توصیه های افزایش طول عمر لباسشویی

روش های افزایش طول عمر لباسشویی
به این مطلب امتیاز دهید post

در این مطلب به بررسی روش های افزایش طول عمر لباسشویی می‌پردازیم. رعایت برخی نکات مانند تمیز کردن دستگاه، عدم استفاده از آب داغ، تعویض به موقع فیلتر، عدم استفاده از لباسشویی در ساعات پر مصرف و موارد دیگر، سبب افزایش عمر مفید لباسشویی می‌شود.لازم بذکر است، اگر به هر دلیلی لباسشویی شما خراب شده است و به تعمیر نیاز دارد، می‌توانید با خیال راحت با سفیر سرویس تماس گرفته و تعمیرات دستگاه خود را به تعمیر کار ماشین لباسشویی بوش ما در سراسر تهران بسپارید.

سفیر سرویس

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

تعمیر لوازم خانگی بوش

تمیز کردن لباسشویی بعد از هربار استفاده یکی از روش های افزایش طول عمر لباسشویی

تمیز نکردن لباسشویی سبب می‌شود تا آلودگی و چرک های ناشی از لباس‌ها داخل آبکش لباسشویی جمع شده و باعث خراب شدن دستگاه شود. توصیه می‌شود برای افزایش طول عمر لباسشویی پس از هر بار استفاده درون آن را با استفاده از پارچه ای نم‌دار، تمیز کنید.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش در پونک
روش های افزایش طول عمر لباسشویی
تمیز کردن لباسشویی یکی از روش های افزایش طول عمر لباسشویی

هر چند وقت یکبار فیلتر را تمیز یا تعویض کنید

یکی از کارهای مفید که باعث بیشتر شدن طول عمر لباسشویی می‌شود، تمیز کردن فیلتر یا تعویض آن است. فیلترها در اکثر اوقات باعث جلوگیری از ورود نا‌خالصی‌ها درون لباسشویی می‌شوند، که در صورت خراب شدن باید تعویض و در صورت کثیفی شدن باید تمیز شوند. بنابراین بهتر است برای عملکرد بهتر لباسشویی و افزایش طول عمر لباسشویی، هرچند وقت یکبار فیلتر را بررسی کنید.

همچنین بخوانید  تعمیر ماشین لباسشویی بوش در چیتگر
تمیز کردن یا تعویض فیلتر لباسشویی
تمیز کردن یا تعویض فیلتر لباسشویی

تمیز کردن و تعویض به موقع واشر اطراف درب لباسشویی

اطراف درب لباسشویی واشر پلاستیکی وجود دارد که باعث چفت شدن درب به بدنه لباسشویی می‌شود. کثیف بودن واشر، باعث ازبین رفتن چسبندگی لازم برای چسبیدن درب به بدنه می‌شود و باعث نشت آب به بیرون می‌شود.در صورت کم شدن میزان چسبندگی واشر، از تعمیرکار بخواهید آن را تعویض کند. این کار باعث افزایش عمر لباسشویی و بهبود کارایی دستگاه می‌شود.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش در جردن
تمیز کردن و تعویض به موقع واشر اطراف درب لباسشویی
تمیز کردن و تعویض به موقع واشر اطراف درب لباسشویی

توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی

بی شک یکی مهم ترین دلایل کاهش طول عمر لباسشویی، توجه نکردن به ظرفیت ماشین لباسشویی است. ریختن حجم زیادی از لباس در دستگاه، موجب می‌شود تا فشار زیادی به موتور لباسشویی وارد شود و دستگاه بعد از مدتی خراب شود.لباسشویی‌ها دارای ظرفیت‌های  4، 6، 8، 9، 10، 11 و… کیلویی هستند که در اکثر مواقع میزان ظرفیت آن روی دستگاه درج شده است. بنابراین در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی به ظرفیت دستگاه توجه کنید.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش در جنوب تهران

در ساعت اوج مصرف از لباسشویی استفاده نکنید

در طی ساعات اوج مصرف، امکان نوسان برق و نرسیدن برق کافی به لباسشویی زیاد است. با توجه به توضیحات داده شده بهتر است برای بیشتر شدن طول عمر لباسشویی، در آخر شب یا اول صبح ماشین لباسشویی را روشن کنید.

عدم استفاده از آب داغ در لباسشویی یکی دیگر از روش های افزایش طول عمر لباسشویی

نکته بسیار مهمی که ممکن است عده زیادی از افراد به آن توجه نداشته باشند این است که به جای آب گرم از آب داغ استفاده می‌کنند. آب داغ ممکن است باعث آسیب زدن به قطعات لباسشویی شود.توصیه می‌شود برای افزایش طول عمر لباسشویی به جای آب داغ از آب ولرم یا گرم استفاده کنید.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش در شهرک غرب

سوالات متدوال:

عمر مفید لباسشویی چقدر است؟به طور کلی عمر مفید لباسشویی‌های مختلف بین 10 الی 14 سال می‌باشد. اما در نظر گرفتن برخی نکات مهم در زمینه مراقبت و نگهداری از این دستگاه می‌تواند منجر به افزایش عمر لباسشویی شود.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش در بلوار فردوس

ماشین لباسشویی آب می‌دهد، چطور بفهمم از کجا نشتی دارد؟اول چیزهای ساده را کنترل نمایید،  ببینید شیر تامین آب محکم بسته شده یا شیر تخلیه پاره نشده ؟ اگر هیچ کدام از اینها نبود یک تکه کاغذ تهیه و لباسشویی را روی کوتاه ترین برنامه شست و شو قرار دهید این کاغذ را زیر ماشین بچرخانید تا متوجه شوید دقیقا کدام قسمت نشتی دارد.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش در غرب

چه کار کنیم که کف ماده شوینده در انتهای برنامه شستشو باقی نماند؟این مشکل اغلب زمانی رخ می‌دهد که برای حجم لباسی که دارید، مواد شوینده زیاد بریزید. سعی کنید شوینده را نصف حجم لباس بریزید.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش در تهران: گامی به سوی عملکرد بهینه و خدمات با کیفیت

کیفیت لباس‌شویی ال‌جی خوب است؟ [بررسی، کارکرد و خرید] | آراسرویس

عمر مفید لباسشویی چقدر است؟

جدا از موارد ذکر شده در بالا، خوب است بدانید عمر مفید لباسشویی های مختلف بین 10 الی 14 سال است، که با رعایت نکات مراقبتی ذکر شده می‌توان کارایی لباسشویی را افزایش داد.

همچنین بخوانید  تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران

سفیر سرویس یکی از شرکت های است که بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی را بالاترین کیفیت به انجام می رساند، لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی کند صرفا  تعمیرات تخصصی لباسشویی بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط متخصصین خود در سراسر تهران به انجام می رساند.

 

7 پاسخ

  1. محتوای شما در مورد طرز صحیح استفاده از ماشین لباسشویی بسیار مفید و آموزنده بود با تشکر از سایت سفیر سرویس

  2. توصیه های افزایش طول عمر لباسشویی خیلی خوب و کاربردی بود ممنون از سفیر سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات