تعمیر درب یخچال فریزر بوش و تعمیر لولای در یخچال

لولای درب یخچال بوش
به این مطلب امتیاز دهید post

درب یخچال بوش یکی  از اصلی‌ترین قطعات یخچال می‌باشد که خرابی آن، مشکل های فراوانی  را به بار می آورد و به عبارتی، عملکرد کلی  یخچال را مختل می سازد . نحوه تعمیر درب یخچال بوش ، بسیار با اهمیت می باشد . همین امر باعث می شود تا ما در ادامه ی این مقاله همه ی نکات کلی مربوط به تعمیر های  درب یخچال‌ها را بیان کنیم. برای افزایش  اطلاعات خود راجب به تعمیر لولای درب یخچال فریزر بوش با سفیر سرویس همراه باشد. تعمیر درب یخچال بوش در سفیر سرویس به صورت تخصصی و در کم ترین زمان انجام میگیرد.

سفیر سرویس

ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش:

یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و فر توکار

نمایندگی-تعمیرات-بوش

ایرادات و خرابی های متداول درب یخچال بوش

یخچال ها در هر اندازه ای دارای قطعات یکسان است. که هر کدام به سرویس و تعمیر دوره ای نیاز دارد. از این رو سفیر سرویس نمایندگی بوش تعمیرات قطعات یخچال بوش در همه مدل ها را به صورت تخصصی انجام می دهد. و شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده تعمیرات وسایل خود را به مجموعه سفیر سرویس بسپارید.
خرابی درب یخچال بوش می تواند عملکرد فنی و ظاهری یخچال را دچار مشکل نماید. پوسیدگی،زنگ زدگی، شکستگی و فرو رفتگی جزو ایرادات اصلی درب یخچال است. در صورتی که شکستگی و پوسیدگی درب به شدتی باشد که قابل تعمیر نباشد بهتر است. تعویض گردد که مجموعه سفیر سرویس برای تعمیر و تعویض درب یخچال بوش در نمایندگی تعمیر یخچال بوش خدمات معتبری ارائه می نماید.

تعمیر درب یخچال بوش

تعمیر درب یخچال چگونه انجام می شود؟

یکی از مهمترین نکته ها برای تعمیر هر لوازمی، این می باشد که ابتدا، ایرادی که اتقاق می افتد را تشخیص بدهید و سپس نسبت به شناخت علت ایراد ایجاد شده ، اقدام نمایید تا در نهایت راه حل ایراد  را بیابید.
درب یخچال بوش  نیز امکان دارد به دلیل افتادگی، زنگ زدگی یا خرابی در لولای آن و … دچار مشکل شود که در ادامه ی این مقاله  هر یک ازموارد ذکر شده  را بررسی می کنیم .

 تعمیرات  افتادگی درب یخچال بوش

افتادگی درب یخچال ، یکی از عمده ترین  مشکل هایی  است که برای درب‌های انواع یخچال از جمله برند بوش  رخ می‌دهد. اما علت افتادگی درب یخچال چه می تواند باشد؟
همان گونه  که در بالا اشاره شد،  بعد  از تشخیص دادن  یک مشکل باید به دنبال علل ایجاد آن مشکل  باشیم تا بتوانیم به بهترین حالت  ممکن آن را برطرف  کنیم.
افتادگی درب یخچال امکان دارد در اثر سنگینی بیش از حد طبقه های یخچال باشد  که باعث  می‌شود تا باز و بسته شدن  درب یخچال با مشکل مواجه شود. همچنین ، احتمال اینکه به طور کامل از جا کنده شود، با گذر زمان  زیاد می باشد.

تعمیرکار-بوش

دلایل رایج خرابی های درب یخچال بوش

در ضمن مشکلات دیگری نظیر بسته نشدن کامل درب یخچال است. که این امر موجب میشود. داخل یخچال خنک نماند و به موتور برای خنک کردن فشار زیادی وارد می شواد که در پی آن خرابی کمپرسور یخچال نیز را به همراه دارد. این بسته نشدن درب گاهی بر اثر خرابی نوار لاستیکی دور درب، خرابی لولای درب، کثیف بودن لاستیک لای درب، ناترازی یخچال بوجود می آید. قبل از تعمیر درب یخچال بوش باید از خرابی آن پیشیگیری کرد. همیشه مراقبت از وسایل آسانتر از تعمیر آن است. مراقبت از درب یخچال شامل مواردی همچون تمیزی سطوح یخچال مخصوصا درب آن، از تراز بودن یخچال مطمئن شویم، درب یخچال را به مدت طولانی باز نگذاریم. و بیش از اندازه مواد غذایی در یخچال قرار ندهیم. با رعایت نکات کوچک و نادیده نگرفتن مشکلات کوچک و همچنین عیب یابی یخچال بوش یه موقع، از تعویض و تعمیر درب یخچال بوش می توان جلوگیری نمود.

همچنین بخوانید  تعویض فیلتر یخچال بوش

خرابی لاستیک دور درب باز بودن یخچال را در پی دارد داخل این لاستیک ها آهنربا و مگنت هایی بکار رفته است که باعث می شود درب یخچال محکم به بدنه آن بچسبد و از تبادل هوا درون و بیرون یخچال جلوگیری می شود. زمانی که قدرت جذب مگنت کم شود یا لاستیک پاره شود حتما باید لاستیک بین در را عوض نمود. لولا های خراب از علت های بسته نشدن درب یخچال به شمار می رود. پیچ های لولا باید محکم سرجای خود باشند و اگر در اثر ضربه یا باز و بسته شدن بیش از حد مشکلی برای لولاها بوجود آمد از مجموعه سفیر سرویس نمایندگی یخچال بوش برای رفع این مشکل کمک بگیریم.

پیشگیری و ارائه راه حل برای تعمیر درب یخچال بوش

با یک پارچه مرطوب به صورت هفتگی لاستیک دور درب یخچال تمیز کنیم دیگر شاهد خرابی آهربای لاستیک دور درب نیستیم. و از اتلاف انرژی جلوگیری می شود اگر این مورد رعایت نشود بر اثر تمیز نبودن لاستیک دور درب،درب به محکمی به بدنه متصل نمی شود و پس از مدتی قدرت چسبندگی لاستیک از بین می رود. و باید در اثر سهل انگاری کوچک ممکن است موتور و کمپرسور یخچال صدمه ببیند بنابراین هر زمان متوجه خرابی لاستیک درب شدیم بدون درنگ با کمک متخصصان سفیر سرویس آن را عوض نماییم.خرابی درب می تواند یکی از علت های سرد نشدن یخچال فریزر بوش باشد.

تعمیر درب یخچال بوش

تعمیر درب یخچال بوش در بیشتر اوقات بر اثر تراز نبودن دستگاه بوجود می آید. گاهی اوقات ناترازی باعث می شود درب بیش از حد به بدنه بچسبد که این موضوع در دراز مدت باعث خرابی درب می شود. رطوبت موجود در فضا از عواملی است که ظاهر درب یخچال را به سمت پوسیدگی و زنگ زدگی می کشاند. اگر موفق نشویم از زنگ زدگی به موقع جلوگیری کنیم، مجبور به تعویض درب یخچال بوش می گردیم.

باید توجه داشت یخچال در محیط های مرطوب و از معرض نور و گرما دور باشد. رفع پوسیدگی  کار تخصصی است. و باید توسط کارشناس با تجربه صورت بگیرد که سفیر سرویس با وجود کارشناسان متخصص انواع زنگ زدگی درب یخچال بوش را به نحو احسنت انجام میدهند. همانطور که اشاره شد پیشگیری بهتر از تعمیر یخچال بوش شما است. شما با رعایت نکاتی همچون، تمیز کردن مداوم و خشک نگه داشتن دیسپنسر، خودداری از قرار دادن یخچال در معرض گرما و نور مستقیم خورشید از زنگ زدگی آن به طور قابل توجهی جلوگیری کنید.

تعمیر  لولای درب یخچال فریزر بوش

لولای درب یخچال فریزر  بوش  در قسمت  پایینی درب یخچال بوش  قرار دارد  و در کنار آن، یک قاب پلاستیکی و یک واشر وجود دارد. لولای درب یخچال بوش  نیز از جمله قطعه هایی  می باشد  که خرابی آن، بسیار  شایع می باشد . که در اثر استفاده ی  نادرست از درب یخچال بوش ، دچار شکستگی می‌شود.
هنگامی که احساس می کنید ، لولای درب یخچال بوش  شما  دچار ایراد می باشد برای جلوگیری از شکستگی آن، به سرعت، قفسه‌های یخچال را باید  خالی کنید تا سبک بشود  و سپس آن را با استفاده از مقداری گریس و یا روغن‌های خوراکی، روغن کاری نمایید.
لازم به ذکرمی باشد ، در صورتی  که لولای درب یخچال، دچار شکستگی بشود ، تنها راه تعمیر لولای  درب یخچال  فریزر بوش ، تعویض کردن  لولای درب یخچال  می‌باشد.
لولای درب یخچال‌ها به دلیل  باز و بست زیاد درب آن و همچنین محکم بسته نمودن  آن، دچار ایراد می‌شود، پس  تا حد امکان از انجام این کارها،  باید خودداری نمایید. همچنین جای گذاری   وسایل سنگین در قفسه‌های یخچال نیز می‌تواند عامل ایجاد مشکل در لولای درب یخچال‌ها بشود.
نکته قابل توجه در باره ی تعمیر  لولای درب یخچال  فریزر بوش این  می باشد که هر مدل  از یخچال‌ها، لولای مخصوصی دارند و باید برای تعویض لولای ایراد پیدا کرده ، لولای مخصوص یخچال خود را پیدا نمایید.

همچنین بخوانید  علت روشن شدن چراغ قرمز فریزر بوش چیست؟

اهمیت لولای یخچال فریزر بوش

درب یخچال بوش  و همچنین  فریزر بوش، در لوازم برودتی  و سرمایشی دارای  اهمیت بالایی می باشد. زیرا با باز ماندن درب یخچال بوش  هوای گرم وارد فضای داخلی  یخچال می شود  و باعث گرم شدن دستگاه می شود  و این موضوع باعث می شود  کم کم یخچال خنک نشود و لذا کمپرسور یخچال یکسره کار خواهد کرد و به دلیل کارکرد طولانی موتور یخچال، فشار مضاعف به کمپرسور یخچال فریزر بوش  وارد می شود و احتمال آسیب به موتور نیز زیاد می شود.

لولای یخچال

علاوه بر این به دلیل گرم شدن هوای کابین یخچال،مواد غذایی داخل یخچال فریزر نیز در اثر فاسد شدن بوده و کیفیت مواد غذایی از بین می رود. پس در صورت خرابی و افتادگی درب یخچال به دلیل  ایراد در لولای توکار درب یخچال بوش میبایست در مدت زمان کم نسبت به تعویض قطعه اقدام نمایید.

آیا تعویض و تعمیر  لولای درب یخچال فریزر بوش توسط خود کاربر امکان پذیر می باشد؟

در پاسخ به این سوال باید اعلام کنیم که بله امکان دارد .در صورتی که کمی فرد فنی بوده باشید میتوانید نسبت به تعویض لولای توکار یخچال را خودتان انجام بدهید.البته باید دقت نمایید که در این تعویض باید درب یخچال  به خوبی چفت شود.و تراز باشد تا در اثر افتادگی درب به لولا فشار مضاعف وارد نشود.
سفیر سرویس یکی از شرکت های است که بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی را بالاترین کیفیت به انجام می رساند، لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی کند صرفا خدمات لوازم خانگی بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسطده های تعمیرکار بوش ماهردر سراسر کشور به انجام می رساند.

همچنین بخوانید  تعمیر یخچال فریزر بوش در غرب

سخن پایانی

از دیگر موارد مطرح شده در خصوص تعمیر درب یخچال بوش این است که چه مدل هایی قابلیت تعمیر دارند. یخچال های ساید بای ساید، دوقلو، بالا پایین، فرنچ و یخچال معمولی در نمایندگی های مجاز مانند نمایندگی یخچال بوش سفیر سرویس قابل تعمیر و تعویض تخصصی می باشند.

4 پاسخ

  1. خدماتی که برای تعمیر لولای درب یخچال فریزر انجام دادید بسیار عالی بود و من خیلی راضی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات