علت بوی سوختگی ماشین لباسشویی بوش

علت بوی سوختگی ماشین لباسشویی بوش
به این مطلب امتیاز دهید post

 علت بوی سوختگی ماشین لباسشویی بوش در سفیر سرویس

تعمیر کردن ماشین لباسشویی بوش که بوی سوختگی میدهد از مهمترین کارها برای خانوادهایی که ماشین لباسشویی آنها دچار این مشکل هست می باشد .و دارای اهمیت زیادی می باشد.

ایجاد بوی سوختگی در ماشین لباسشویی و یا هر وسیله ی برقی دیگر باعث نگرانی افراد می شود. پس اگر متوجه بوی سوختگی در ماشین لباسشویی بوش شدید.

باید سریع دستگاه را از پریز بکشید و با تکنسین تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در سفیر سرویس تماس بگیرید تا علت بوی سوختگی ماشین لباسشویی بوش را پیدا کنند .

و تا زمانی که دستگاه شما به طور کامل تعمیر نشده باشد ، نباید از آن استفاده کنید.اگر در زمینه ی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش مهارت و تجربه ندارید به هیچ عنوان شروع به تعمیر و بررسی ماشین لباسشویی خود نکنید. زیرا موتور های شستشو ممکن است الکتریسیته را داخل خود ذخیره کنند حتی اگر برای مدت زمان طولانی استفاده نشده باشد .

بنابراین می تواند بسیار خطر ناک باشد.
در این مقاله شما را با علت بوی سوختگی ماشین لباسشویی بوش آشنا خواهیم کرد.در صورتی که این مسئله مشکل شما نیز می باشد در این مقاله با ما همراه باشید.

بوی سوختگی ممکن است به دلیل اصطحکاک شدید بین قطعه های ماشین لباسشویی ، یا گرمای زیاد در قطعه های ماشین لباسشویی باشد.این وضعیت بسیار خطرناک می باشد و باید سریع تر به ان رسیدگی شود. البته چون ماشین لباسشویی بوش قطعه های متحرک زیادی دارد گاهی اوقات برخی ازاین بوهای سوختگی طبیعی می باشند. دلیل زیاد این بوی سوختگی جریان الکتریکی موجود در مدار الکتریکی و یا سیم پیچ موتور ماشین لباسشویی می باشد.

همچنین بخوانید  تعمیر ماشین لباسشویی بوش در چیتگر

بهتر است بدانید:نمایندگی لباسشویی بوش

علت بوی سوختگی ماشین لباسشویی بوش
علت بوی سوختگی ماشین لباسشویی بوش

علت بوی سوختگی ماشین لباسشویی بوش:

  • پارگی تسمه ی ماشین لباسشویی بوش :

یکی از عمده ترین علت بوی سوختگی ماشین لباسشویی بوش ، پارگی تسمه ی ماشین لباسشویی می باشد. زیرا در این دستگاه ، پولی موتور و دیگ به وسیله ی یک تسمه ی پلاستیکی به هم وصل میشوند.
نام این تسمه ، تسمه ی ماشین لباسشویی بوش می باشد. اگر مدت زیاد و بیش از حد کار کند از بین می رود و یا دچار پارگی می شود. و در نتیجه موتور و دیگ برخورد مستقیم پیدا می کنند و بوی سوختگی ایجاد می شود.

  • خرابی موتور ماشین لباسشویی بوش :

یکی از مهمترین قطعه های موجود در ماشین لباسشویی بوش ، موتور می باشد . و در صورت وجود ایراد در این قسمت از دستگاه ، چرخش ماشین لباسشویی به مشکل می خورد.در نتیجه امکان نیم سوز شدن موتور در این مواقع خیلی بالا می باشد.

بهتر است بدانید:نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در غرب

  • کار  بیش از حد از ماشین لباسشویی بوش:

در اثر کار کشیدن بیش از حد از دستگاه ، موتور ماشین لباسشویی تحت فشار زیاد قرار می گیرد و همین موضوع باعث انتشار بوی سوختگی در ماشین لباسشویی بوش می شود .

  • سوختن لاستیک المنت دستگاه :

درون دیگ ماشین لباسشویی لاستیکی به نام لاستیک المنت وجود دارد . کار اصلی این لاستیک ، آب بندی المنت می باشد . و سبب حفاظت از المنت و جلوگیری از گرمای بیش از حد المنت می شود. هنگامی که این لاستیک ایراد پیدا کند ، المنت ماشین لباسشویی بوش بیش از حد گرم می شود و باعث ایجاد بوی سوختگی در دستگاه می شود .

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش در کاشانی، خدمات پس از فروش بوش

دلایل دیگر ایجاد بوی سوختگی ماشین لباسشویی بوش

  • المنت ماشین لباسشویی بوش :

هنگام وجود ایراد در برد الکترونیکی ماشین لباسشویی بوش ، زمانی که آب در ماشین لباسشویی وجود ندارد ، المنت وارد مدار می شود و داغ می شود . این مشکل باعث آسیب المنت می شود.

  • سوختن سیم کشی ماشین لباسشویی بوش :

اگر در سیم کشی ماشین لباسشویی بوش و یا یکی از قطعه های دستگاه اتصالی رخ بدهد ، باعث می شود تا جریان الکتریکی بالا رود . همین امر باعث سوختن روکش سیم ها می شود . در نتیجه بوی سوختگی بلند می شود .

  • سوختگی برد الکترونیک ماشین لباسشویی بوش :

گاهی اقات ، بروز اتصالی در ماشین لباسشویی بوش سبب سوختگی برد ، و تولید بوی سوختگی در دستگاه می شود .

  • خرابی پمپ تخلیه :

یکی دیگر از دلایل بوی سوختگی خرابی پمپ تخلیه می باشد .

علت بوی سوختگی ماشین لباسشویی بوش
علت بوی سوختگی ماشین لباسشویی بوش

اگر به هر دلیلی ماشین لباسشویی شما بوی سوختگی می دهد ، می توانید با متخصصان موجود در سفیر سرویس در ارتباط باشید تا علت بوی سوختگی در ماشین لباسشویی بوش شما را پیدا کرده و دراسرع وقت اقدام به تعمیرآن کنند.توجه داشته باشید رفع بسیاری از مشکلات و ایراد های دستگاه ، نیازمند تخصص بالا و تجربه ی کافی در زمینه ی تعمیرات می باشد ، در سفیر سرویس کار تعمیرات شما با ضمانت و به طور تخصصی انجام میشود

همچنین بخوانید  علامت کلید درب ماشین لباسشویی بوش

سفیر سرویس یکی از شرکت های است که تعمیر ماشین لباسشویی بوش را بالاترین کیفیت به انجام می رساند، لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی کند صرفا خدمات لوازم خانگی  بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط متخصصین خود در سراسر تهران به انجام می رساند.

6 پاسخ

  1. ماشین لباسشویی من نیز بوی سوختگی میداد که تماس با تعمیر کار و تعمیر آن متوجه شدم علت بوی سوختگی ماشین لباسشویی بوش به علت پارگی تسمه بوده

  2. همیشه با بوی سوختگی ماشین لباسشویی بوش اذیت میشدم که با پشتیبانی تماس گرفتم و اومدن ماشین لباس شویی منو تعمیر کردن و خیلی راضی هستم الان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات

تعمیر ساید بای ساید بوش

تعمیر یخچال فریزر بوش

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش

تعمیر فرتوکار بوش