راهکار‌های تشخیص اصل بودن محصولات بوش BOSCH

نمایندگی بوش در سوهانک
به این مطلب امتیاز دهید post

امروزه دغدغه بسیاری از طرفداران محصولات برند بوش آلمان اصالت آن است. در این مقاله راهکار‌های تشخیص اصل بودن محصولات بوش BOSCH را ارائه کرده ایم.

قطعا شما هم برند بوش آلمان را می‌شناسید که یکی از معروف ترین برند های بازار لوازم خانگی است. شرکت بوش BOSCH سازنده انواع لوازم خانگی، تجهیزات صنعتی پخت و پز، قطعات خودرو و… است. اما اخیرا فروش محصولات تقلبی برند BOSCH توسط سودجویان در بازار زیاد شده است که  محصولاتی فاقد گارانتی و قاچاق هستند.

ناگفته نماند محصولاتی که از مجاری رسمی وارد کشور شده و با گارانتی رسمی به فروش می‌رسند، قابل اعتماد بوده و مشکلی ندارند.

حال سوال اینجاست تشخیص اصل بودن محصولات بوش BOSCH آلمان چگونه امکان پذیر است؟  در ادامه این مطلب، راهکارهایی برای تشخیص محصولات تقلبی از اصلی  آورده شده است.

توجه داشته باشید که بعضی از شیوه‌های تشخیص اصالت کالا، در تمامی محصولات تولیدی شرکت BOSCH یکسان هستند.

جستجوی کد درج شده روی محصول، مطمئن ترین راه تشخیص اصل بودن محصولات بوش BOSCH

این روش از سوی کمپانی بوش تأیید شده است. همه لوازم خانگی های تولید شرکت BOSCH دارای کدی به نام E.Nr یا همان E-Number است. کد E.Nr شماره مدل دستگاه را نشان می‌دهد.

علاوه بر آن، کد دیگری به نام FD  روی  برچسب‌های محصولات بوش قرار دارد. این کد تاریخ تولید محصول را به شما نشان می‌دهد. برای تشخیص اصل بودن محصولات بوش ، مراحل زیر را طی کنید:

  • الف) ابتدا به دنبال دو کد FD و E-Nr بگردید. در ماشین‌های لباسشویی، این دو کد معمولاً روی درِ محصول تعبیه شده‌اند. در صورتی که این دو کد را پیدا نکردید، بدانید که محصول موردنظر تقلبی است.
  • ب) وارد سایت رسمی بوش شده و کد E-Nr و FD دستگاه را در بخش جست‌وجوی سایت وارد کنید. در صورت صحیح بودن کدها، مدل و تصویر لباسشویی برای شما نمایش داده می‌شود اگر ماشین لباسشویی با مدل مورد نظر شما مطابقت دارد، مدل مورد نظر اصل است و در غیر این صورت تقلبی می‌باشد.
همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش، ارائه خدمات نمایندگی بوش در محل فوری
راهکار‌های تشخیص اصل بودن محصولات بوش BOSCH
راهکار‌های تشخیص اصل بودن محصولات بوش BOSCH

 نبود کارتن

محصول فاقد کارتن که فروشندگان ادعا می‌کنند، علت آن پارگی در حین حمل و نقل است یکی از روش‌های کلاه‌برداری برای فروش جنس تقلبی است. از انتخاب کالاهای ارزان‌تر که فاقد بسته‌بندی و کارتن هستند، خودداری کنید.

 لوگوی تقلبی روی محصولات بوش BOSCH

برندهای چینی ارزان قیمت با چاپ لوگو، برچسب و حتی چاپ کارت‌های گارانتی تقلبی، تولیدات بوش BOSCH را با قیمت بالا به فروش می‌رسانند.

شما می‌توانید با سرچ مدل ماشین لباسشویی در اینترنت که در ابتدا گفته شد  از اصل بودن محصول مطمئن شوید.

تشخیص اصل بودن محصولات بوش BOSCH
تشخیص اصل بودن محصولات بوش BOSCH

نبود گارانتی یکی دیگر از راهکار‌های تشخیص اصل بودن محصولات بوش BOSCH

یکی از ساده‌ترین شیوه‌های خرید محصولات اصلی، تهیه آنها از مراکز مجاز و با گارانتی اصلی است با خرید از این مراکز از محصول خریداری شده آسوده خاطر هستید.

در صورتی که خواهان خرید محصولات بدون گارانتی با قیمت پایین‌تر هستید، بد نیست بدانید که گارانتی‌های ارائه شده در کنار لوازم خانگی قاچاق کاملاً نامعتبر بوده و تنها برای جلب رضایت مشتریان، کارت‌های گارانتی چاپ و ارائه می‌شوند.

 

در بسیاری از موارد، نیازی به رعایت تمامی نکات ذکر شده در این مقاله نیست و با استفاده از یک یا دو نکته می‌توانید به تقلبی بودن محصول بوش و حتی سایر برندها پی ببرید.

همچنین برای تشخیص اصالت محصولات بوش می‌توانید با سایت سفیر سرویس تماس بگیرید و با اطمینان تعمیر محصولات بوش را در سایت BOSCH سفیر سرویس انجام دهید.

همچنین بخوانید  تعمیرات بوش در شرق

 

 

 

مطالعه بیشتر:
تعمیرات ظرفشویی بوش غرب – تعمیر جاروبرقی بوش در منزل – تعمیر لباسشویی بوش در جردن  – نمایندگی فر توکار بوش  – نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش در غرب – نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش در شرق – نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در غرب – نمایندگی تعمیرات بوش در شرق – تعمیر فرتوکار بوش – نمایندگی ساید بای ساید بوش در غرب تهران – تعمیر فر توکار بوش –تعمیر کار ماشین لباسشویی بوش – نمایندگی بوش در غرب – تعمیر جاروبرقی بوش – تعمیرکار یخچال بوش – نمایندگی جاروبرقی بوش – تعمیرکار بوش – تعمیر ساید بای ساید بوش – نمایندگی ساید بای ساید بوش – تعمیر ماشین ظرفشویی بوش –تعمیر ماشین لباسشویی بوش – تعمیر یخچال فریزر بوش – نمایندگی ظرفشویی بوش – نمایندگی لباسشویی بوش – نمایندگی بوش – نمایندگی تعمیرات بوش در گیشا – نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش –

 

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات

تعمیر ساید بای ساید بوش

تعمیر یخچال فریزر بوش

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش

تعمیر فرتوکار بوش