تفاوت ماشین لباسشویی بوش آلمان و ترکیه چیست؟

تفاوت ماشین لباسشویی بوش آلمان و ترکیه چیست
به این مطلب امتیاز دهید post

اکنون به بررسی تفاوت ماشین لباسشویی بوش آلمان و ترکیه  در سایت سفیر سرویس می پردازیم.امروزه خرید لوازم خانگی باکیفیت یکی از مسائل اساسی به شمار می رود.در بین انواع مارک ها  تهیه یک ماشین لباسشویی یکی از دغدغه های اصلی به شمار می رود.مارک بوش یکی از برندهای با کیفیت می باشد. این برند توسط کشور آلمان تولید می شود.این کارخانه در چند کشور خط تولید دارد از جمله کشور آلمان و ترکیه و اسپانیا و لهستان.در واقع این خط های تولید تحت نظر مهندسین آلمانی راه اندازی می شوندو تاییدیه های آنان را دریافت می کنند.
سوالی که اکنون پیش می آید و ذهن افراد را درگیر خود می کند که در بازار ماشین لباسشویی بوش ساخت ترکیه و آلمان وجود دارد.

  • با توجه به اینکه برای خرید ماشین لباسشویی هزینه زیادی صرف می شود آیا تفاوتی در کیفیت دارند ؟
  • با توجه به تفاوت قیمت این دو مدل، کدامیک بهتر عمل می کنند و در واقع اصل است؟

در این مطلب ماشین لباسشویی برند بوش آلمان و ترکیه را بررسی و از نظر کیفیت مقایسه می کنیم.

تعمیر لوازم خانگی بوش
خدمات تعمیر لوازم خانگی سفیر سرویس
همچنین بخوانید  تعمیرات پایدار و با کیفیت بالا برای لوازم خانگی بوش

ماشین لباسشویی بوش آلمان

کارگاه تعمیرات بوش توسط آقای روبرت بوش در سال 1886 راه اندازی شد. و اکنون با پیشرفت چشمگیر به عنوان برند شناخته شده ای مطرح می شود.برند بوش یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین لوازم خانگی می باشد که در سراسر جهان شناخته شده است.این برند سعی در تولید لوازم خانگی با کیفیت دارد.
ویژگی های منحصر بفرد زیر را برای محصولات بوش می توان ذکر کرد:

  1. استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا
  2. استفاده از قطعات ساخته شده با بهترین مواد
  3. تولید محصولاتی که درجه بسیار پایینی برای مصرف انرژی دارند.
  4. دوستدار محیط زیست و آسیب حداقلی به آن

  تفاوت ماشین لباسشویی آلمانی با ترکیه ای

ماشین لباسشویی بوش که در کشور آلمان تولید می شود از نظر تکنولوژی ساخت با ماشین لباسشویی که در کشور ترکیه تولید می شود، تفاوتی ندارند. کشور آلمان تکنولوژی ساخت این لوازم خانگی باکیفیت را در چند کشور وارد نموده است.خط تولید این کارخانجات زیر نظر مهندسان آلمانی می باشد. آن ها به کیفیت محصولات دقت و توجه لازم را دارند.در واقع از نظر کیفی تفاوت چندانی ندارند. ماشین لباسشویی ترکیه ای بوش نیز به عنوان  آن چه زیاد می شنویم و گاهی برایمان ملموس نیست به تحت لیسانس معروف است. این عبارت بیانگر خط تولید این محصول با تکنولوژی آلمان در کشور ترکیه است.در کشور ترکیه چون نیروی کارگر و حمل و نقل نسبت به آلمان ارزان تر است قیمت این ماشین لباسشویی ارزانتر از ماشین لباسشویی آلمانی می باشد.
اما برای این دو محصول تفاوت های وجود دارد که در اینجا ذکر می کنیم:

  • امکانات و آپشن های و برنامه های ماشین لباسشویی بوش آلمانی زیادتر است.
  • صدای ماشین لباسشویی بوش ترکیه ای نسبت به مدل آلمانی بیشتر است.
همچنین بخوانید  نمایندگی بوش در میرداماد

نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است و باید به آن اشاره کرد که کشور آلمان به عنوان پرچم دار تولید این برند در جهان عمل می کند.همیشه به روز ترین و بهترین  محصولات بوش در خط تولید آلمان یافت می شود. تکنولوژی ساخت این لوازم بعد از چند سال در کشورهای دیگر به وجود می آید.

نمایندگی تعمیر بوش | سرویس لوازم خانگی | گارانتی 6 ماهه | Bosch

کدام یک را بخریم؟ بوش آلمانی یا ترکیه ای؟

با همه ی این صحبت ها  پیرامون این دو محصول بازهم  سوال پابرجاست.با توجه به قیمت این دو محصول این مشتری است که تصمیم به خرید نهایی خود می گیرد.اما ماشین لباسشویی ترکیه ای بنا بر اعلام نمایندگی رسمی بوش دارای کیفیت قابل قبول و مطمئنی است. قطعا سرویس به موقع و نگهداری و استفاده درست از یک وسیله نقش بسزایی در طول عمر محصول دارد.پس خرید یک ماشین لباسشویی یک طرف قضیه و نگهداری آن طرف مهم تر قضیه است . تا آن وسیله یک عمر برای شما به خوبی کار کند.همچنین از هزینه های گزاف تعویض در امان باشید.

جنس اصل بخرید

در انتها باید به ذکر این نکته بپردازیم که اگر تصمیم به خرید هر کدام از محصولات گرفتید حتما به اصل بودن جنس توجه لازم را داشته باشید .برای تعمیر و سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی اصل بوش می توانید در سایت نمایندگی لوازم خانگی بوش  ثبت نمایید.این نمایندگی معتبر با داشتن ده ها تعمیرکار بوش فنی و با تجربه شما را راهنمایی می کنند. همچنین جهت انجام هر گونه مشاوره یا راهنمایی با این مرکز تماس حاصل فرمایید.

همچنین بخوانید  تعمیرات بوش در شرق

2 پاسخ

  1. ممنون از اطلاعات مفیدی که درباره تفاوت ماشین لباسشویی بوش آلمان و ترکیه ارائه دادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات