تعمیرات خشک کن بوش

تعمیرات خشک کن بوش
3.5/5 - (2 امتیاز)

خشک کن ماشین لباسشویی بوش، یک دستگاه الکترونیکی است که برای خشک کردن لباس‌ها بعد از شستشو استفاده می‌شود. این دستگاه دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی است که به کاربران امکان خشک کردن لباس‌ها را با سرعت و کارآیی بالا می‌دهد.خشک کن ماشین لباسشویی بوش با استفاده از یک سیستم گرمایشی قدرتمند، هوای گرم را در داخل دستگاه پخش می‌کند و لباس‌ها را به سرعت خشک می‌کند. این دستگاه دارای برنامه‌های مختلفی است که به کاربر اجازه می‌دهد نوع و زمان خشک کردن لباس‌ها را انتخاب کند. همچنین، برخی از مدل‌های خشک کن ماشین لباسشویی بوش دارای ویژگی‌هایی مانند حسگرهای هوشمند هستند که میزان رطوبت لباس‌ها را تشخیص می‌دهند و به طور خودکار زمان خشک کردن را تنظیم می‌کنند.علاوه بر این، خشک کن ماشین لباسشویی بوش دارای ظرفیت‌های متفاوتی است که به کاربر امکان می‌دهد به میزان لباس‌ها نیاز دارد. همچنین، برخی از مدل‌ها دارای ویژگی‌های انرژی‌بر و محیط زیستی هستند که مصرف انرژی و آب را به حداقل می‌رسانند.

سفیر سرویس

ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش:

یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و فر توکار

نمایندگی-تعمیرات-بوش

تعمیرات خشک کن بوش در سایت تعمیر لوازم خانگی بوش در سریع ترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران مجرب سفیر سرویس صورت می گیرد.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش در تهران: گامی به سوی عملکرد بهینه و خدمات با کیفیت

ایرادات متداول خشک کن بوش

  • خشک کن لباسشویی شما کار نمی کند.
  • مدتی طولانی طول می کشد لباسهای شما را خشک کند
  •  صدای ناهنجاری از دستگاه خشک کن شما به گوش می رسد
  • مثل سابق کار نمی کند
  • روشن نمی شود
  • دود از آن در می آید
  • گرم نمی کند
  • هیتر آن کار نمی کند
  • تایمر آن عمل نمی کند.
  • مشعل خشک کن کار نمی کند جرقه زن ان از کار اقتاده است ( لباس خشک کن گازی)

در صورتی که خشک کن بوش شما خراب شده است اولین کاری که باید انجام دهید تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش است.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش در پونک

علت کار نکردن خشک کن لباسشویی:

خرابی علت
کار نکردن خشک کن بدلیل قطعی برق بدلیل قطعی جریان برق و عدم اتصال جریان برقی خشک کن لباسشویی بدرستی کار نمی کند.
خرابی قطعات بکار رفته در ماشین لباسشویی استفاده از قطعات نامرغوب و تقلبی در زمان تعویض قطعات لباسشویی
کار نکردن  کلید خشک کن لباسشویی از کار افتادن دکمه ها یا خرابی برد کلید
کار نکردن موتور لباسشویی استفاده زیاد از ماشین لباسشویی موجب گرم شدن بیش از حد موتور
جریان هوای نامناسب اگر هوای مناسب به خشک کن نرسد در نتیجه نمی تواند گرمای مناسب برای خشک کردن لباس ها تولید کند و لباس ها خیس می مانند.
تنظیمات نامناسب لباسشویی اگر تنظیمات مربوط به نوع پارچه، زمان شستشو، میزان درجه حرارت و… بدرستی و مطابق لباسی که قصد خشک کردن آن را دارید تنظیم نشده باشند در نتیجه خشک کن کار نمیکند.
بارگذار بیش از حد لباس داخل لباسشویی  بارگذاری بیش از حد لباس نه تنها در عملکرد خشک کن لباسشویی بلکه بر سایر قسمت های فرآیند شست و شو تاثیر منفی می گذارد و موجب کاهش کارایی ماشین لباسشویی نیز می شود.
خرابی فیوز حرارتی یا ترموستات گاهی وجود اشکال در بخش فیوز حرارتی، آتش زنه و یا ترموستات ماشین لباسشویی موجب عدم کارکرد صحیح خشک کن ماشین لباسشویی می شود و رفع مشکل را باید به تکنسین متخصص بسپارید.
خرابی خازن لباسشویی  اشکال در خازن لباسشویی موجب اختلال در عملکرد خشک کن لباسشویی شده و عیب یابی و تعمیر آن باید توسط تعمیرکار حرفه ای صورت گیرد.
همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش در جردن

موارد مهم برای افزایش عمر خشک کن

  • بعد از پایان یافتن کار حتما مخزن تخلیه شود.
  • به صورت مرتی فیلترها را تمیز کنید زیرا در صورت عدم نظافت فیلتر پرزهای لباس به داخل سنسورها وارد میشود و موجب خراب شدن آن میشود.
  • درجه حرارات مناسبی را انتخاب کنید
  • سرویس سالیانه توسط سفیر سرویس
همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش در جنوب تهران

تعمیر خشک کن بوش

تعمیر لوازم خانگی بوش

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی بوش در تمام تهران

تعمیر لوازم خانگی بوش

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی بوش در تمام تهران

روشن نشدن دستگاه خشک کن در تعمیرات خشک کن بوش

خرابی چند قطعه باعث می شود که دستگاه روشن نشود.ابتدا بایستی چک کنید که همه کلیدها به درستی کار می کند و تنظیمات خشک کن صحیح است.بعد از ان با فشردن کلید استارت بایستی دستگاه خشک کن کار کند. ورودی برق دستگاه را چک کنید که اتصال برق دستگاه انجام می شود.سلامت سیم برق بایستی بررسی گردد.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش در شهرک غرب

ایراد در ترمینال برق دستگاه خشک کن

به دلیل لرزش بدنه برخی سیم‌ها در ترمینال برق دچار قطعی می‌گردد. به همین دلیل دستگاه خشک کند نمی‌تواند روشن شود و به انجام وظایف خود بپردازند.تعمیرکاران خشک کن بوش  سفیر سرویس با بررسی ترمینال برق و تعمیر اصولی مشگل شما را در سریع ترین زمان ممکن برطرف می کنند.

اختلال سوئیچ درب

شرکت بوش برای افزایش ایمنی کار یک سوییچ روی درب تمامی محصولات خود نصب می‌کند. در بسیاری از مواد خرابی این سوییچ نمی‌گذارد تا دستگاه روشن شود.در صورت روشن نشدن باید میکروسوئیچ درب نیز مورد بررسی قرار گیرد.گاهی اوقات جمع شدن پرزهای لباس در داخل میکروسوئیچ باعث ایجاد اختلال می‌گردد. پس قبل از هرکاری شاسی میکروسوئیچ درب خشک کن بوش خود را به طور کاملا تمیز کاری کنید.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش در غرب

صداهای ناهنجار ماشین لباسشویی

صداهای ناهنجار دستگاه خشک کن ماشین لباسشویی بسیار آزار دهنده می باشد.خشک کن ماشین لباسشویی بوش از قطعات مکانیکی مختلفی تشکیل شده که پس از مدتی کار فرسوده می‌ گردد.با فرسوده شدن قطعات مکانیکی دستگاه خشک کن طبیعی است که با صدای بیشتری کار کند.استفاده غیر اصولی از دستگاه مهمترین عواملی است که باعث افزایش صدا و خرابی قطعات مکانیکی می‌شود.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش در بلوار فردوس

خرابی سرسره‌های رطوبت

در قسمت بیرونی دیگ دستگاه خشک کن چند قطعه پلاستیکی وجود دارد که آب را از محفظه خارج می‌کنند. این قطعات پلاستیکی پس از مدتی کار به دلیل فرسایش آسیب می‌بینند و باعث می‌شوند تا دیگ با هر بار چرخش صدای ناهنجاری تولید نماید. تعمیرکار بوش جهت تعمیرات خشک کن بوش در تهران می‌توانند این قطعات پلاستیکی را در کمترین زمان ممکن تعویض نمایند.

ایراد در پروانه دمنده هوا

در دستگاه خشک کن بوش شما با دمیده شدن هوای گرم لباس‌ها خشک می‌شوند. در بسیاری از موارد ایراداتی در این پروانه به وجود می‌آید که جزو اصلی‌ترین دلایل افزایش صدای دستگاه هستند.برای مثال با گیر کردن پرزهای لای پروانه دمنده این قطعه سنگین شده و به مرور زمان فرسوده می‌شود. به همین دلیل در هنگام کار صدای زیادی را تولید کرده که بسیار آزار دهنده است.

همچنین بخوانید  تعمیر ماشین لباسشویی بوش در چیتگر

تاثیر تسمه در میزان صدای دستگاه خشک کن بوش

در ماشین خشک کن بوش از تسمه برای انتقال نیروی محرکه بین موتور و دیگ استفاده می‌گردد.تسمه‌ها جزو قطعات مصرفی در وسایل مختلف هستند.به همین دلیل طبیعی است که پس از مدتی استفاده نیاز به تعویض پیدا کنند. تسمه‌ها با فرسوده شدن صدای بیشتری در هنگام کار تولید می‌کنند که چندان خوشایند نیست.البته غلطک‌های تسمه نیز باید بررسی شوند؛ زیرا این قطعات هم می‌توانند عاملی برای افزایش صدای دستگاه شما باشند.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران

چروک شدن لباس‌ها به دلیل خرابی دستگاه

  • از ماندن لباس‌ها در داخل دیگ خشک کن خودداری کنید.
  • تنظیمات دستگاه خشک کن لباس به درستی انجام دهید، توجه داشته باشید که پارامترها دستگاه مثل دما، دور و برنامه خشک کن باید با توجه به جنس لباس انجام شود
  • در پر کردن دیگ به ظرفیت دستگاه توجه کنید، دستگاه در صورتی که خیلی کم یا زیادتر از حد مجاز پر شود نمی‌تواند عملکرد درستی از خود نشان دهد

 

12 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات