خدمات پس از فروش، خدمات نمایندگی بوش در فرمانیه

نمایندگی بوش در فرمانیه
5/5 - (1 امتیاز)

خدمات پس از فروش، خدمات نمایندگی بوش در فرمانیه سفیر سرویس

نمایندگی بوش در فرمانیه در سایت سفیر سرویس به تحلیل آن می پردازیم و ارور های مربوط به ماشین لباسشویی و ساید بای ساید بوش را مورد بررسی قرار میدهیم
شما میتوانید با نازلترین قیمت از برترین خدمات و سرویس های نمایندگی بوش فرمانیه شرکت سفیر سرویس استفاده کنید. فقط کافیست همه کار ها را به گروه خبره نمایندگی بوش فرمانیه در شرکت سفیر سرویس واگذار کنید.
 نمایندگی تعمیر بوش تهران  در فرمانیه افتخار دارد با سابقه کاری بالا در زمینه تعمیرات تخصصی نمایندگی بوش خاورمیانه پیشگام باقی نمایندگان موجود در فرمانیه باشد و هر روز به مشتریان خود می افزایدلوازم خانگی بوش از پیشرفته ترین تکنولوژی ها بهره مند شده اند بدین جهت مراجعه به نمایندگی بوش در فرمانیه موجب می‌گردد اطلاعاتی کامل در زمینه استفاده صحیح از لوازم خانگی در اختیار افراد قرار گیرد.

تعمیر لوازم خانگی بوش
خدمات تعمیر لوازم خانگی سفیر سرویس

امروزه استفاده از لوازم خانگی بوش به علت کیفیت بالایی که دارد هر روز افزایش پیدا میکند و بدین جهت مراجعه به نمایندگی بوش در فرمانیه نیز افزایش می یابدبرای دریافت خدمات مربوط از نمایندگی بوش در فرمانیه مطلوب است محدوده سکونتتان نزدیک به این محل باشد تا در هزینه و زمان صرفه جویی گردد در حقیقت زمان رسیدن به مقصد برای تیم متخصص نمایندگی بوش در شرکت سفیر سرویس به این نکته بستگی دارد.کارشناسان شرکت سفیر سرویس میتوانند مشاوره های مربوطه در زمینه مشکلات به وجود آمده لوازم خانگی بوش شما را ارائه کنند.
همه کارشناسان ما در شرکت سفیر سرویس دانش و تجربه کافی برای تعمیرات لوازم خانگی معیوب شما را دارند. ده ها تعمیر کار بوش ماهر در این شرکت پس از طی آزمون ها و دوره های کاملا پیشرفته و تخصصی جذب شرکت شده اند.

ارور های ماشین لباسشویی بوش:

نمایندگی بوش در فرمانیه

 1.child lock active

با نمایش این ارور ماشین لباسشویی شما قفل کودک شده فقط باید قفل را غیر فعال کنید و برای این کار دکمه start و یا دکمه فلش سمت چپ، را سه ثانیه نگه دارید تا این کد اخطار غیرفعال شود.

2.open tap – close tap

این ارور ماشین لباسشویی بوش به معنی عدم ورود جریان آب به لباسشویی است. ممکن است در برخی مواقع خودتان توانایی حل این مشکل را داشته باشید و نیازی به تعمیرکار برای تعمیر ماشین لباسشویی نداشته باشید، در ابتدا شیر آب و شیلنگ ورود آب به لباسشویی را چک کنید، که دچار قطعی یا گرفتگی نباشد و اگر هم فشار آب منزل به هر دلیلی کم است منتظر بمانید تا فشار آب مجدد زیاد شود. در صورتی که مشکل رفع نشد باید خرابی را از قطعات داخلی مانند شیر برقی و آکواستاپ و غیره بدانیم که از این به بعد حضور متخصص الزام دارد.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش، ارائه خدمات نمایندگی بوش در محل فوری

3.no drain pump

این ارور ماشین لباسشویی بوش به معنی این است که دستگاه آب را تخلیه نمیکند. در ابتدا مسیر فاضلاب را بررسی کنید اگر شیلنگ خروجی لباسشویی در زیر سینک ظرفشویی وصل است آن را باز کرده و بررسی کنید که دچار خم شدگی نباشد. بعد فیلتر لباسشویی را باز کرده و داخل آن را تمیز کنید (وظیفه فیلتر گرفتن پرز لباس، سنجاق، سکه می‌باشد، و اگر فیلتر پر باشد آب لباسشویی تخلیه نمیشود). اگر باز هم مشکل حل نشد ممکن است پمپ آب و المان های داخلی دستگاه که مربوط به سیستم تخلیه است مشکل داشته باشد که باید توسط متخصصین بازدید شود.

4.update eror

این ارور ماشین لباسشویی بوش به معنای ایراد در برنامه لباسشویی بوده و یعنی نیاز به نصب برنامه توسط متخصصین مجرب دارد. این اتفاق معمولا در هنگام شک های برقی رخ می‌دهد و در اکثر ماشین های لباسشویی سری4 این مشکل به وجود می آید.

5.ارور E00:

این ارور ماشین لباسشویی بوش به معنای ارور update eror  بوده و نیاز به نصب مجدد برنامه و یا چک کردن برنامه ها دارد پس باید این ارور توسط متخصصین رفع شود.

6.ارور E16 یا F16:

این پیغام مربوط به خرابی میکروسوئیچ دستگاه می‌باشد. اگر درب لباسشویی هم به درستی بسته نشده نشده باشد این پیغام رخ میدهد. راه حلی برای رفع این ارور وجود ندارد مگر اینکه درب لباسشویی به درستی بسته نشده باشد، که باید بعد از آن این ارور پاک شود ولی در صورتی که ارور از بین نرفت باید میکروسوئیچ و المان های درب لباسشویی توسط متخصصین چک شود.

همچنین بخوانید  نمایندگی تعمیرات بوش در گیشا

7.ارور E17:

این ارور دقیقا به معنای ارور close tap – open tap میباشد زمانی که این ارور نمایان میشود یعنی آب وارد دستگاه نمیشود، پس باید در ابتدا شیر آب و شیلنگ ورودی را چک کنیم در صورتی که مشکل حل نشد متخصص باید دستگاه را بازدید کند، تا قطعات مربوطه یعنی شیربرقی و اکواستاپ را تعویض یا سرویس نماید ومعمولا این آسیب وقتی رخ می دهد که فشار آب بالا و پایین شود یا آب محل نصب دچار رسوب زیاد باشد.

لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟ |آشنایی با کشور تولید کننده لوازم خانگی برقی بوش ipemdad

8.ارور E18:

این ارور زمانی نمایان میشود که آب در لباسشویی مانده و لباس ها در آب مانده و خشک نشده اند که دلیل آن عدم تخلیه آب لباسشویی است.
اگر به هر دلیل آب داخل مخزن لباسشویی بماند این ارور رخ میدهد برای حل این مشکل همه مسیر خروج آب از جمله ورودی فاضلاب و زیر سینک بررسی کنید که دچار گرفتگی نشده باشد سپس فیلتر را تمیز کنید تا راه خروج آب باز شود در صورتی که همه این کارها را انجام دادید و ارور پاک نشد احتمال دارد مشکل از پمپ تخلیه یا شریان های داخلی سیستم باشد که باید توسط تعمیر کار چک شود.

9.ارور E21 یا F21:

این ارور زیاد متداول نیست ولی اگر رخ داد به احتمال زیاد به دلیل اختلالات موتوری می‌باشد و موتور سیستم باید توسط متخصص بررسی و سرویس شود.

10.ارور E23 یا F23:

این ارور به معنای نشت آب می‌باشد یعنی آب به هر دلیلی وارد دستگاه شده است. میتواند دلیل آن داخلی باشد یعنی لاستیک و خرطومی و دیگ یا خارجی باشد مثل ترکیدگی لوله آب یا شستشوی کف آشپزخانه اگر دلیل خارجی داشته باشد، فقط کافیست دستگاه را از برق بکشیم و کمی خم کنیم تا آب داخل دستگاه خارج شود و مشکل حل شود. اما اگر دلیل داخلی دارد به هیچ عنوان این کار را انجام ندهید و درخواست اعزام تعمیرکار کنید.

11.ارور F26:

این ارور زمانی رخ می‌دهد که سطح آبگیری بشدت بالا باشد یعنی آب بیش از حد تعیین شده وارد لباسشویی شود. احتمال دارد به آبشنار و هیدرواستات لباسشویی آسیب وارد شده باشد که در هر صورت باید توسط تعمیرکار بازدید شود.

کدهای خطا و ارورهای ساید بای ساید بوش

نمایندگی بوش در فرمانیه

1.ارور EF:

این ارور در ساید بای ساید بوش نشان دهنده این است که سنسور شمارنده و سنجش سطح دچار ایراد شده است.برای حل این مشکل ابتدا باید لوله آب ورودی را بررسی کنیم که دچار انسداد نشده باشد.سپس فیلتر آب را چک کنیم که تمیز باشد علاوه بر این سنسور نیز باید بررسی و عیب یابی شود.

2. ارور ET:

این ارور زمانی رخ میدهد که کلید و دکمه یخ ساز دستگاه ایراد پیدا کند و تعویض یا تعمیر نیاز داشته باشد.

3.ارور EU:

این ارور زمانی رخ میدهد که دکمه روشن یا خاموش کردن یخساز اشکال داشته باشد. برای رفع آن باید سیم و اتصالات بررسی شود اگر اتصالات سالم بود دکمه باید تعویض شود.

4.ارور ES:

این ارور زمانی رخ میدهد که دکمه یخ ریز ساید خراب باشد.با تعویض این دکمه مشکل برطرف میشود البته ممکن از محفظه یخساز دچار اشکال شده باشد که باید برطرف شود.

5.ارور EA:

این ارور زمانی رخ میدهد که موتور تایم یخساز خراب باشد.برای برطرف کردن آن ابتدا باید اتصالات موتور یخچال بررسی و ایرادات آن رفع شود. اگر اتصالات سالمند باید موتور یخساز عیب یابی یا تعویض شود. به علت تخصصی بودن این کار با ما در نمایندگی سفیر سرویس تعمیر کننده ساید بای ساید بوش تماس بگیرید.

6.ارور F1:

این ارور به دود دلیل اتفاق می افتد که مهمترین آن خرابی سنسور دیفراست که باید این قطعه عیب یابی یا تعویض شود. در صورت سالک بودن این سنسور باید سنسور دمای محیط هم بررسی شود و در صورت لزوم عیب یابی و تعویض شود.

7.ارور R1:

این ارور زمانی رخ میدهد که سنسور دمای یخچال خراب باشد برای رفع آن باید سنسور و اتصالات موبوطه از کابین یخچال بررسی شود.

8.ارور RT:

این ارور زمانی رخ میدهد که سنسور محیطی خراب باشد برای رفع آن باید این سنسور و اتصالاتش بررسی و عیب یابی شود.

9.ارور EG:

این ارور زمانی رخ میدهد که شیر برقی خراب باشد.خرابی آن آب به درستی وارد دستگاه نمیشود و یخساز و آبسردکن با مشکل مواجه می‌شوند.

همه چیز درباره زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش

زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش

در مواقع بسیاری هنگام ظرف شستن با ماشین ظرفشویی با دردسر خشک نشدن کامل ظروف مواجه هستیم که باعث به جا ماندن لکه آب روی ظروف می‌شود ما در اینجا میخواهیم بدانیم زئولیت چیست و به بررسی زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش بپردازیم:

همچنین بخوانید  نمایندگی بوش در جمهوری

زئولیت چیست؟

زئولیت برگرفته از دو کلمه یونانی (zeo) به معنی جوش و (lithos) به معنی سنگ است. سنگ زئولیت تشکیل شده از آلومینوسیلیکات بوده و مصرف عمده آن در صنعت به عنوان جاذب سطحی است. از خصوصیات مهم این سنگ تمایلش به جذب آب و رطوبت است که با جذب رطوبت گرما تولید می‌کند.

فناوری زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش

مهندسان شرکت بوش برای حل مشکل خیس ماندن ظروف پس از شستشو با استفاده از فناوری زئولیت و به کار بردن 1200 گرم زئولیت در سیستم خشک کن ماشین ظرفشویی خود توانستند این مشکل را حل کنند.
این ماده شیمیایی با تولید دمایی حدود 100 درجه سانتی گراد رطوبت محیط ماشین ظرفشویی را گرفته و با تولید گرما باعث بخار شدن آب روی ظروف و در نتیجه خک شدن ظروف میشود. این فناوری بیشتر برای ظروف کریستال کاربرد دارد.
ظروف غیر شیشه ای یا پلاستیکی به دلیل اینکه گرما جذب نمی‌کنند دیرتر خشک شده و لک آب روی آنها وجود دارد که با زئولیت این مشکل نیز برطرف شده است.
شرکت بوش با استفاده از فناوری زئولیت و تامین حرارت به وسیله این ماده باعث حذف المنت های مربوط به بخش خشک کن شده است، در نتیجه مصرف برق حدود 10% کاهش میابد. جالب است بدانید عمر زئولیت بسیار طولانی و در حدود 50 سال است در نتیجه نیاز به تعویض و شارژ مجدد آن نیست.

زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش

ساید بای ساید بوش مدل Linea B22CS30SNS

ساید بای ساید بوش

این مدل ساید بای ساید قیمت بالایی دارد ولی بسیار پیشرفته است و همینطور طرفداران زیادی دارد. جنس بدنه بیرونی آن از استنلس استیل است که ضد اثر انگشت نیست و بدون پاک کننده آن را نمیتوان از بین برد. بنابراین تمیز کردن یخچال خیلی دردسر بزرگیست. درب فریزر دارای یک دستگاه پخشکننده آب و یخ است و یک صفحه کنترل در بالای آن قرار دارد. در کنترل پنل این مدل ساید بای ساید میتوانید درجه حرارت یخچال و فریزر را تغییر بدید. یخچال این مدل ساید دارای دو کشو برای جای میوه و سبزیجات است همچنین دارای یک کشوی کوچک و دو قفسه که قابلیت تنظیم دارد. واحد فریزر دارای فضا و قفسه های زیادیست که برای نگهداری خوراکیهای یخ زده ی شماست. قفسه ها قابلیت کج شدن دارند تا شما بتوانید به راحتی به کالای خود دسترسی پیدا کنید. شرکت بوش برای این سری از ساید بای ساید خود قفسه های از جنس شیشه تعبیه کرده تا تمیز کردن آن راحت باشد. این قفسه ها قاب های پلاستیکی دارند که مانع از ریختن مایعات به قفسه های دیگر هستند.

مزایا:

  1. بدنه و نما شیک
  2. خنک کننده سریع
  3. عملکرد عالی و قدرتمند
  4. دستگاه پخش کننده یخ و آب

معایب:

  1. تمیز کردن بدنه سخت است
  2. دستگاه پخش کننده آب کثیف و غیر قابل پیش بینی است

مشخصات محصول:

قد: 72.44 اینچ

عرض: 32.87 اینچ

عمق: 38.38 اینچ

ظرفیت کل: 22 فوت

نمایندگی بوش در فرمانیه

نمایندگی بوش در قلهک

در همین لحظه که وارد سایت شده اید به احتمال زیاد یکی از محصولات بوش شما دچار ایراد شده است پس نگران نباشید!!
از کار افتادن یا خراب شدن وسایل برقی گران قیمت خانه مانند: ساید بای ساید بوش، لباسشویی بوش، ظرفشویی باعث نگرانی اعضای خانواده به ویژه خانم خانه میشود. میدانیم که خرید مجدد آن خسارت مالی به دنبال دارد و بسیاری از خانواده ها توان آن را ندارند.
ممکن است خرابی و کار نکردن این قبیل از وسایل برقی از فرسودگی یا خرابی یک قطعه کوچک از دستگاه باشد. در این صورت با تعمیر آن قطعه توسط مختصصین مشکل رفع شده و نیاز به خرید مجدد دستگاه نیست.

سفیر سرویس

ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش:

یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و فر توکار

نمایندگی-تعمیرات-بوش

نمایندگی بوش در فرمانیه جهت رفع عیب لوازم برقی بوش شما پا به عرصه نهاده تا با تیمی حرفه ای و کار آزموده و پشتیبانی همه روزه آمادگی خدمت رسانی به مشتریان عزیز باشد. هر یک از اعضای تیم نمایندگی بوش در فرمانیه در زمینه کاری خود متخصص و خبره هستند. تیم حرفه ای نمایندگی بوش در فرمانیه با در نظر گرفتن مشکلات مشتری در حمل و نقل وسیله معیوب، خود در محل حضور پیدا میکند و آن را عیب یابی میکند. در صورت تماس شما در کمترین زمان ممکن یکی از اعضای تیم نمایندگی بوش در محل شما حاضر می‌شود و آماده ارائه خدمات به شما میشود.
توجه: نمایندگی بوش در فرمانیه سفیر سرویس، نمایندگی رسمی بوش نمی باشد ولی پشتیبانی را با مدیریت عالی و بی نقص انجام میدهد.

همچنین بخوانید  تعمیر ماشین لباسشویی بوش در ستارخان

سوالات متداول:

شماره تماس نمایندگی بوش سفیر سرویس چیست؟

  • ۰۲۱-۸۸۶۵۵۷۰۶
  • ۰۲۱-۴۴۲۶۰۸۶۰
  • ۰۹۹۱-۸۹۰۰۰۱۴

هزینه تعمیر ساید بای ساید بوش چقدر است؟
هزینه تعمیر به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات بستگی دارد و بعد از بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما تحت نظارت این مجموعه می باشد و پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.
چرا مشتریان برای تعمیر لوازم خانگی خود سفیر سرویس را انتخاب می کنند؟
سرعت عمل بالا و تعمیرات بی عیب و نقص توسط قطعات اصلی می تواند علت انتخاب سفیر سرویس باشد.

لباسشویی بوش من عمل نمی‌کند و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. چه کار باید انجام دهم؟
ابتدا مطمئن شوید که لباسشویی به برق متصل شده و رله برق کار می‌کند. همچنین مطمئن شوید که درب لباسشویی به طور کامل بسته شده است. اگر این موارد درست باشند و لباسشویی همچنان عمل نمی‌کند، بهتر است یک تکنسین متخصص را برای تعمیرات بیرونی تماس بگیرید.

لباسشویی بوش من در هنگام چرخش صداهای عجیبی می‌دهد. آیا این مشکل جزئی است؟
صداهای عجیب معمولاً نشانه‌ای از مشکل در بخش‌های مکانیکی لباسشویی می‌باشد. ممکن است یک قطعه معیوب یا لوله‌های خارجی مسدود شده باشند. این مشکلات را توسط یک تکنسین تعمیرات لباسشویی بوش بررسی کنید.

لباسشویی بوش من آب را به درستی نمی‌گیرد. چه کار باید انجام دهم؟
ابتدا اطمینان حاصل کنید که لوله آب به درستی متصل شده و از هر گونه خرابی یا خزشی جلوگیری شده باشد. همچنین فیلتر ورودی آب را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که تمیز است. اگر مشکل همچنان ادامه دارد، ممکن است پمپ آب خراب شده باشد و باید توسط یک تکنسین تعمیرات تعویض شود.

لباسشویی بوش من هنگام پایان دوره شستشو، لباس‌ها را به درستی خشک نمی‌کند. چه کار باید انجام دهم؟
این مشکل ممکن است به دلیل برخی عوامل از جمله فیلتر پارچه‌ها یا سیستم خشک‌کننده معیوب باشد. ابتدا فیلتر پارچه‌ها را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که تمیز و بدون مشکل است. در صورتی که فیلتر پارچه‌ها درست کار نمی‌کند، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. اگر این مورد نیز حل نشد، بهتر است با یک تکنسین تماس بگیرید تا سیستم خشک‌کننده را بررسی و تعمیر کند.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات