برنامه های شستشوی ظرفشویی بوش

برنامه شستشو ظرفشویی بوش
به این مطلب امتیاز دهید post

بوش به کمک تجهیزات پیشرفته و علم روز دنی از بهترین ماشین ظرفشویی های حال حاضر در صنعت لوازم خانگی را تولید کرده است که برنامه شستشوی فوق العاده کارامد و حرفه ای دارند. برنامه شستشوی بدون نقص ظرفشویی بوش با داشتن منویی کامل این امکان را به شما می دهد تا متناسب با نیاز خود و نوع ظرف بهترین برنامه را انتخاب کنید
 نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش آماده خدمت رسانی در انواع خدمات شامل تعمیر و  عیب یابی ماشین ظرفشویی شما می باشد.

تعمیر لوازم خانگی بوش
خدمات تعمیر لوازم خانگی سفیر سرویس

به بررسی برنامه های شستشوی ظرفشویی بوش توسط سرویسکار مجاز بوش در سفیر سرویس می پردازیم.

برنامه های شستشوی ظرفشویی بوش:

همانطور که میدانید ماشین ظرفشویی بوش ،یکی از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی  است .دارای امکانات زیادی است اما برای استفاده از این امکانات لازم است کاربران با معنی کلمات و اصطلاحات ماشین ظرفشویی بوش و دکمه های آن آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند از برنامه های شستشوی بوش به درستی استفاده کنند. در صورتی خرابی هر کدام از دکمه های ظرفشویی باید با سفیر سرویس در تماس باشید تا تعمیرکار ظرفشویی بوش متخصص خود را در اسرع وقت اعزام کنند.

همچنین بخوانید  نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش: اعتماد و کیفیت در خدمات تعمیرات بوش

کلید های ماشین ظرفشویی بوش:

کلید های ماشین ظرفشویی بوش به شما کمک می کنند تا قابلیت ها و امکانات این دستگاه برای شما اجرا شوند.برای استفاده ای بهینه از همه ای امکانات ماشین ظرفشویی بوش باید با این اصطلاحات آشنا شوید.معنی کلمات به شما کمک می کنند تا در زمان مناسب گزینه ای درست را انتخاب کنید.

برنامه شستشو ظرفشویی بوش

معنی کلیدهای ماشین ظرفشویی بوش:

  • On/ off  :کلید روشن / خاموش دستگاه
  • Eco  :اقتصادی
  • Auto  :اتوماتیک
  • Glass/Delicate  : شیشه‌ای، ظریف
  •   Regular/Normal :معمولی، منظم
  • Intensive/Heavy :متمرکز و سنگین
  • One hour/ Express/Speed60  :متراکم، سریع
  • Rinse :آبکشی ظروف
  • Rinse & Hold :خیساندن
  • Display  :نمایشگر

برنامه Normal در ظرفشویی بوش:

یکی از برنامه های ماشین ظرفشویی بوش برنامه نرمال است .در همه ای مدل های ماشین ظرفشویی بوش قرار دارد.این برنامه برای تمام ظروفی استفاده می شوند که چربی نرمال دارند .میزان دمای آب در این برنامه بین ۵۵ تا ۶۵ درجه سانتی گراد است.مدت زمان شستشو در این برنامه بین۱/۵ تا ۲ ساعت است.

برنامه Glass/ delicate ظرفشویی بوش:

این برنامه برای شستن ظروف کریستالی و شیشه ای است.چون در ماشین ظرفشویی بوش،شستن ظرف ها با آب گرم و فشار بالا صورت می گیرد پس احتمال شکستن ظروف شیشه ای و جود دارد.این برنامه محدودیت شستن ظروف شیشه ای را از بین می برد.
علاوه بر این برنامه،برنامه delicate نیز در ظرفشویی بوش تعبیه شده است.با این تفاوت که ظروف نازک و غیر شیشه ای را می شوید.نحوه کار برنامه Glass براساس دمای المنت است دمای آب را پایین می آورد تا ظروف شیشه ای نشکند اما چون چربی با دمای پایین آب دیرتر پاک می شود مدت زمان این برنامه بیشتر می شود و زمانی بین ۸۵ تا ۱۲۰ دقیقه طول می کشد.

برنامه شستشو ظرفشویی بوش

برنامه Intensive/ heavy ظرفشویی بوش:

برنامه heavy یکی از بهترین ماشین های ظرفشویی بوش است که در همه ای مدل ها تعبیه شده است.این برنامه مخصوص قابلمه ،ماهی تابه و ظروف بزرگ است که درصد چربی بالایی دارند .در این برنامه بزرگترین لکه های چربی که با فشار دست به سختی پاک می شدند براحتی از بین می رود.در برنامه heavy دمای آب بالای ۷۰ درجه سانتی گراد است و فشار آب زیاد است بهمین دلیل این برنامه یکی از پر مصرف ترین برنامه های ماشین ظرفشویی بوش است.

همچنین بخوانید  تعمیرات ظرفشویی بوش در غرب

کارکرد برنامه One hour/express /speed60 در ظرفشویی بوش:

این کلید به معنی سریع و فشرده است .در موقعی استفاده می شود که شما وقت کافی ندارید و می خواهید خیلی سریع ظرف ها شسته شوند.با توجه به اینکه دمای آب ۵۰ درجه سانتی گراد است برای ظروف خیلی کثیف استفاده نمی شود اما می توان برای ظروف شیشه ای و نازک استفاده کرد.

برنامه Eco در ظرفشویی بوش:

این یک برنامه اقتصادی است با کمترین میزان آب و برق ظروف کاملا تمیز می شوید و یک برنامه سازگار با محیط زیست می باشد.نحوه کار برنامه Eco به این شکل است که ابتدا یک پیش شست و شو و بعد یک شست و شوی اصلی و دوبار آبکشی انجام می شود.در این برنامه المنت های حرارتی روی دمای کم قرار می گیرند و آبپاش هم کار نمیکند.
برنامه Eco یک شست و شوی به صرفه و اقتصادی است اما وقت گیر است اگر وقت کافی ندارید از این روش استفاده نکنید.

برنامه Auto در ظرفشویی بوش:

این برنامه در تمام مدل های ظرفشویی بوش تعبیه شده است و یکی از برنامه های هوشمند در ماشین ظرفشویی بوش است.بعد از فشردن کلید Auto به طور اتوماتیک میزان چربی ظروف را تشخیص می دهد و براساس آن میزان دمای آب و میزان پودر شوینده را مشخص می کند .دمای آب بطور هوشمندانه ای بین ۴۵ تا ۶۵ درجه تنظیم می شود . برنامه Auto برای ظروف شیشه ای مناسب نیست و نباید استفاده شود.

برنامه Rinse & hold در ظرفشویی بوش:

یک برنامه پیش شست و شو در ماشین ظرفشویی بوش است .ظروف را ایتدا خیس می کند تا بهتر شسته شود و برای ظروفی مناسب است که غذا به آنها چسبیده است یا خیلی کثیف است.در برنامه Rinse از پودر شوینده استفاده نمی شود و مدت زمان آن ۱۵ دقیقه است.می توانیم این برنامه را قبل از اجرای برنامه های دیگر اضافه کنیم.
از این برنامه به تنهایی برای شستن میوه وسبزی استفاده می شود.

همچنین بخوانید  تعمیرات ظرفشویی بوش در پونک

برنامه Child Lock:

این برنامه قفل کودک است که از برنامه های کاربردی ماشین ظرفشویی بوش است.با فشردن کلید Child Lock دیگر کلیدها قفل می شود واین ویژگی سبب می شود دستگاه بر اثر بازیگوشی کودکان آسیب نبیند.

برنامه شستشو ظرفشویی بوش

برنامه Half Load:

این برنامه مخصوص تعداد کم ظروف است که در خانواده های کم جمعیت استفاده می شود.بعضی از ماشین های ظرفشویی که این ویژگی را ندارند یا مجبورند که ظرف ها را با دست بشویند یا مجبورند صبر کنند تا ظرفشویی پر شود.برای استفاده از این برنامه ظروف را پایین ماشین ظرفشویی بچینید و از ژل شستشو بجای قرص استفاده کنید.

همچنین بخوانید  نگهداری و تعمیر ظرفشویی بوش: کلید به یک کارکرد بی دردسر

نتیجه گیری:

شما با آشنایی با برنامه شستشو ظرفشویی بوش می توانید ظروف خود را بهتر بشویید و به عمر ظرفشویی خود بیافزاید.اگر نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید می توانید با سفیر سرویس تماس بگیرید تا کارشناسان حرفه ای ما در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه درجهت تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در محل در تمام نقاط تهران اعزام می شوند. سفیر سرویس به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی کند صرفا خدمات لوازم خانگی بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط متخصصین خود در سراسر کشور به انجام می رساند.
سرویس ماشین ظرفشویی بوش یک کار بسیار تخصصی است که بهتر است تا حد امکان توسط تعمیرکاران خود نمایندگی های بوش انجام شود.

13 پاسخ

    1. ممنون بابت برنامه ی شست و شوی ظرفشویی بوش .من هنوز این باور رو داشتم که نمیشه قابلمه و ماهیتابه رو با ماشین ظرفشویی شست.

  1. اطلاعات خیلی خوبی از برنامه های شستشوی ظرفشویی بوش گذاشتین ممنون از سایت سفیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات