نمایندگی بوش در چیتگر

نمایندگی بوش در چیتگر
به این مطلب امتیاز دهید post

سفیر سرویس دارای شعب و نمایندگی های مختلفی در سراسر تهران است که یکی از نمایندگان آن ،نمایندگی بوش در چیتگر برای ساکنین غرب تهران است. وقتی که با نمایندگی های بوش تماس میگیرید،حتما تعمیر کاران حرفه ای آن روز برای تعمیر در منزل شما حاضر می شوند.تا لوازم خانگی شما را در کمترین زمان ممکن تعمیر کنند و فاکتور رسمی برای خدمات و تعویض قطعات به شما ارائه می شود.سفیر سرویس به عنوان نمایندگی لوازم خانگی بوش  فعالیت نمی کنند صرفا خدمات لوازم خانگی بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط ده ها تعمیر کار بوش متخصص در سراسر کشور به انجام می رساند.

تعمیر لوازم خانگی بوش
خدمات تعمیر لوازم خانگی سفیر سرویس

تاریخچه لوازم خانگی بوش:

شرکت Bosch را رابرت بوش در سال ۱۸۸۶ میلادی در کشور آلمان تاسیس کرد و یکی از شرکت های صنعتی و الکترونیکی در زمینه تولید لوازم خانگی است.شرکت بوش با ۱۲۵ سال سابقه از شهرت خوبی برای تولید لوازم خانگی با کیفیت وسازگار با محیط زیست برخوردار است.همه ی قطعات لوازم خانگی بوش در کشور آلمان تولید می شود وبعد به نمایندگی ها ارسال می شود و سپس به محصول مورد نظر تبدیل  میشود.پس اگر محصولی از بوش در کشوری غیر از آلمان تولید شد همان کیفیت قبلی خود را دارد و اصلا جای نگرانی نیست.

همچنین بخوانید  تعمیرات بوش در شرق

نمایندگی بوش در چیتگر

 

ماشین ظرفشویی بوش:

با وجود وقت کم ومشکلات فراوان،یکی از مسائلی که با آن روبه رو هستیم شستن ظرف ها می باشد .برای برطرف کردن این مشکل بهتر است یک ماشین ظرفشویی مناسب پیدا کنیم. ماشین ظرفشویی بوش دارای مدل های مختلفی است و همه از کیفیت بالای محصولات بوش آگاه هستند.ماشین ظرفشویی بوش در اندازه های مختلف و استاندارد بلند ،باریک،کوچک یا رومیزی طراحی شده اند. که شما می توانید متناسب با آشپزخانه خود یکی را انتخاب کنید.حتی در آشپزخانه های کوچک هم می توان از ماشین ظرفشویی استفاده کرد که سایز کوچک آن ۱۸ در ۲۴ اینچ می باشد.طول ماشین ظرفشویی بلند بوش ۸۶ سانتی متر است که به سری Xxl شهرت دارد.عرض ماشین ظرفشویی باریک بوش ۴۵ سانتی متر و طول آن ۸۱ سانتی متر است.ظرفشویی رومیزی بوش یکی از پر طرفدارترین مدل هاست که طول آن ۴۵ سانتی متر و عرض آن ۵۵ سانتی متر است که می توان آن را روی کابینت آشپزخانه قرار داد.ظرفشویی توکار بوش در داخل کابینت قرار دارند که عرض آن ۶۰ سانتی متر و طول آن ۴۵ سانتی متر است.با دانستن برنامه شست وشو ظرفشویی بوش بهتر می توانید با ماشین ظرفشویی خود کار کنید.

نمایندگی بوش در چیتگر

ماشین لباسشویی بوش:

در گذشته تنها کارایی ماشین لباسشویی مهم بود اما امروزه ظاهر لباسشویی نیز بسیار مهم است و نشان دهنده ذوق وسلیقه خریدار است.امروزه با توجه به اینکه پارچه های مختلف و بافت های مختلفی برای لباس ها وجود دارد پس کار خرید لباسشویی سخت می شود.ماشین لباسشویی بوش دارای کارایی،استحکام و مقاومت و ظاهری زیباست.ماشین لباسشویی بوش دارای سری های مختلفی است که شرکت Bosch سعی کرده است در هر سری با پیشرفت تکنولوژی ،لباسشویی مدرن تری هم به بازار عرضه کند.شرکت بوش در تولید لوازم خانگی خود همواره سادگی و ظرافت را در نظر می گیرد.ماشین لباسشویی بوش در رنگ های سفید و استیل و . . . طراحی شده است. ماشین لباسشویی بوش از نظر درب در سه دسته قرار میگیرند:

  • درب از جلو تمام اتوماتیک
  • درب از بالا تابل
  • درب از بالا دو قلو
همچنین بخوانید  نمایندگی بوش در ازگل

که شما با توجه به نیازتان یکی از این مدل ها را می توانید انتخاب کنید.
ماشین لباسشویی بوش دارای سیستم هوشمند مصرف آب هستند. در این صورت این لباسشویی ها قادرند که انواع لباس را با بهترین کیفیت و کمترین میزان مصرف آب شست و شو دهند.میزان مصرف آب در ماشین لباسشویی بوش در سری A++ قرار دارد پس دیگر نگران هزینه های انرژی نباشید.

نمایندگی بوش در چیتگر

یخچال بوش:

امروزه همه ی مردم به اهمیت تغذیه آگاه هستند ،پس حفظ ونگهداری مواد غذایی بسیار مهم می باشد.شرکت بوش نیز در جهت تامین این نیاز ،از تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده تا یخچالهای مدرن و با کیفیتیی در بازار عرضه کند.لذت استفاده از سبزیجات و میوه های تازه را تنها در یخچال های بوش می توان تجربه کرد.مدل های بوش کارایی بالای دارند  و مصرف انرژی در یخچال های بوش A++ است.قابلیت برفک زدایی،انجماد بالا ، بیشترین زمان نگهداری در زمان قطع برق، نورهای LED در داخل یخچال بوش،سیستم گردش هوای تازه وصندوق غذای یخ زده است.

تعمیرات در نمایندگی بوش در چیتگر:

زمانی که با نمایندگی بوش در چیتگر تماس میگیرید کارشناسان ما سعی می کنند در گام نخست شما را راهنمایی کنند تا خودتان مشکل را حل کنید.شما می توانید از خدمات نمایندگی ظرفشویی بوش و نمایندگی لباسشویی بوش استفاده کنید.خدمات نمایندگی بوش در چیتگر شامل لوازم خانگی های زیر است:یخچال فریزر،ساید بای ساید،جاروبرقی،ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،فرتوکار، و . . .تمام کارشناسان ما از تخصص و مهارت کافی برای تعمیر لوازم خانگی بوش برخوردار هستند . لوازم خانگی شما را در کمتر از چند ساعت در منزل تعمیر می کنند و نیاز نیست لوازم خانگی بوش خود را جابه جا کنید که ممکن است در هنگام جا به جایی دستگاه شما آسیب ببیند.سفیر سرویس به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی کنند صرفا خدمات لوازم خانگی بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط متخصصین خود در سراسر کشور به انجام می رساند.پس بهتراست مرکزی را انتخاب کنید که تعمیرکاران در منزل شما حاضر شوند.و از قطعات اصلی برای تعمیر دستگاه شما استفاده کنند .

همچنین بخوانید  نمایندگی تعمیر بوش در شهرری، خدمات پس از فروش بوش

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات