تعویض فیلتر یخچال بوش

تعویض فیلتر یخچال بوش
به این مطلب امتیاز دهید post

 سفیر سرویس  خدمات بسیار زیادی در زمینه تعمیر، تعویض قطعات و خدمات پس از فروش لوزام خانگی بوش ارایه می دهد.در این مقاله درباره تعویض فیلتر یخچال بوش که اصولا باید سالی یک بار انجام شود صحبت می کنیم.

سفیر سرویس

ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش:

یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و فر توکار

نمایندگی-تعمیرات-بوش

برای اطمینان از عملکرد و کیفیت آب یخچال تعویض فیلتر یخچال بوش باید بطور منظم انجام شود. فیلتر یخچال آب را از آلاینده ها و ناخالصی ها پاک می کند. باید از نحوه انجام این کار در مدل های داخلی و خارجی و همچنین چگونگی تهیه فیلتر مناسب اطلاع پیدا نمایید.این کار توسط تعمیرکار بوش متخصص که در این زمینه دانش کافی داشته باشد انجام می شود.

تعویض فیلتر یخچال بوش
تعویض فیلتر یخچال بوش

فیلتر طبیعی یخچال:

یخچال‌هایی دارای این فیلتر‌ها قابلیت پاکسازی مواد معلق موجود در را آب دارند. بهتر است در درون فیلتر هم بهتر است برای جذب آلودگی‌ها از کربن فعال یا پودر ذغال استفاده گردد. میزان آلودگی‌ها کمتری را به نسبت دیگر فیلتر‌ها جذب می کند.

همچنین بخوانید  تعمیر یخچال فریزر بوش در غرب

فیلترهای ضد باکتری یخچال:

این نوع فیلتر‌ها تمام کاربرد‌های فیلتر‌های طبیعی را داشته و علاوه بر آن وظیفه کاهش میزان سختی آب و از بین بردن باکتری‌های بیماری زای موجود در آب را نیز بر عهده دارند . توانایی تشخیص و تصفیه ذرات ریز آلودگی که در آب موجود هستند را نیز برعهده دارند.

فیلترهای داخلی و خارجی یخچال:

فیلتر داخلی و خارجی از جدیدترین انواع فیلترهای یخچال فریزر می باشد. فیلتر‌های خارجی اغلب به صورت مستقیم و برروی شلنگ ورودی متصل است، نصب می‌شوند. اما محل نصب فیلتر‌های داخلی در درون یخچال و زیر سقف و گاهی در گوشه جای میوه‌ای می باشد. نصب درست فیلتر بسیار همیت دارد.

تعویض فیلتر یخچال بوش

تعویض فیلتر یخچال فریزر یا ساید بای ساید بوش در محل انجام میشود؟

از آنجایی که جابجایی یخچال به محل نمایندگی جهت تعویض فیلتر آب ممکن نبود و موجب صرف هزینه های سنگین جابجایی و گاهی آسیب دیدگی بیشتر به یخچال می شود به همین خاطر عملیات تعویض فیلتر یخچال باید در محل انجام شود تا از بروز مشکلات بیشتر در این دستگاه جلوگیری گردد. در صورت مواجهه با هشدار فیلتر یخچال با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بوش تماس حاصل نمایید.

زمان مناسب برای تعویض فیلتر یخچال ساید بوش:

زمان مناسب تعویض فیلتر یخچال رابطه مستقیم با میزان مصرف آب و نوع فیلتر دارد. برخی تولیدکنندگان بهترین زمان تعویض فیلتر را هر 6 ماه یا هر 300 گالن آب تصفیه شده ، اما برخی دیگر 12 ماه یا 500 گالن آب می دادند. بررسی دفترچه راهنمای یخچال بوش بهترین روش تشخیص زمان تعویض فیلتر یخچال بوش می باشد. اما اگر مصرف آب در خانواده شما زیاد است، فیلتر شما احتمالاً باید در فاصله زمانی کوتاه‌ تری تعویض شود. تعویض فیلتر و عیب یابی یخچال بوش اگر به موقع صورت گیرد می تواند در رفع سریع تر این گونه از مشکلات بسیار تاثیر گذار باشد.

نحوه تعویض فیلتر خارجی یخچال بوش:

تعویض فیلتر  یخچال بوش به شرح زیر است:

  1. آب یخچال را با ورودی آن قطع کنید.
  2. محل نصب فیلتر خارجی .
  3. دو مهره شلنگ ها را باز کنید.
  4. فیلتر قدیمی را برداشته و فیلتر جدید را در محل مورد نظر قرار داده و سپس شیلنگ ها را دوباره نصب کنید.
  5. مطمئن شوید که آب در جهت صحیح جریان دارد.
  6. در نهایت آب را دوباره باز کنید و نشتی را بررسی کنید. برای اطلاعات بیشتر، راهنمای نصب همراه یخچال خود را بررسی کنید.
همچنین بخوانید  علت روشن شدن چراغ قرمز فریزر بوش چیست؟

هزینه عوض کردن فیلتر یخچال ساید بوش:

مدل و نوع فیلتر مورد نیاز دستگاه شما در میزان هزینه اثر می گذارد. هزینه فیلترهای داخلی و فیلترهای خارجی نیز متفاوت است. توجه به ابکار بردن فیلتر معتبر برای اطمینان از بهترین عملکرد و کیفیت آب اهمیت زیادی دارد.
نمایندگی بوش با عنوام سفیر سرویس تمامی موارد بالا را با دقت و تخصص کافی و با استفاده از قطعات اورجینال انجام می شود که از جمله خدمات تعمیر یخچال بوش به مشتریان محسوب می شود.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات