تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران

تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران
2/5 - (1 امتیاز)

یکی از پرسش‌های اغلب خریداران ماشین لباسشویی بوش این است که رعایت کردن چه مواردی باعث دوام و ماندگاری بیشتر ماشین لباسشویی بوش می‌شود. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش شمال تهران برای پاسخ به این پرسش توصیه‌های برای شما دارد که با عمل به آن ماندگاری دستگاه خود را بیشتر خواهید کرد.
اصولاً لوازم‌خانگی برای دوام و ماندگاری بیشتر و عمر طولانی‌تر نیاز به تمیز کردن و نگهداری منظم و مستمر دارد، به معنی این‌که اگر روزانه ما مراحل و موارد خاصی را دنبال کنیم، کارایی ماشین لباسشویی برای مدت طولانی‌تری تضمین می‌شود.

سفیر سرویس

ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش:

یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و فر توکار

نمایندگی-تعمیرات-بوش

توصیه‌های ضروری

ماشین لباسشویی زندگی ما را ساده کرده است. دیگر آن زمان که افراد لباس‌هایشان را با دست می‌شستند گذشته والان تقریباً هر خانواده یک ماشین لباسشویی برای انجام این کار دارد. دیگر به‌راحتی می‌توان هر نوع لباس، پتو، پرده یا ملحفه را با ماشین لباسشویی شست و با خیال آسوده به کارهای دیگر پرداخت.
برای اینکه خیالتان از بابت ماشین لباسشویی و کارکردش راحت باشد باید به‌طور مداوم از آن مراقبت کنید. مهم نیست ماشین لباسشویی شما چه مدل یا چقدر عالی باشد، مهم این است که به‌طور منظم سرویس شود، زیرا نه‌تنها عمر آن را افزایش می‌دهد، بلکه به شما در صرفه‌جویی در هزینه تعمیرات و درعین‌حال شستشوی بهتر لباس‌ها کمک می‌کند.
سفیر سرویس و متخصصین کارآزموده نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش شمال همواره آماده ارائه همه نوع خدمات مشاوره و تعمیر ماشین لباسشویی بوش در منزل به‌صورت آنلاین هستند.

تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران

مراقبت‌های اولیه

ما دراین مقاله نکات نگه داری از لباسشویی بوش شما را به صورت کامل بررسی می کنیم.نگهداری از ماشین لباسشویی به‌خوبی می‌تواند عمر آن را افزایش دهد و شما را از هزینه‌های گزاف تعمیر نجات دهد. خوبی این موضوع این است که بسیاری از این کارها را می‌توان به‌راحتی در خانه انجام داد. توجه کنید هرگز نباید لباس‌های خود را برای مدت طولانی در ماشین نگه‌دارید و همچنین نباید ماشین لباسشویی را بیش‌ازحد پرکنید. رعایت همین موارد گام کوچکی است برای افزایش کارایی ماشین لباسشویی!
برای سرویس ماشین لباسشویی خود به هیچ ابزار گران‌قیمتی نیاز ندارید و رعایت این نکات شگفت‌انگیز به شما کمک می‌کند تا به‌خوبی از دستگاه خود مراقبت کنید. آنچه در ادامه می‌خوانید توصیه‌های ساده اما بسیاری کاربردی برای افزایش کارایی ماشین لباسشویی شماست که توسط سفیر سرویس و نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران تهیه‌شده است.

تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران

شوینده مناسب انتخاب کنید

مواد پودر شوینده نقش بسزایی در حفظ سلامت ماشین لباسشویی دارد. بااین‌حال، انتخاب مواد شوینده به بودجه و نیازهای خاص شما بستگی دارد. برخی از افراد مواد شوینده مخصوص ماشین لباسشویی را انتخاب می‌کنند، درحالی‌که برخی دیگر مواد شوینده معمولی را. بااین‌حال، مهم است مواد شوینده‌ای که انتخاب
هنگام استفاده از ماشین لباسشویی، استفاده از نوع مناسب شوینده ضروری است. نوع شوینده‌ای که ما استفاده می‌کنیم عمدتاً با توجه به نوع و قیمت ماشین لباسشویی ما تعیین می‌شود. به یاد داشته باشید مواد شوینده مخصوص ماشین نباید خیلی قوی یا قلیایی باشد، در غیر این صورت، عناصر داخلی ماشین لباسشویی و لباس‌های ما ممکن است برای استفاده طولانی‌مدت آسیب ببینند.

ماشین لباسشویی خود را تمیز کنید

هنگام استفاده از ماشین لباسشویی، ما انتظار صد در صد داریم. بااین‌حال، ممکن است همیشه این‌طور نباشد و بعد از مدتی، کارایی خود را از دست بدهد. ممکن است لباس‌ها آن‌طور که انتظار می‌رود تمیز نشوند. تجمع مواد و پودر لباسشویی یکی از عواملی است که اغلب به دستگاه آسیب می‌زند. پودر شوینده می‌تواند به حسگرهای ماشین بچسبد و ماشین لباسشویی دیگر کارایی قبل را نداشته باشد؛ بنابراین گاه‌به‌گاه ماشین لباسشویی و همین‌طور حسگرها را تمیز کنید.
برای این کار می‌توانید از یک پاک‌کننده قوی ماشین لباسشویی استفاده کنید تا به‌راحتی تمام جرم‌ها را بدون آسیب رساندن به قطعات ماشین خود پاک‌ کنید. اگر پاک‌کننده در دسترس نبود از سرکه سفید تقطیرشده، حوله و یک شیشه اسپری استفاده کنید. به‌این‌ترتیب که ابتدا ماشین لباسشویی را خاموش‌کنید. سپس به مقدار لازم سرکه سفید داخلش بریزید و به مدت یک دقیقه دستگاه را روشن کنید. اجازه بدهید تا یک ساعت سرکه داخل ماشین لباسشویی بماند. درجه‌ای از شست‌وشو را انتخاب کنید که سخت‌تر باشد و برای مدت طولانی‌تر کار کند تا ماشین به‌خوبی شسته شود. پس از اتمام شست‌وشو شیشه اسپری را با نیمی ‌آب و نیمی‌ سرکه پرکنید و روی ماشین اسپری کنید.در غیر این صورت ممکن است کدهای خطای لباسشویی بوش شما به صورت ارور قرمز خود را نشان دهند.

تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران

لاستیک دور در ماشین لباسشویی را تمیز کنید

در اطراف محفظه ورودی اغلب ماشین‌های لباسشویی‌ یک نوار لاستیکی وجود دارد. این نوار لاستیکی که از اجزای اصلی و ضروری دستگاه محسوب می‌شود فضای خالی بین دیگ  یا مخزن شست‌وشو و بدنه فلزی ماشین لباسشویی را پر می‌کند. همین نوار پلاستیکی کارکردهای مختلفی دارد مانند جلوگیری از نشت آب به بیرون، جلوگیری از لرزش صدای شدید ماشین لباسشویی هنگام کارکردن و جلوگیری از شکسته شدن شیشه در حین کار و ضربه.
نکته مهمی که باید به آن توجه کرد تمیز نگاه‌داشتن مداوم این نوار لاستیکی است چراکه بی‌توجهی به آن باعث ایجاد بوی بد، قارچ و آلودگی‌های داخل لباسشویی یا لاستیک دور می‌گردد.
برای تمیز کردن نوار لاستیکی در ماشین لباسشویی‌ بوش می‌توانید از مواد شوینده اختصاصی یا سرکه سفید برای این منظور استفاده کنید. چنانچه ماهانه این کار را انجام دهید ماشین لباسشویی‌ شما عملکرد بهتری خواهد داشت.

