علت لرزش ماشین لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران
به این مطلب امتیاز دهید post

لرزش ماشین لباسشویی بوش و هر ماشین لباسشویی دیگری از برند های مختلف همیشه یکی از مشکلات شایع مشتریان بوده است . در این مقاله از وبسایت سفیر سرویس علت لرزش ماشین لباسشویی بوش و راه حل های ان را بیان کرده ایم . با وجود اینکه شرکت بوش یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار لوازم خانگی را تولید میکند ، اما هر ازگاهی مشتریان ما از لرزش دستگاه لباسشویی شان حین کار شکایت میکنند . تمام لباسشویی ها حتی بهترین مارک ها و از جمله ماشین لباسشویی بوش حین کار و عملیات خشک کردن لباس ها تا حدودی لرزش یا به اصطلاح ویبره را دارند . اما گاهی اوقات این لرزش سبب افتادن اشیا ،مزاحمت یا اسیب به ماشین لباسشویی بوش میشود .

بهتر است بخوانید:تعمیر لباسشویی بوش

علت لرزش ماشین لباسشویی بوش
علت لرزش ماشین لباسشویی بوش

بیشتر اوقات علت لرزش و سر و صدای ماشین لباسشویی به علت تراز نبودن میباشد تراز نبودن ماشین لباسشویی بوش و علل لرزش ماشین لباسشویی بوش را در ادامه شرح داده ایم .

در صورت حل نشدن مشکل ماشین لباسشویی تان میتوانید با سفیر سرویس تماس بگیرید و از کارشناسان ما برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش کمک بخواهید .

بهتر است بخوانید:تعمیر لباسشویی بوش در پونک

علل تکان خوردن و لرزیدن و سروصدای ماشین لباسشویی بوش :

تراز نبودن دستگاه ماشین لباسشویی بوش

شایع ترین علت لرزش ماشین لباسشویی بوش تراز نبودن دستگاه میباشد . تکان خوردن دستگاه به علت تراز نبودن در حالت خشک کن لباسشویی که دور چرخش دستگاه بالا میباشد شدید تر میشود . یکی از مهم ترین نکات نگهداری از دستگاه ماشین لباسشویی تراز کردن ان بعد از هر جابجایی است . میتوانید به وسیله یک دستگاه تراز یا یک برنامه تراز روی تلفن همراهتان این کار را به سادگی انجام دهید . لباسشویی های بوش پایه های پیچی قابل تنظیم دارند . دستگاه تراز را روی لباسشویی قرار دهید و با توجه به حباب تراز ، پیچ های پایه های جلویی را تنظیم کنید . سپس پایه های پشتی را تنظیم کنید . اگر مشکل لرزش ماشین لباسشویی تان برطرف نشد میتوانید از تعمیر کاران سفیر سرویس کمک بگیرید .

همچنین بخوانید  کد خطا لباسشویی بوش

یکسان نگذاشتن لباس ها در محفظه ماشین لباسشویی بوش

نحوه قرار گرفتن لباس ها و یکسان پخش شدن وزن لباس ها بر محفظه دستگاه بسیار مهم است . باید لباس هارا یکسان در محفظه قرار دهید و از قرار دادن لباس ها به صورت مچاله در دستگاه خودداری کنید . همچنین قرار دادن مقدار زیادی لباس در دستگاه که از تحمل وزن لباسشویی بوش بیشتر باشد نیز باید اجتناب کنید . روی تمام دستگاه های لباسشویی بوش عددی درج شده که نشان دهنده وزن لباس خشکی است که میتوانید در دستگاه قرار دهید در صورت سنگین کردن لباسشویی بوش دستگاهتان تکان خواهد خورد و سروصدا خواهد کرد . میتوانید اطلاعات مربوط به برنامه مناسب شست و شوی لباس هایتان را از دفترچه راهنمای محصولتان مطالعه کنید .

بهتر است بخوانید:تعمیر لباسشویی بوش در غرب

سالم نبودن کمک فنر ماشین لباسشویی بوش

هنگام چرخش محفظه لباسشویی کمک فنرهای دستگاه وظیفه جلوگیری از لرزش دستگاه را برعهده دارند . کمک فنر ها از یک سمت به قسمت بیرونی محفظه و از سمت دیگر به پایه ها متصل اند . به مرور زمان و با تحمل وزن نا برابر کمک فنر ها معیوب میشوند . در صورت خراب شدن کمک فنرها ماشین لباسشویی بوش حین کار کردن میلرزد و سروصدا تولید میکند . برای بررسی سالم بودن کمک فنرها لازم است درب پشتی و جلویی دستگاه باز شود و برای این کار لازم است از تکنسین های ماهر کمک بگیرید ، سفیر سرویس  با تجربه چندین ساله شما را در این امر یاری خواهد کرد .

همچنین بخوانید  نحوه پاک‌سازی فیلتر در ماشین لباسشویی بوش

خراب شدن فنر های نگهدارنده محفظه لباسشویی بوش

فنرهای نگهدارنده محفظه ماشین لباسشویی وظیفه معلق و متصل نگه داشتن محفظه و اتصال ان به پایه ها را برعهده دارند . همچنین هنگام کار کردن دستگاه این فنر های نگهدارنده لرزش و تکان های محفظه را خنثی میکنند . در صورت خراب شدن ،کشیده شدن و جداشدن و اسیب دیدن این فنرها ماشین لباسشویی بوش حین کار میلرزد و صدای ازار دهنده ای تولید میکند . هنگام بروز این قبیل مشکلات حتما باید دستگاه توسط تکنسین های ماهر بررسی و باز شود . در صورت نیاز به تعمیر فنر های نگهدارنده دیگ ماشین لباسشویی بوش میتوانید از سفیر سرویس  کمک بگیرید .

باز نکردن پیچ های ترنسفر دستگاه لباسشویی بعد از جابجایی

در ماشین های لباسشویی بوش برای جلوگیری از تکان خوردن و اسیب دیدن محفظه دستگاه ،پیچ هایی طراحی شده اند که پیچ ترنسفر نام دارند . اگر دستگاه ماشین لباسشویی بوش خود را به تازگی خریداری کرده اید یا جابجا کرده اید حتما توجه کنید که پیچ های ترنسفر را باز کرده باشید . باز نردن پیچ های ترنسفر فشار مضاعفی را به محفظه لباسشویی بوش وارد میکند و سبب لرزش و سروصدای بسیار زیادی میشود.

تعمیر لرزش و سروصدای ماشین لباسشویی بوش در سفیر سرویس بوش

تکان خوردن ماشین لباسشویی در دراز مدت اسیب های شدیدی را به دستگاهتان وارد میکند . همچنین میتواند سبب حرکت کردن دستگاه لباسشویی شود که سبب اسیب رساندن به بقیه لوازم خانگی و افراد میشود . تولید سروصدای زیاد هم کلافه کننده است . توصیه میکنیم در صورت بروز اینچنین مشکلاتی سریعتر اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی بوش بکنید . سفیر سرویس  با سابقه درخشان چندین ساله در زمینه تعمیر لوازم خانگی بوش بهترین مرکز تعمیر بوش در سراسر تهران میباشد .که نمایندگی اصلی بوش نیست ولی خدمات نمایندگی بوش را ارائه می دهد. برای درخواست کمک از سفیر سرویس بوش میتوانید با پشتیبان های ما تماس بگیرید .

 

23 پاسخ

  1. با سپاس از سایت سفیر سرویس محتوای راجع به ماشین لباسشویی بسیار جامع و آموزنده بود

  2. من برای تعمیر ماشین لباسشویی منزلمان با سفیر سرویس تماس گرفتم پرسنل بسیار مجرب و باهزینه مناسب ماشین لباسشویی منزلم را سرویس کردند

  3. محتوای شما در مورد نگهداری صحیح از ماشین لباسشویی بسیار مفید و کامل بود با تشکر از سایت سفیر سرویس

  4. مقاله علت لرزش ماشین لباسشویی بوش به طور کامل همه علت ها رو گفته بود، ممنون از شما

  5. مقاله ی خیلی خوبیه. علت لرزش ماشین لباسشویی بوش رو خیلی کامل توضیح داده.

  6. مقاله علت لرزش ماشین لباسشویی بوش بسیار خوب و کاربردی بود ممنون از سایت خوب سفیر سرویس

  7. کمک فنر لباسشویی من مشکل داشت سر همین هر دفعه موقع شستشو لرزش داشت.مطالبتون بسیار مفیده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات

تعمیر ساید بای ساید بوش

تعمیر یخچال فریزر بوش

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش

تعمیر فرتوکار بوش