تعمیر کار ماشین لباسشویی بوش

تعمیر کار ماشین لباسشویی بوش
به این مطلب امتیاز دهید post

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش با تیمی مجرب از تعمیرکاران بوش آماده ارائه بهترین خدمات تعمیرات لباسشویی بوش است. ما با استفاده از قطعات اصلی و تجهیزات پیشرفته، مشکلات شما را به سرعت و با دقت برطرف می‌کنیم. از عیب یابی و تعمیر انواع خرابی‌ها و نقص‌های لباسشویی بوش، تعمیر الکترونیکی، تعویض قطعات و تنظیمات، تا خدمات نگهداری و پشتیبانی، نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش به شما اطمینان می‌دهد. با ما تماس بگیرید و لباسشویی بوش خود را به حالت ایده‌آل بازگردانید.

سفیر سرویس

ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش:

یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و فر توکار

نمایندگی-تعمیرات-بوش

اگر ماشین لباسشویی برند بوش شما خراب شده است؛ مشکل در تخلیه آب دارد، روشن نمی شود، لباس ها را خشک نمی کند، لباس ها را خوب نمی شوید و یا دیگر مشکلات این چنینی دارد بهترین کار تماس با یک تعمیر کار ماشین لباسشویی بوش است. ولی شما به دنبال یک تکنسین ماهر و کار بلد هستید که مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل حل کند و تا مدتی دردسر ساز نشود. به دنبال تضمین و گارانتی برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش خود هستید و نمی خواهید پول بیهوده خرج کنید. میخواهید لباسشویی شما توسط فردی ماهر و حرفه ای ، با هزینه کم و در اسرع وقت تعمیر شود.

با سفیر سرویس تماس بگیرید وتعمیر کار ماشین لباسشویی بوش در اسرع وقت در محل شما حاضر می شود و خیلی سریع ماشین لباسشویی شما مثل روز اول کار میکند و آرامش را به زندگی شما بر میگرداند. گروه متخصص سفیر سرویس در خدمت شما عزیزان می باشد. تکنسین های مجرب و کار بلد با امکان حضور در منزل شما آماده خدمت رسانی می باشند. در صورت نیاز به تعمیر هرگونه لوازم خانگی بوش می توانید با ما تماس بگیرید و این مقاله را تا انتها بخوانید تا با مکانیزم ماشین لباسشویی، عیب یابی و سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی بوش آشنا شوید.

تعمیر کار ماشین لباسشویی بوش
تعمیر کار ماشین لباسشویی بوش

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

برند بوش یکی از معتبر ترین و باکیفیت ترین برند های تولید لوازم خانگی در ایران و جهان است و در کل دنیا شناخته شده است. اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی با کیفیت بالا و قطعات و طراحی بی نظیر و شستشوی عالی هستید، احتمالا اکثر فروشنده ها انتخاب برند بوش را به شما پیشنهاد می دهند. طبیعی است برندی که حدود یک قرن در سطح جهانی فعالیت می کند و با تکنولوژی روز ساخته و طراحی می شود، قابل اطمینان ترین گزینه برای خرید است. با سرویس و نگهداری درست ماشین لباسشویی بوش میتوانید سالها از آن استفاده کنید. هرچند خرابی در لوازم برقی  امری طبیعی است و ممکن است بعد از سالها استفاده، به تدریج ماشین لباسشویی بوش شما دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر کار ماشین لباسشویی بوش داشته باشد.
ما به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش خیال شما را از این بابت راحت می کنیم و به شما کمک می کنیم تا ماشین لباسشویی بوش خود را در منزل به بهترین شکل تعمیر کنید تا مثل روز اول کار کند. به عنوان مثال در صورت خرابی برد ماشین لباسشویی نیاز است شما در اسرع وقت به تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش خود اقدام کنید
لازم به ذکر است که تمامی قطعات تعویضی استفاده شده در تعمیرات سفیر سرویس اورجینال و اصل می باشند. تعمیرات سفیر سرویس دارای گارانتی می باشد و شما میتوانید با اطمینان خاطر از خدمات ما استفاده کنید.

همچنین بخوانید  تعمیرات خشک کن بوش

اقدامات لازم برای جلوگیری از خرابی دستگاه

استفاده نادرست از ماشین لباسشویی بوش باعث بروز مشکلاتی میشود که ممکن است روی عملکرد دستگاه تاثیر بگذارد و یا طول عمر مفید آن را کاهش دهد. در این بخش به اشتباهات رایج در استفاده از ماشین لباسشویی بوش می پردازیم و راه های افزایش طول عمر و عملکرد صحیح دستگاه را معرفی می کنیم.

  • از انداختن حجم بالایی از لباس های کثیف در ماشین لباسشویی خودداری کنید. پر کردن بیش از حد ماشین لباسشویی برای دستگاه سنگین است. ما به شما توصیه می کنیم از قرار دادن حجم زیادی از لباس ها به یک باره در دستگاه پرهیز کنید.
  • تعمیر کار ماشین لباسشویی بوش
    تعمیر کار ماشین لباسشویی بوش
  • هنگامی که دستگاه بیش از حد پر شده است، مواد شوینده به خوبی به تمام نقاط دسترسی ندارد و ممکن است لکه های روی لباس به خوبی پاک نشوند.
  • ریختن پودر لباسشویی دستی در ماشین باعث تولید کف بیش از حد می شود و حباب های اضافی به دستگاه آسیب می رسانند. بنابراین از مواد شویند به اندازه استفاده کنید. ریختن بیش از حد مواد شوینده باعث تمیزی بیشتر لباس ها نمی شود.
  • هر از چند گاهی لوله تخلیه ماشین لباسشویی را تمیز کنید. ممکن است بعد از مدتی استفاده الیاف جدا شده از لباس ها جمع شده و لوله تخلیه را مسدود کنند.
همچنین بخوانید  مصرف برق ماشین لباسشویی بوش چقدر است؟

عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی بوش

در ادامه این مقاله به معرفی مشکلات رایج در لباسشویی های بوش و علت بروز این مشکلات می پردازیم. اگر دستگاه شما با مشکلات مختلف نظیر ایراداتی که در ادامه ذکر شده، روبرو شده است. می توانید در صورتی که مهارت نسبی داشته باشید و نیازی به تعویض قطعه نباشد؛ به رفع مشکل لباسشویی بوش اقدام کنید. با کمک این مقاله می توانید خودتان به عیب یابی و رفع آن در منزل خود اقدام کنید و نیازی به تعمیر کار لباسشویی بوش نداشته باشید. در غیر این صورت اگر مطمئن نیستید بهتر است با سفیر سرویس تماس بگیرید تا مشکلات بیشتری ایجاد نشود.

  1. ماشین لباسشویی با سروصدای بیش از حد نرمال کار می کند

  • اولین چیزی که باید به آن توجه کنید مکان نصب ماشین لباسشویی است.
  • ماشین لباسشویی بوش باید روی سطح هموار قرار گرفته باشد و ارتفاع هر یک از پایه های آن به درستی تنظیم شده باشد.
  • داخل دیگ ماشین لباسشویی را بررسی کنید؛ ممکن است جسمی خارجی در آن گیر کرده باشد و دلیل ایجاد سروصدا باشد.
  • اگر بلبرینگ های ماشین لباسشویی ناقص باشد؛ صدای غیر طبیعی ایجاد می کند. جهت تعویض آن تماس بگیرید.
  • در برخی موارد ممکن است پمپ تخلیه ، موتور یا تسمه مشکل داشته باشد؛ جهت تعویض یا تعمیر آن تماس بگیرید.
  1. تخلیه نکردن آب داخل دستگاه

  • فیلتر پمپ یا شلنگ تخلیه ممکن است مسدود شده باشد.
  • ممکن است یک نخ به پروانه پمپ گیر کرده باشد و مانع چرخش آن شده باشد.
  • ممکن است پمپ تخلیه دچار مشکل شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. در این صورت تعویض آن را به تکنسین های سفیر سرویس بسپارید.
  1. چرا خشک کن لباسشویی به درستی کار نمی کند؟

  • خروجی آب را چک کنید که مسدود نباشد.
  • اگر لباسشویی بیش از اندازه پر شده باشد ممکن است خشک کن به خوبی کار نکند.
  • خرابی خازن راه انداز موتور لباسشویی بوش
  • در صورت بروز مشکل از طریق پمپ تخلیه آب جمع شده را خالی کنید و سپس با تعمیر کار ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید.
  1. لباسشویی آب را گرم نمی کند.

  • احتمالا المنت لباسشویی دچار مشکل شده است.
  • برد الکترونیکی و تایمر هم باید چک شوند. در این صورت با سفیر سرویس تماس بگیرید.
همچنین بخوانید  علت باز نشدن فیلتر لباسشویی بوش
تعمیر کار ماشین لباسشویی بوش
تعمیر کار ماشین لباسشویی بوش
  1. چرا ماشین لباسشویی روشن نمی شود؟

  • تایمر معمولا به اشتباه تشخیص داده می شود.
  • بررسی مدار سیم کشی برای پی بردن به اینکه تایمر معیوب است یا خیر
  • در صورت معیوب بودن فیوز آن را جایگزین کنید.
  • اگر مشکل از فیوز باشد باید دیگر اجزا هم بررسی شود تا دلیل خرابی فیوز مشخص و برطرف شود. در غیر این صورت فیوز جدید هم دچار مشکل شود. میتوانید از تعمیر کار ماشین لباسشویی بوش کمک بگیرید.

مزایای خدمات سفیر سرویس

  1. ضمانت 180 روزه برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش
  2. تعویض با قطعات اورجینال و اصل انجام می شود
  3. خدمات سفیر سرویس با کمترین هزینه انجام می شود
  4. حضور تعمیر کار ماشین لباسشویی بوش در محل
  5. تکنسین حرفه ای و مجرب سفیر سرویس
  6. خدمت رسانی در سراسر تهران و کرج
  7. انجام خدمات در اسرع وقت و خیلی سریع
سخن پایانی

تعمیر ماشین لباسشویی لازمه مهارت و تخصص فنی است. سفیر سرویس با در اختیار داشتن مجرب ترین تکنسین های حرفه ای به تعمیر و سرویس لوازم خانگی بوش به خدمت رسانی می پردازند. با مطالعه دیگر مقالات سایت می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تعمیرات و سرویس دیگر لوازم برقی کسب کنید.
در مقاله تعمیر کار ماشین لباسشویی بوش به عیب یابی و بررسی و حل مشکلات ماشین لباسشویی بوش پرداختیم. اگر به پاسخ سوال خود در این مقاله نرسیده اید میتوانید با مشاوران سفیر سرویس در تماس باشید. دیدگاه و سوالاتتان را در زیر این پست حتما برای ما بیان کنید، این باعث خوش حالی من و همکارانم در مجموعه سفیر سرویس است که دیدگاه شما را بدانیم.
اگر هم تجربه استفاده از خدمات سفیر سرویس به عنوان نمایندگی بوش را دارید حتما نظر خود بیان کنید. کسب رضایت شما اولین اولویت ماست. می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و یا با شماره هایی که در سایت ثبت شده است تماس حاصل فرمائید.

سوالات متداول

  • آیا تکنسین های سفیر سرویس بدون هماهنگی قبلی ما یرای تعمیر به محل خدمت مراجعه می کنند؟

نخیر، کلیه ی متخصصان سفیر سرویس علاوه بر حدود زمانی که شما برای حضور آنها به محل خدمت مشخص می کنید، حتما قبل از حضور در محل با شما تماس می گیرند و از حضور داشتن شما اطمینان حاصل می کنند.

  • آیا در صورت مشکل پیدا کردن همان قسمت تعمیر شده دوباره هزینه ای دریافت می شود؟

نخیر ، اگردوباره همان قسمت تعمیر شده در کمتر از 30 روز دچار ایراد شود این مرکز موظف است با اعزام کردن مجدد کارشناسان خود به محل خدمت و بدون گرفتن هزینه اقدام به تعمیر کردن کامل مشکل ایجاد شده می کنند.

  • آیا امکان دارد قطعات مورد نیاز برای تعمیر را خودمان تهیه کنیم؟

بله شما می توانید قطعاتی که برای تعمیر نیاز است را خودتان تهیه کنید ولی سفیر سرویس به هیچ عنوان ضمانتی در مقابل سالم بودن قطعه های شما نخواهد داد.

  • از طرف سفیر سرویس چه اطمینانی برای حفظ حریم خصوصی به کاربران داده می شود؟

همه ی کارشناسان و تکنسین های سفیر سرویس علاوه بر دیدن آموزش در زمینه ی نحو ه ی برخورد با مشتری ، دارای مدارک تایید شده از همه ی مراجع انتظامی و نظارتی هستند.

  • چگونه و در چه زمانی باید هزینه ی تعمیرات را پرداخت کنیم؟

شما می توانین بعد از اتمام کار و حل شدن مشکل دستگاه شما ، هزینه را در محل خدمت به کارشناسان سفیر سرویس که به محل شما اعزام شده اند پرداخت نمایید.اگر تعمیر دستگاه شما نیاز به قطعه ای با هزینه ی بالا باشد مقداری از هزینه را به عنوان پیش پرداخت از شما دریافت خواهد شد.

یک پاسخ

  1. از خدمات تعمیرکار ماشین لباسشویی بوش در سفیرسرویس استفاده کردم و کاملا حرفه ای و تخصصی انجام دادند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات