نمایندگی بوش در شمال تهران

نمایندگی بوش در شمال تهران
به این مطلب امتیاز دهید post

نمایندگی بوش در شمال تهران سایت سفیر سرویس می باشد.

نمایندگی بوش در شمال تهران

سایت ما تحت عنوان سفیر سرویس در حوزه فعالیت های نمایندگی بوش در شمال تهران عملکرد بسیار خوبی دارد . شایان ذکر است که ما نمایندگی اصلی بوش نیستیم. بلکه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی مانند جاروبرقی،  ماشین ظرفشویی، تعمیر یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید،  سرویس ماشین لباسشویی و فرتوکار را انجام می دهیم . این مرکز  سوابق بسیار خوبی در این زمینه داشته است همچنین سال ها است.

سفیر سرویس

ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش:

یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و فر توکار

نمایندگی-تعمیرات-بوش

در تعمیر و فروش لوازم خانگی، که یک ارائه دهنده خدمات تعمیر و سرویس تحت مالکیت هستیم. همچنین این نکته بسیار اهمیت دارد که هنگامی که ما را به عنوان نمایندگی بوش  انتخاب می کنید، فقط لوازم خانگی خود را تعمیر نمی کنید. بلکه شما مزایای بسیاری را که کسب و کار ما ارائه می دهد تجربه کرده و از آن لذت خواهید برد . زیرا به دلیل کارکنان آگاه و انتخاب گسترده لوازم خانگی شناخته شده ایم که ما در طول سال‌ها، ما خدمات استثنایی به مشتریان ارائه کرده‌ایم. البته هم قبل و هم بعد از فروش و همچنین نصب سفارشی حرفه‌ای را ارائه می‌کنیم.

بیشتر بدانید:نمایندگی جاروبرقی بوش در شمال تهران

عملکرد نمایندگی بوش

در اینجا در مرکز نمایندگی بوش  همچنین تکنسین های آموزش دیده در کارخانه را برای تعمیر لوازمی که می فروشیم ارائه می دهیم. شما می توانید با تیم نمایندگی بوش در شمال تهران ما ملاقات کنید تا ببینید تماس با کارکنان مجرب چه تفاوتی ایجاد می کند و ما با سایت سفیر سرویس با خدماتی استثنایی به خانه شما می آوریم. مرکز سرویس همچنین خدمات نصب و خدمات تعمیر و نگهداری را برای لوازم خانگی از جمله یخچال و ماشین لباسشویی به فروش می‌رساند. با این حال، نمایندگی ما خدمات نصب یا نگهداری را به مشتریانی را از فروشندگان دیگر خرید کرده اند نیز ارائه می دهد.

هزینه سرویس محصولات بوش

البته در هر نمونه که در آن خدمات نمایندگی بوش در شمال تهران ارایه می‌شود، سرویس  به طور جداگانه قیمت گذاری می‌شود. هزینه اضافی البته که توسط مرکز برای نصب تخمین زده شده توسط اشخاص ثالث مستقل برآورد می شود. البته به طور کلی  اگر یک مشتری با نصب و یا خدمات تعمیرات یکی از لوازم خانگی را خریداری کند. در مرکز نمایندگی بوش در شمال تهران خدمات به طور رضایت بخش ارائه خواهد شد. می توان با تماس با مرکز  و سایت سفیر سرویس به صورت یکجا از دو سرویس لوازم خانگی برخوردار شد.

همچنین بخوانید  تعمیرات پایدار و با کیفیت بالا برای لوازم خانگی بوش

نمایندگی بوش در شمال تهران

اهمیت سرویس لوازم خانگی بوش

مرکز ما بر اساس تجربه اعتقاد دارد  که نصب تجهیزات بطور رضایت بخشی به مشتری انجام شده است و قیمت گذاری خدمات ما  بسیار منصفانه و مقرون به صرفه می باشد. همچنین الزامات عملکردی نمایندگی بوش در شمال تهران شامل آسایش و راحتی اعزام تکنسین، صرفه جویی در هزینه، تجربه و تخصص، قابلیت اطمینان، سرعت خدمات و ارائه ضمانت نامه است.

ما در میان خدمات خود ابزار های به روز شده را از برندهای اصلی در انبار مرکز نگهداری می‌کنیم و همچنین طیف وسیعی از قطعات مختلف را برای دسترسی آسان به تعمیرات و نگهداری لوازم فعلی شما در دسترس داریم.

سفیر سرویس کدام یک از محصولات بوش را تعمیر میکند:

تعمیر ساید بای ساید بوش

ساید بای ساید بوش، از محصولات با کیفیت شرکت بوش می باشد. یخچال ساید بای ساید بوش یک یخچال بی نظیر با طراحی فوق العاده است که نه تنها به زیبایی دکوراسیون آشپزخانه کمک می کند بلکه فضایی مناسب برای نگهداری مواد غذایی است.

این یخچال از برندی نامی و معتبر بوده بدین ترتیب کیفیتی مطابق با استانداردهای جهانی دارد.

این یخچال دارای دو درب مجزا بوده که هر کدام به محفظه ای جداگانه دسترسی دارند.

یخچال های ساید بای ساید بوش به هم چسبیده اند و یک موتور قسمت یخچال و فریزر را روشن می کند.

ساخت این یخچال در سایز و مدل های مختلف باعث شده تا مشتریان انتخاب های گسترده ای پیش روی خود داشته باشند.

شرکت بوش برای طراحی و ساخت این یخچال از تکنولوژی روز دنیا بهره برده تا بتواند بهترین مدل را به دست مصرف کنندگان برساند.

درون یخچال و فریزر محفظه های زیادی برای نگهداری مواد غذایی وجود دارد که شما می توانید به صورت جداگانه از آنها استفاده کنید.

در بیشتر مدل ها روی درب یخچال یک دسته بلند طراحی شده تا شما بتوانید درب را به راحتی باز و بسته کنید.

یخچال های ساید دارای کلید تنظیم دما هستند و شما می توانید محل نگهداری میوه ها و سبزیجات و همچنین خوراکی های را با دمایی معین مشخص کنید.

سایز این یخچال ها متفاوت بوده و به صورت کوچک و بزرگ هستند تا شما بتوانید در آشپزخانه های کوچک و بزرگ آنها را قرار دهید.

سفیر سرویس تمامی برندهای ساید بای ساید بوش در تمامی ابعاد و طرح ها را تعمیر می کند.

تعمیر یخچال فریزر بوش

حفظ و نگهداری مواد غذایی امری مهم در زندگی تمامی افراد تلقی شود.

همچنین بخوانید  نمایندگی بوش دراختیاریه

شرکت بوش برای ذخیره سازی و نگهداری بهتر مواد غذایی طراحی های خود را انجام میدهد.

با ارائه ی انواع یخچال و فریزر در ابعاد مختلف و کاربرد های مختلف نیاز های مشتریان را برطرف می نماید.

لذت استفاده از مواد غذایی، سبزیجات و میوه های تازه را تنها در یخچال های بوش که دارای طراحی شیک و مدرن می باشند می توان تجربه نمود.

 انواع یخچال های بوش

یخچال های بوش در سه بخش دسته بندی می شوند:

  •  یخچال های ساید بای ساید
  •  یخچال های فریزر دو قلو
  • یخچال های فریزر دو درب

تعمیر جاروبرقی بوش

جاروبرقی بوش علاوه بر طراحی زیبا و هوشمندانه، از صدای بسیار پایین و مکش فوق‌العاده برخوردار هستند.

از دیگر ویژگی این محصولات که توسط شرکت بوش طراحی و تولید می‌شوند می‌توان به نوع بدنه ضدخش، چرخ‌های فلزی، لوله کنفی و تکنولوژی‌های تعبیه شده روی آن‌ها اشاره کرد.
نوع متریال به‌کار رفته در جنس بدنه جاروبرقی‌های بوش در سطح بالای قرار دارد،

جاروبرقی آلمانی بوش با داشتن بدنه مقاوم و درجه‌یک می‌تواند مدت زمان زیادی کار نظافت را برای شما انجام دهد.
جاروبرقی‌ بوش کمپرسور ‌علاوه بر داشتن قدرت مکش بسیار بالا زباله‌ها را در‌یک نقطه از کیسه جمع می‌کنند بنابراین مکش بهتر انجام خواهد شد.

سیستم‌های همچون QuattroPower و PowerProtect System تنها جزئی از امکانات جاروبرقی بوش می‌باشد که باعث شده برند معتبر بوش در دره بهترین‌ها قرار بگیرد.

برای تعمیر انواع مدل های جاروبرقی بوش با سفیر سرویس در تماس باشید.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش را می توان بهترین ماشین ظرفشویی در دنیا دانست.

ظرفشویی های بوش با مدل های مختلف رومیزی ، مبله و توکار توانسته است خود را به عنوان پرچم دار ماشین ظرفشویی در جهان معرفی نماید.

کارکردن با ماشین ظرفشویی بسیار ساده است. آب گرم و مواد شوینده را روی ظرف ها اسپری می کند تا همه مواد غذایی از بین بروند.

اما بیشتر مردم ماشین ظرفشویی می خواهند که سریع، بادوام، زیبا و مقرون به صرفه باشد و ظرف ها را خشک کند.
ماشین ظرفشویی بوش با هر معیاری برندهای دیگر را شکست می دهد یا با آنها همتا است مانند: تمیز کردن عالی، بی صدا بودن، تطبیق پذیری قفسه، سرعت، شهرت و قابل اطمینان، گزینه های متعدد و قابلیت‌های متعدد ماشین ظرفشویی بوش قابلیت های زیادی دارند که در برندهای دیگر نخواهید یافت.

مدل های بوش به جای گرم کردن آب شستشو با میله سرامیکی، مانند اکثر ماشین های ظرفشویی، از پمپ حرارتی استفاده می کنند که سریعتر کار می کند و انرژی کمتری مصرف می کند.
پایه مهر و موم شده منحصربفرد هم صدای پمپ ها را خفه می کند و هم یک خط دفاعی از نشت ایجاد می کند.
اگر هر کدوم از مدل های ماشین ظرفشویی بوش شما نیاز به تعمیر دارد در سراسر تهران می توانید با نمایندگی بوش سفیر سرویس تماس بگیرید.
 

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

انواع ماشین های لباسشویی بوش با صرفه جویی در مصرف انرژی توانسته با قیمت های متناسب نسبت به عملکرد محصولات، نیاز های خانواده ها را در سراسر جهان تامین سازد و دغدغه های موجود در خصوص پاکیزگی لباس ها را برطرف نماید.

همچنین بخوانید  خدمات پس از فروش، خدمات نمایندگی بوش در آزادی

ماشین های لباسشویی بوش از ابتدای معرفی به بازار تا به امروز با طراحی های مهندسی و جدید خود توانست تنوع برنامه های موجود در شستشو را افزایش داده و به افرادی که از این ماشین های لباسشویی استفاده می نمایند این اختیار و حق انتحاب را دهد که نوع برنامه شستشویی خود را انتخاب نمایند، اما باید دانست که در تمامی این برنامه ها هدف اصلی پاکیزگی و حفظ ظرافت و بافت پارچه ی لباس ها بود و در آینده نیز این هدف برای بوش باقی خواهد ماند.

سفیر سرویس با داشتن ده ها تعمیرکار بوش مجرب در سراسر تهران در سریع ترین زمان ممکن انواع لباسشویی بوش را تعمیر می نماید.

تعمیر فر تو کار بوش

فر توکار بوش با جایگیری در کابینت های آشپزخانه ی شما می تواند علاوه بر جلوه بخشیدن به دکوراسیون شما، غذا ها و نحوه ی پخت آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

مرغوبیت جنس بدنه، مرغوبیت جنس شیشه های به کار رفته، مرغوبیت جنس سینی ها و طبقات و همچنین ریل هایی که سینی ها بر روی آنها در داخل فرهای توکار، توانست این محصولات را به نسبت فر های موجود دیگر در بازار متفاوت سازد.

طراحی های مدرن و زیبادر مدل های مختلف فرهای توکار بوش به شما اجازه می دهد که به راحتی این لوازم را در آشپزخانه ی خود و در میان انبوهی از لوازم خانگی دیگر قرار دهید.

 

 با شماره ای تعمیرکار بوش سفیر سرویس  ۰۹۹۱۸۹۰۰۰۱۴  تماس بگیرید.

کلیه خدمات ارائه شده و قطعات تعمیر یا تعویض شده مطابق با آخرین نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و فاکتور ارائه می گردد.

تعمیرکاران سفیر  سرویس با تجهیزات کامل در محل حاضر شده و در اکثر موارد از ارسال دستگاه به شرکت خودداری می گردد.

پس از تماس با نمایندگی بوش سفیر سرویس ۰۲۱۸۸۶۵۵۷۰۶   در همان روز و در زمان مقرر تعمیرکار در محل حاضر شده و تعمیرات را انجام می دهد.

15 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات