی،  آن را خاموش کرده و کشوی مواد شوینده را بردارید. اگر آب داخل شکاف کشو چکه می کند، آن را پاک کنید. پس از مدتی دوباره چک کنید که اگر  همچنان رطوبت یا چکیدن آب مشاهده کردید، با نمایندگی مجاز خدمات تماس بگیرید. در این میان چک کردن کشوی مواد شوینده به منظور جلوگیری از انتقال کپک ها و سیاه شدن  است. همچنین خشک کردن لاستیک پس از هر بار استفاده، بارها و بارها توصیه می شود. که اگر این کارها را همیشه انجام دهید، بوی تازگی ماشین لباسشویی شما ماندگار خواهد شد.

سفیر سرویس یکی از شرکت های است که خدمات تعمیر ماشین لباسشویی را بالاترین کیفیت به انجام می رساند، لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی کند صرفا خدمات لوازم خانگی  بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط متخصصین خود در سراسر تهران به انجام می رساند.

بهتر است بدانید:تعمیر لباسشویی بوش در جردن

23 پاسخ

  1. با خوندن این مقاله نکاتی رو در زمینه ی علت سیاه شدن لاستیک درب لباسشویی و راه های جلوگیری از اون متوجه شدم . ممنونم.

  2. سپاس از مقاله مفید علت سیاه شدنلاستیک درب ماشن لباسشویی بوش ،واقعا کاربردی بود بخصوص قسمت راه های جلوگیری از سیاه شدن لاستیک

  3. علت سیاه شدن لاستیک درب لباسشویی بوش که به تازگی خریده بودم نمیدونستم و بعداز گذشت مدتها که این سوال توی ذهنم بود تازه به جواب رسیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات

تعمیر ساید بای ساید بوش

تعمیر یخچال فریزر بوش

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش

تعمیر فرتوکار بوش