همچنین بخوانید  نحوه ی باز کردن قفل کودک ماشین لباس شویی بوش

جای مناسبی برای ماشین لباسشویی انتخاب کنید

همچنان که باید به موارد مربوط به داخل ماشین لباسشویی توجه داشت، وضعیت بیرون آن‌هم باید موردتوجه قرار گیرد. برای انتخاب مکان استقرار ماشین لباسشویی باید دقت داشت که در معرض گردوغبار، تابش مستقیم نور خورشید و ریزش آب و باران نباشد.
باید به تراز بودن ماشین لباسشویی بسیار اهمیت داد چراکه صدای آن در حالت کار، به‌ویژه در حین آبگیری از لباس‌ها، بسیار زیاد خواهد بود. همچنین درصورتی‌که پایه لباسشویی تنظیم‌نشده باشد، لرزش و حرکت زیاد باعث آسیب رساندن به ماشین لباسشویی می‌شود. دقت کنید شیلنگ فاضلاب در ارتفاع مناسب نصب‌شده باشد و همواره سطح بیرونی ماشین لباسشویی خود را تمیز نگه‌دارید.
متأسفانه هستند افرادی که به تمیز کردن سطح بیرونی یا بالای ماشین لباسشویی خود اهمیتی نمی‌دهند و روی دستگاه را اغلب از وسایل مختلف پر می‌کنند. نباید فراموش کرد این کار ممکن است به دستگاه آسیب برساند. برای پاکیزگی بهتر دستگاه بهتر است قسمت بالا و کناره‌‌های ماشین لباسشویی خود را با شوینده تمیز کنید تا به روکش آسیبی وارد نشود.

تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران

مخزن پودر یا محفظه ماشین لباسشویی را تمیز کنید

گاه پیش می‌آید حین ریختن مواد شوینده در داخل مخزن پودر یا محفظه ماشین لباسشویی مقداری از آن خارج از محل موردنظر ریخته می‌شود. صرف‌نظر از کیفیت شوینده‌ای که استفاده می‌کنید این موضوع می‌تواند به‌مرورزمان چسبناک و بدبو شود. بهترین راه برای پیشگیری از این موضوع این است که با استفاده مایع پاک‌کننده باقیمانده مواد شوینده را تمیز کنید.
محفظه ماشین لباسشویی هم می‌بایست به‌طور مرتب تمیز شود تا مواد شوینده باقی‌مانده روی آن از بین بروند. این کار باعث می‌شود وقتی پودر یا مایع در ماشین لباسشویی می‌ریزید سریع‌تر حل ‌شوند و کیفیت شستشو افزایش یابد. توجه داشته باشید با تمیز کردن به‌موقع این قسمت دیگر بوی بدی، در مخزن ایجاد نمی‌شود.

همچنین بخوانید  تعمیر لاستیک لباسشویی بوش

تأثیر محلول‌های شوینده و نرم‌کننده

ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک مجهز به مخازن مجزا برای نرم‌کننده و مواد شوینده هستند. ماشین‌های لباسشویی به‌طور خودکار این مواد را باهم ترکیب کرده و سپس آن‌ها را درون مخزن شست‌وشو می‌ریزند. باگذشت زمان، این مواد می‌توانند بافتی سبزرنگ در داخل دستگاه ایجاد کنند و لباس‌های شما را کثیف کنند. بنابراین، تمیز کردن این مخازن به‌عنوان بخشی از تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی ضروری است.

تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران

از شیلنگ‌ها غافل نشوید!

شیلنگ‌ها برای جریان روان آب به داخل و خارج ماشین لباسشویی مورداستفاده قرار می‌گیرند و لازم است آن‌ها را کنترل کنید تا از سالم بودنشان اطمینان پیدا کنید. در صورت جابه‌جایی مطمئن شوید شیلنگ‌ها از جایشان جدا نشده یا نشکسته باشند. ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دارای سه شیلنگ (دو ورودی و یک خروجی) هستند. اطمینان پیدا کنید ورودی‌ها به‌درستی به منبع آب متصل شده‌اند و نشتی یا ترک نداشته باشند. این کار مانع از هدر رفتن آب نیز می‌شود.
چنانچه مشاهده کردید شیلنگ‌ها ترک‌خورده یا ماشین لباسشویی نشتی دارد سریعاً با نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران تماس بگیرید.
سفیر سرویس با تمهیداتی که در نظر گرفته آماده ارائه کلیه خدمات عیب‌یابی و تعمیر لباسشویی بوش در سریع‌ترین زمان و حداقل هزینه و با استفاده از قطعات اصلی و به‌کارگیری تکنسین‌ها،ده ها تعمیرکار بوش بسیار باتجربه و کارآزموده در نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش شمال است.

تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران

فیلتر را حداقل یک‌بار در ماه تمیز کنید

داخل وان ماشین‌های لباسشویی نیمه اتوماتیک فیلتر پرز وجود دارد که این فیلتر پرزها و سایر ذرات کثیف را از فرآیند شستشو جذب کرده و در محفظه‌ای جمع می‌کند. برای افزایش کیفیت شستشو و کارایی بهتر دستگاه لازم است این فیلتر را هرچند وقت یک‌بار تمیز کنید. عدم این کار ممکن است سبب شود فرایند جذب پرزها و زباله‌های باقی‌مانده در آب به‌خوبی صورت نگیرد و به ماشین لباسشویی آسیب بزند.
برای جلوگیری از انسداد فیلتر ناشی از تجمع ذرات کثیف و زباله، تمیز کردن و تعویض منظم این فیلتر پرز بسیار ضروری است. اگر فیلتر پرشده باشد، دیگر مواد باقی‌مانده در آب را نمی‌گیرد و لباس‌هایتان حتی پس از شستن نیز کثیف به نظر می‌رسد. همچنین این ذرات در ماشین لباسشویی جمع می‌شوند و عمر و کارایی آن را کاهش می‌دهند. بنابراین باید فیلتر دستگاه را حداقل یک‌بار در ماه تمیز کنیم.

تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران

پس از شستشو لباس‌ها را از ماشین لباسشویی خارج کنید

باقی ماندن لباس‌های خیس در ماشین لباسشویی در طول شب یا برای مدت طولانی می‌تواند به ماشین لباسشویی و لباس‌ها آسیب برساند. اگر این کار را به‌طور مکرر انجام دهید، ممکن است باعث کپک زدن و رشد لزج روی لباس‌ها شود که درنهایت مجبور خواهیم شد لباس‌ها را دوباره بشوییم و این یعنی افزایش مصرف برق و آب.

بعد از هر شست‌وشو در ماشین لباسشویی را برای دقایقی باز بگذارید

توصیه می‌شود ماشین لباسشویی را بلافاصله پس از استفاده کردن تمیز نکنید. اگرچه ممکن است باز گذاشتن در ماشین لباسشویی باعث ایجاد کثیفی و یا جذب گردوغبار شود بااین‌حال بهتر است فوراً در را نبندید. این کار به مدت 15 تا 30 دقیقه، تمام رطوبت و باکتری‌هایی را که ممکن است در داخل ماشین لباسشویی جمع شده باشد، از بین ببرد. برای حصول نتیجه مناسب‌تر می‌توانید دقایقی پس از شستن لباس‌ها، داخل دستگاه را با استفاده از حوله خشک پاک‌کنید.

تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران

رعایت همه‌ی این موارد می‌تواند در پیشگیری از خرابی و افزایش دوام و کارایی ماشین لباسشویی شما مؤثر باشد؛ اما اگر به هر دلیلی ماشین لباسشویی بوش شما از کار افتاد نگران نباشید با تمهیداتی که سفیر سرویس و نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران اندیشیده با حضور کارشناس و تکنسین باتجربه و کارآزموده در محل بلافاصله عیب‌یابی انجام می‌شود و نسبت به تعمیر آن اقدام می‌کنند.
سفیر سرویس یکی از شرکت های است که بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی را بالاترین کیفیت به انجام می رساند، لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی کند صرفا خدمات نمایندگی بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط متخصصین خود در سراسر تهران به انجام می رساند.

10 پاسخ

    1. تمیز کردن مخزن پودر لباسشویی تاثیر زیادی در کاهش بوی بدی که ممکن است گاهی از ان بوجود اید تاثیر دارد. و همچنین مواد شوینده ان تمیز شود

  1. تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران رو حتما به سفیر سرویس بدید کارش حرف نداره

  2. مطابق اون چیزی که در تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران گفته شد به نظر کار آسونی میاد سالم نگه داشتن لباسشویی، رعایت کردن همین نکات خیلی مهمه

  3. نکات بسیار آموزنده و کاربردی در مورد لباسشویی در این نوشته بود. بسیار ارزنده است. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات