قابلیت Perfect Dry ماشین ظرفشویی بوش

قابلیت Perfect Dry ماشین ظرفشویی بوش
به این مطلب امتیاز دهید post

برای اگاهی از فناوری ارزشمند

Perfect Dry با سفیر سرویس همراه باشید:

قابلیت Perfect Dry ماشین ظرفشویی بوش

قابلیت Perfect Dry ماشین ظرفشویی بوش ؛ PerfectDry تابعی هوشمندانه می باشد که با استفاده از مواد معدنی طبیعی در فناوری ( Zeolith ) منحصر به فرد ( Bosch ) باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود تا همه چیز کامل انجام بشود . با PerfectDry تمام ظرف ها ، کاملاً خشک و آماده می شوند ، بنابراین شما دیگر مجبور نمی شوید با یک حوله ظرف ها را خشک نمایید . ماشین ظرفشویی ( PerfectDry ) با عملکرد خشک کردن کامل ظرف ها با یک جریان هوای سه بعدی یکنواخت ، قوی و ملایم ، کار را برای کاربران بوش آسان می نماید . ماشین های ظرفشویی Bosch PerfectDry مبتنی بر زئولیت ، رطوبت را جذب کرده و آن را به هوای گرم تبدیل می کنند .
همچنین گزینه ( ExtraDry ) در صورت لزوم قدرت خشک کنندگی را افزایش می دهد. بنابراین ظرف ها ی غذای شما و حتی ظرف های پلاستیکی ، نه تنها درخشان و تمیز می شوند بلکه کامل خشک می شوند .

تکنولوژی Perfect Dry ماشین ظرفشویی بوش

شرکت بوش مدل جدیدی از ماشین ظرفشویی های خود را ارائه می دهد ، چه مدل ایستاده و چه مدل داخلی ، که با یک فناوری نو قادر به شستشو و خشک کردن با دقت و نتایج بهینه می باشد. PerfectDry نام مجموعه لوازم جدید شستشو است که توسط مارک آلمانی امضا شده است ،

همچنین بخوانید  بهبود کارایی ظرفشویی بوش با تعمیر و سرویس منظم

که با استفاده از یک ماده معدنی طبیعی ، Zeolite ، خشک شوندگی کامل از ظروف را ضمانت می کند . این ماده ی معدنی طبیعی در یک ظرف متراکم در محفظه ماشین ظرفشویی بوش نگهداری می شود. ترفند : زئولیت رطوبت را جذب می کند و هوای خشک و گرم را ساطع می کند.

طراحی ویژه جریان هوای سه بعدی Bosch ضمانت می کند که این هوای گرم در سه جهت در فضای داخل ماشین ظرفشویی پراکنده شوند ، و با اطمینان به آرامی و به طور مساوی تمام ظرف ها را خشک نمایند.
در نتیجه نه تنها لیوان ها و ظرف ها بلکه حتی ظرف های پلاستیکی هم خشک می شوند.شرکت بوش تنظیمات اختیاری ExtraDry را برای زمان هایی که خشک کردن ظرف ها دشوار می باشد ، ایجاد نموده .

اگر این گزینه را انتخاب کنید ، دما در هنگام شستشو مقداری افزایش می یابد و روند خشک کنندگی افزایش می یابد ؛ به طوری که همه ظرف ها می توانند بعد از شستشو دوباره داخل کمد برگردند و بعد از آن نیازی به خشک کردن ظروف نیست.

ماشین ظرف شویی بوش

لوازم خانگی برند بوش بیشتر از 80 سال می باشد که زندگی مردم را آسان تر کرده ، Bosch نام تجاری معتبر لوازم خانگی در اروپا می باشد . کاربران در سراسر جهان این برند را با عملکرد ، قابلیت اطمینان ، کیفیت و طراحی معتبر بین المللی می شناسند .

همچنین بخوانید  تعمیرات ظرفشویی بوش در شرق و تمام تهران با اعزام تعمیرکار ماهر

قابلیت PerfectDry از یک سیستم هوای سه بعدی و فناوری هوشمند Zeolith بهره میگیرد که از مواد معدنی طبیعی برای اطمینان از خشک شدن کامل ظروف استفاده می کند. کارد و چنگال ، ظروف شیشه ای و حتی وسایل پلاستیکی در پایان چرخه کاملا آماده اند و نیازی به خشک کردن دوباره ندارند. مواد معدنی زئولیت ، هنگام تماس با رطوبت گرم می شوند تا یک فرآیند خشک شدن طبیعی و در عین حال بسیار کارآمد را انجام دهند.

محافظت کامل در برابر شیشه برای کلیه نیازها

قابلیت Perfect Dry ماشین ظرفشویی بوش

علاوه بر نتایج علی و تمیز کردن و خشک کردن ، حفاظت از شیشه برای بسیاری از خانوارها موضوع مهمی می باشد..
علاوه بر این ، ماشین های ظرفشویی PercectDry مجهز به یک برنامه ویژه 40 درجه ای هستند که می تواند از شیشه ها حافظت نماید . برنامه « شیشه 40 درجه سانتیگراد » به لطف دمای پایین شیشه ها را به آرامی تمیز می نماید و آنها را کاملاً خشک می کند.

زئولیت ( Zeolith )

زئولیت رطوبت را به گرمای خشک تبدیل می نماید و یک جریان هوای گرم را به طور مساوی داخل ماشین ظرفشویی توزیع می کند. PerfectDry بر اساس Zeolith نتایج کامل را در تمام طول عمر ماشین ظرفشویی Bosch ارائه می دهد ؛

همچنین بخوانید  راهنمای کاربردی برای نصب ماشین ظرفشویی بوش

این امر ممکن است زیرا زئولیت در کل مراحل کار خود دوام می آورد

و در هر شستشوی ظروف   بطور خودکار احیا می شود و نیازی به نگهداری ندارد.

زئولیت
مطالعه بیشتر:
تعمیرات ظرفشویی بوش غرب – تعمیر جاروبرقی بوش در منزل – تعمیر لباسشویی بوش در جردن  – نمایندگی فر توکار بوش  – نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش در غرب – نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش در شرق – نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در غرب – نمایندگی تعمیرات بوش در شرق – تعمیر فرتوکار بوش – نمایندگی ساید بای ساید بوش در غرب تهران – تعمیر فر توکار بوش –تعمیر کار ماشین لباسشویی بوش – نمایندگی بوش در غرب – تعمیر جاروبرقی بوش – تعمیرکار یخچال بوش – نمایندگی جاروبرقی بوش – تعمیرکار بوش – تعمیر ساید بای ساید بوش – نمایندگی ساید بای ساید بوش – تعمیر ماشین ظرفشویی بوش –تعمیر ماشین لباسشویی بوش – تعمیر یخچال فریزر بوش – نمایندگی ظرفشویی بوش – نمایندگی لباسشویی بوش – نمایندگی بوش – نمایندگی تعمیرات بوش در گیشا – نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش –

9 پاسخ

  1. قابلیت Perfect Dry ماشین ظرفشویی بوش خیلی خوبه چون از منابع طبیعی در این فناوری بهره بردند

  2. قابلیت Perfect Dry ماشین ظرفشویی بوش به من در انتخاب این ماشین ظرفشویی اطمینان داد ممنون از مقالتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات

تعمیر ساید بای ساید بوش

تعمیر یخچال فریزر بوش

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش

تعمیر فرتوکار بوش