نحوه ی باز کردن قفل کودک ماشین لباس شویی بوش

نحوه ی باز کردن قفل کودک ماشین لباس شویی بوش
5/5 - (1 امتیاز)

نحوه ی باز کردن قفل کودک ماشین لباس شویی بوش در سایت سفیر سرویس

 

یکی از امکانات های ماشین لباسشویی برند بوش قفل کودک ماشین لباس شویی است . زمانی که قفل کودک ماشین لباسشویی فعال است ،تمام دکمه های دستگاه به طور کامل قفل شده و روی نمایشگر ماشین لباس شویی بوش پیام CHILD LOCK
ظاهر می شود . گاهی قفل کودک برای کاربران تبدیل به یک معضل میشود ، ممکن است قفل کودک در بعضی موارد راحت باز نشود و نیاز به رفع نرم افزاری بوش پیدا کند .در نتیجه باید به تکنسین های تعمیر لباس شویی بوش مراجعه کنید تا مشکل را برطرف کند.

ماشین لباس شویی برند بوش برندی است که در بین کاربران طرفداران زیادی دارد. اما بیشتر مشتریان درباره ی چگونگی فعال کردن و یا غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباس شویی بوش آگاهی ندارند. اگر ماشین لباس شویی بوش دارید دیگر نگران این موضوع نباشید .

در این مقاله درباره ی غیر فعال کردن و نحوه ی باز کردن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش در مدل های مختلف میپردازیم. قفل کودک همان طور که از نام آن پیدا است برای کودکان خردسال کنجکاوی است که دوست دارند با دکمه های ماشین لباسشویی بوش بازی کنند.این موضوع هنگامی که لباسشویی در حال کار کردن است ممکن است تنظیمات دستگاه را به هم بریزد.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش در جردن

طریقه ی کار کردن قفل کودک ماشین لباس شویی بوش چگونه است؟

برای همه ی خانوادهایی که کودکان خردسال دارند لازم است قبل از استفاده از ماشین لباسشویی بوش ، از نحوه ی کارکردن و وظیفه ی قفل کودک ماشین لباس شویی بوش ، اطلاعات کافی را به دست آورند.وقتی قفل کودک ماشین لباس شویی فعال باشد، نمیتوان هیچ برنامه ی شستشوی ماشین لباسشویی را تغییر داد.دلیل این امر برای محافظت از دستگاه هنگام بازی کردن کودک با دکمه های ماشین لباس شویی است. در صورت فعال نکردن قفل کودک ماشین لباس شویی حین شستشو و بازی کردن کودکان با کلید های دستگاه ، مجبور به راه اندازی دوباره و ریست کردن ماشین لباس شویی خواهید شد.پس با فعال بودن قفل کودک ضمن محافظت از کودک ، از خسارت های احتمالی ایجاد شده در دستگاه جلوگیری می شود.زیرا اگر قفل کودک فعال نباشد ،در اثر فشار دادن متناوب دکمه های دستگاه توسط کودک امکان دارد تنظیمات ماشین لباس شویی به هم بریزد.

بهتر است بدانید:نمایندگی لباسشویی بوش

چگونه متوجه شویم قفل کودک ماشین لباس شویی فعال است یا نه ؟

در همه مدل های ماشین لباس شویی برند بوش با مشاهده ی علامت هایی روی صفحه ی نمایشگر ماشین لباس شویی ، از فعال بودن یا غیر فعال بودن قفل کودک آگاه شوید.
هنگام فعال بودن قفل کودک در انواع مدل های مختلف یکی از عبارت های ( علامت کلید – عبارت CL
یا عبارت CHILD LOCK ) روی صفحه ی نملایشگر ظاهر می شود.

همچنین بخوانید  توصیه های افزایش طول عمر لباسشویی

و باید بعد از پایان برنامه ی شستشو و قبل از خاموش کردن دستگاه ، حتما قفل کودک را غیر فعال کرد .در غیر این صورت تنظیمات برنامه ی ماشین لباس شویی به هم میریزد.گاهی فعال کردن و غیر فعال کردن قفل کودک  به راحتی بیان شده نیست .

اگر در این باره با مشکل مواجهه شدید از دستکاری دکمه های ماشین لباس شویی خودداری کرده و حتما به تکنسین های موجود در سفیر سرویس مراجعه کنید .

در صورت نیاز پیدا کردن به تکنسین های ماهر و با تجربه به سایت سفیر مراجعه کنید تا با راهنمایی های موجود در این سایت در کمترین زمان مشکل خود را برطرف کنید.

نحوه باز کردن قفل کودک ماشین لباس شویی بوش
نحو ه ی باز کردن قفل کودک ماشین لباس شویی بوش

در ادامه به مراحل فعال سازی قفل کودک دربرخی از مدل های ماشین لباس شویی بوش میپردازیم:

غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباس شویی سری 4:

اگر عکس یک کلید روی ظاهر شود نشان میدهد که دستگاه قفل کودک است .

در ماشین لباس شویی بوش سری 4 برای فعال کردن و غیر فعال کردن باید RPMو FINISHED IN را به مدت 3 ثانیه نگه دارید  قفل کودک فعال شود

و برای غیر فعال سازی نیز، باید دوباره دکمه های بالا را مجدد به مدت 3 ثانیه نگه دارید .بعد از باز شدن قفل کودک ، علامت کلید از روی صفحه نمایشگر ناپدید میشود.

همچنین بخوانید  نحوه پاک‌سازی فیلتر در ماشین لباسشویی بوش

غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباس شویی سری 6 :

برای این کار دکمه ی استارت را فشاردهید و به مدت 5 ثانیه به طور مداوم نگه دارید تا قفل فعال شود در این صورت علامت کلید روی نمایشگر ظاهر میشود.

برای غیر فعال سازی بعد از پایان شستشو دوباره دکمه ی استارت را 5 ثانیه فشار دهید تا قفل غیر فعال شود.

غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباس شویی سری 8 :

در این مدل ها نیز در زیر صفحه نمایشگر 2 دکمه ی + و – وجود دارد.برای فعال کردن قفل کودک این 2 دکمه را با I-DOS به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا فعال شود .

برای غیر فعال کردن دوباره مراحل بالا را بعد تمام شدن شستشو انجام دهید.

سفیر سرویس یکی از شرکت های است که تعمیر ماشین لباسشویی بوش را بالاترین کیفیت به انجام می رساند، لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی کند صرفا خدمات لوازم خانگی  بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط متخصصین خود در سراسر تهران به انجام می رساند.

بهتر است بدانید:نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در غرب

6 پاسخ

  1. مقاله نحوه ی باز کردن قفل کودک ماشین لباس شویی بوش جالب بود ممنون از مقاله خوبتون

  2. مقاله نحوه ی باز کردن قفل کودک ماشین لباس شویی بوش برای افرادی که فرزند کوچک دارند خیلی مفید و کاربردی است

  3. مقاله نحوه ی باز کردن قفل کودک ماشین لباس شویی بوش یکی از مشکلاتی است که ممکن است با ان مواجه شوید برای افرادی که فرزند کوچک دارند خیلی مفید و کاربردی است

  4. من نحوه باز کردن قفل کودک ماشین لباسشویی رو نمیدونستم و واقعا شده بود دغدغه بچم مدام ور میرفت باهاش با خوندن این مقاله یاد گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات

تعمیر ساید بای ساید بوش

تعمیر یخچال فریزر بوش

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش

تعمیر فرتوکار بوش