نمایندگی بوش شریعتی

نمایندگی بوش شریعتی
به این مطلب امتیاز دهید post

نمایندگی بوش شریعتی یکی از شرکت های است که بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی را بالاترین کیفیت به انجام می رساند، این شرکت به نام سفیر سرویس فعالیت می کند، لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی کنند صرفا خدمات لوازم خانگی بوش  را در ایران با بهترین کیفیت توسط متخصصین خود در سراسر کشور به انجام می رساند.

تعمیر لوازم خانگی بوش
خدمات تعمیر لوازم خانگی سفیر سرویس

همه ی مردم بعد از گذشت سالها زمانی که نام لوازم خانگی بوش را می شنود از خوبی از آن یاد می کنند واین به دلیل استفاده از تکنولوژی روز دنیا و کیفیت بالای این محصولات است.نمایندگی بوش شریعتی با داشتن کادری مجرب و تکنسین های با تجربه سعی کرده است که این رضایت را برای مشتریان عزیز فراهم کند.تا با فراهم کردن خدمات تعمیر ، نصب و سرویس لوازم خانگی بوش رضایت مشتریان را فراهم کند.سفیر سرویس به عنوان نمایندگی اصلی بوش فعالیت نمی کنند صرفا خدمات لوازم خانگی بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط متخصصین خود در سراسر کشور به انجام می رساند.

خدمات نمایندگی بوش شریعتی:

در سایت سفیر سرویس لوازم خانگی بوش با منصفانه ترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر می شوند.شما برای تعمیر لوازم خانگی خود می توانید در سایت سفیر سرویس به صورت آنلاین ثبت نام کنید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند و برای اعزام کارشناس در محل با شما هماهنگ شوند.تعمیرات در محل انجام می شود و دیگر نیاز نیست شما وسیله خود را جابجا کنید.از مزایای دیگر نمایندگی بوش شریعتی استفاده از قطعات اصلی و اورجینال به همراه ارائه فاکتور معتبر است تا خیال مشتری از هزینه ای پرداختی راحت شود.بعد از تعمیر لوازم خانگی بوش توسط تعمیرکاران آموزش دیده سفیر سرویس ، مشتریان این اطمینان را دارند که این وسیله به بهترین نحوه مانند سابق کار می کند.اگر وسیله ی که خراب شده است به صورت نادرست تعمیر شود ویا از قطعات فیک استفاده شود، در این صورت باعث هزینه اضافی و هدر رفتن زمان می شود.لوازم خانگی بوش که در نمایندگی بوش شریعتی تعمیر می شود شامل: تعمیر جاروبرقی ، تعمیر لباسشویی ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین ظرفشویی ، تعمیر فرتوکار . . .می باشد که این کار توسط ده ها تعمیرکار بوش متخصص انجام می شود.

همچنین بخوانید  نمایندگی تعمیرات بوش در جنوب تهران

نمایندگی بوش شریعتی

 

ماشین ظرفشویی بوش

پنل های کنترل در ظرفشویی بوش پیچیده به نظر می رسد.دکمه های لمسی ، تعدادی زیادی صفحه و ویژگی های دیگر کار با ماشین ظرفشویی بوش را پیچیده می کند .برای آشنایی برنامه های ماشین ظرفشویی بوش را بخوانید.ماشین ظرفشویی بوش در سری های مختلفی طراحی شده اند که شما می توانید با توجه به بودجه و نیازتان، انتخاب کنید.ماشین های ظرفشویی بوش دارای ظرفیت های مختلفی هستند مثلا برای یک خانواده پر جمعیت ماشین ظرفشویی بوش ۱۴ نفره مناسب است .در صورتی که این ظرفشویی برای یک خانواده دو نفره مناسب نیست .از مزایای دیگر ماشین ظرفشویی بوش نسبت به سایر برندها ، شاهد کم بودن سر وصدا در هنگام شستشو ظروف هستیم و این ویژگی در لوازم خانگی دیگر بوش نیز وجود دارد.

 

نمایندگی بوش شریعتی
نمایندگی بوش شریعتی

قابلیت های ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش دارای قالبلیت های مختلفی است که این قابلیت در برندهای دیگر وجود ندارد.

قابلیت ActiveWater :

این قابلیت بسیار محبوب برای مشتریان است. زیرا که مصرف آب را پایین می آورد پس در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و هزینه های خانواده را پایین تر می آورد.

قابلیت Hygien Plus :

با این قابلیت آب در دمای ۷۰ درجه سانتی گراد ظروف را می شوید .برای کسانی که مشکل آلرژی دارند یک شستشو ضد باکتری را انجام می دهد.

همچنین بخوانید  مزایای تعمیر و خدمات نمایندگی بوش

قابلیت Dosage Assist  :

در ابتدای شستشو قرص به صورت اتوماتیک وارد محفظه شستشو می شود.قرص به صورت هوشمندانه مصرف می شود تا نتیجه شست وشو عالی شود . از افتادن قرص به داخل ظروف جلوگیری می کند.

قابلیت Aqua stop :

از هر جایی از ماشین ظرفشویی بوش آب نشتی کند این سیستم امنیتی تا ۲۴ ساعت آب را قطع می کند و از نشت آب جلوگیری می کند.

یخچال فریزر بوش :

یخچال فریزر بوش در دو رنگ سفید و استیل تولید می شود و بر چسب انرژی A++ را دارد که انرژی خیلی پایینی مصرف می کند.از سیتم خنک کنندگی Multi Airflow استفاده می شود که باعث حفظ تازگی مواد غذایی می شود و رطوبت موجود در مواد غذایی را حفظ می کند.برای حفظ ماندگاری بیشتر میوه و سبزیجات از کشو های VitaFresh  و VitaFresh plus استفاده می کند تا رطوبت و تازگی میوه و سبزیجات افزایش پیدا کند.
Super Freezing, Super cooling دو قابلیت دیگر یخچال فریزر بوش هستند که برای سرمایش و انجماد سریع استفاده می شود.

نمایندگی بوش شریعتی
نمایندگی بوش شریعتی

جاروبرقی بوش:

یکی از لوازم خانگی بوش که بسیار پرطرفدار است جاروبرقی بوش است.جاروبرقی بوش در مدلها ی مختلف ، با طراحی مدرن و کارایی بالا تولید می شوند.قدرت مکش جاروبرقی بوش ۱۸۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است . یعنی قادر است به سرعت هر گونه گرد وغبار و زباله ای را از زمین یا فرش جمع کند.وزن جاروبرقی بوش پایین است و جابجایی آن بسیارآسان می باشد .یکی از گزینه ها برای خرید جاروبرقی همان وزن پایین جاروبرقی است.در جاروبرقی بوش از چرخ های فلزی با قدرت چرخش ۳۱۰ درجه استفاده می شود.تا حین جارو کشیدن به آسانی به هر سمتی که خواستید بکشید.میزان صدای جاروبرقی کم است و این یکی دیگر از مزیت های این برند می باشد.شرکت بوش جاروبرقی های با صدای کم و قدرت بالا تولید می کند.

همچنین بخوانید  تفاوت ماشین لباسشویی بوش آلمان و ترکیه چیست؟

8 پاسخ

  1. یکی از نمایندگی های خوب شمال تهران همین نمایندگی بوش شریعتی هست ، برخوردشون واقعا محترمانه بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات