امتیازات خرید ساید بای ساید بوش BOSCH

امتیازات خرید ساید بای ساید بوش BOSCH
به این مطلب امتیاز دهید post

بوش BOSCH یکی از معروف ترین برند های بازار لوازم خانگی است. شرکت بوش BOSCH سازنده انواع لوازم خانگی، تجهیزات صنعتی پخت و پز، قطعات خودرو و… است. در این مطلب می‌خواهیم امتیازات خرید ساید بای ساید بوش BOSCH را برای شما عزیزان شرح دهیم.
کمپانی بوش نه تنها در یخچال ساید بلکه در ظرفشویی و لباسشویی و دیگر محصولاتش در طراحی بدنه و زیبایی ظاهری آن‌ها ظرافت و دقت خاصی به کار برده که باعث شده تا محصولات این شرکت آلمانی با کارایی بالا رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشند.
همچنین ده ها تعمیرکار بوش به صورت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی بوش را انجام می دهند.

سرعت بالا در خنک و منجمد کردن مواد غذایی یکی از امتیازات خرید ساید بای ساید بوش BOSCH

یخچال ساید بای ساید بوش در مقایسه با محصولات دیگر برندها مواد غذایی را سریعتر خنک می‌کند و در بخش فریزر نیز سرعت انجماد بالایی دارد. این امر باعث حفظ سلامت مصرف کنندگان می‌شود. همچنین ساید بای ساید های بوش با مصرف انرژی کمتر نقش بسزایی در حفظ منابع محیط زیست دارند.

همچنین بخوانید  تعمیر سایدبای ساید بوش

مجهز بودن به سیستم آنتی باکتریال

کمپانی بوش BOSCH با به کار گرفتن پوششی از جنس نقره در دیواره داخلی ساید بای ساید، محصولات خود را مجهز به سیستم آنتی باکتریال کرده که مانع از ورود یا انتشار باکتری در یخچال و فریزر می‌شود بنابراین مواد غذایی مدت بیشتری سالم و تازه می‌مانند.

تنظیم دلخواه درجه دما یکی دیگر از امتیازات خرید ساید بای ساید بوش BOSCH

یکی دیگر از ویژگی‌های خارق‌العاده  ساید بای ساید بوش طراحی نمایشگر دیجیتال است که مطابق پیشرفت‌های روز دنیا می‌باشد و خریداران می‌توانند براساس نیاز خود درجه یخچال را تنظیم کنند.

امتیازات خرید ساید بای ساید بوش BOSCH
ساید بای ساید بوش BOSCH

همچنین ساید بای سایدهای بوش دارای سنسورهای اندازه گیری دمای داخلی و خارجی هستند. که با تنظیم دقیق، مواد غذایی را مدت طولانی تری سالم و تازه نگهداری می‌دارند.

فضای زیاد و مناسب ساید بای ساید های بوش

بوش BOSCH در تولید محصولات خود فضای بزرگ‌تر و جادارتر را برای رفاه حال خانواده‌های پرجمعیت در نظر گرفته است. همچنین این امکان را برای مصرف کننده فراهم است تا با جابجایی طبقات از فضای یخچال استفاده بیشتری داشته باشند.

همچنین بخوانید  برای تشخیص اصلی یا تقلبی بودن یخچال ساید بای ساید بوش

موتور اینورتر

یکی دیگر از امتیازاتی که کمپانی بوش BOSCH در یخچال های ساید بای ساید خود به کار برده، موتور اینورتر است که از بهترین انواع موتورهای دیجیتال می‌باشد و دارای عمر طولانی، مصرف انرژی کم، خنک کننده پر قدرت و بی صدا می‌باشد.

طبقات شیشه‌ای ایمن

 یکی دیگر از امتیازات خرید ساید بای ساید بوش BOSCH طبقات شیشه‌ای ایمن این محصول است که حتی در صورت شکستن خرد نخواهد شد. ضدخش بوده و در صورت ریختن مایعات آن‌ را روی خود نگه می‌دارد و مانع پخش آن در یخچال می‌شود.
همچنین بخوانید  خدمات ساید بوش
امتیازات خرید ساید بای ساید بوش BOSCH

سفیر سرویس یکی از شرکت های است که بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی را بالاترین کیفیت به انجام می رساند، لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی کند صرفا خدمات لوازم خانگی بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط متخصصین خود در سراسر کشور به انجام می رساند.

5 پاسخ

  1. امتیازات خرید ساید بای ساید بوش تو خرید جهیزیه خیلی به خواهرم کمک کرد. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات

تعمیر ساید بای ساید بوش

تعمیر یخچال فریزر بوش

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش

تعمیر فرتوکار بوش