تعمیر جاروبرقی بوش در سعادت آباد

تعمیر جارو برقی بوش در سعادت آباد
5/5 - (1 امتیاز)

جاروبرقی بوش شما خراب است؟یا مکش قبل را ندارد؟درست کار نمی کنند؟در صورتی که شما با این مشکل روبه رو هستید بهتر است برای تعمیر جاروبرقی بوش در سعادت آباد با سفیر سرویس تماس بگیرید.
سفیر سرویس در تمام نقاط تهران خدمت رسانی می کند و یکی از شعب آن نمایندگی تعمیرات بوش در سعادت اباد است.بعد از تماس برای تعمیر جاروبرقی بوش  با نمايندگي جاروبرقي بوش درسعادت آباد تعمیرکاران بوش در اولین فرصت در محل شما حاضر می شوند وبه تعمیر جاروبرقی بوش می پردازند.

سفیر سرویس

ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش:

یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و فر توکار

نمایندگی-تعمیرات-بوش

سفیر سرویس یکی از شرکت های است که بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی را بالاترین کیفیت به انجام می رساند، لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی کند صرفا خدمات لوازم خانگی بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط متخصصین خود در سراسر کشور به انجام می رساند. در نمایندگی بوش  علاوه بر تعمیر ،نصب وسرویس لوازم خانگی بوش را نیز انجام می دهند.وکلیه لوازم خانگی بوش را تعمیر می کنند مانند یخچال فریزر،ساید بای ساید،لباسشویی،ظرفشویی،فر توکار و. . .

تعمیر جارو برقی بوش در سعادت آباد

در چه صورت جاروبرقی بوش شما نیاز به تعمیر دارد؟

اگر جاروبرقی را روشن کردید و صداهای عجیب از داخل آن شنیدید یا جاروبرقی شما روشن نشد با خونسردی کامل جاروبرقی را خاموش کنید و از دستکاری خودسرانه بپرهیزید و بانمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش در منزل تماس بگیرید.

همچنین بخوانید  تعمیر جاروبرقی بوش چگونه است؟

نشانه های خرابی جاروبرقی بوش:

سروصدای زیادی

ممکن است این خرابی از فن جاروبرقی باشد که در صورت نیاز تعمیر یا تعویض می شود.اتصال بین فن و شفت موتور را بررسی کنید.کثیفی های دور موتور را تمیز کنید.

کم شدن مکش

هر وسیله ای به مرور دچار استهلاک می شود جاروبرقی بوش نیز ممکن است بر اثر استفاده طولانی قدرت مکش آن کاهش پیدا کند.از علائم کاهش قدرت مکش می توان به صدای وزوز در آن اشاره کرد.اگر کیسه جاروبرقی پر باشد قدرت مکش جاروبرقی کم می شود.خرطومی جاروبرقی بوش را چک کنید اگر سوراخ شده باشد که باید تعویض شود ،همچنین ممکن است چیزی درون آن گیر کرده باشد که باید خارج شود.اگر فیلتر جاروبرقی کثیف شده باشد باعث کاهش قدرت مکش می شود فیلتر را تمیز کنید و اگر پاره شده است آن را عوض کنید.

روشن نشدن جاروبرقی بوش

اگر جاروبرقی بوش شما روشن نشد از سالم بودن کابل برق ،از وصل بودن دستگاه به برق مطمن شوید.قطعه سیم جمع کن را بررسی کنید و مطمن شوید سالم است.به این نکته توجه کنید که اگر مدت طولانی با جاروبرقیکار کنید به طور خود به خود خاموش می شود.در غیر این صورت ممکن است مشکل از موتور جاروبرقی باشد و باید جهت تعمیر موتور جاروبرقی بوش خود اقدام کنید و با مشاوران ما تماس بگیرید.

همچنین بخوانید  تعویض قطعات جاروبرقی بوش

ایجاد پرز

وقتی که جاروبرقی می کشید اگر روی فرش پرز می بینید علت آن غلطک برس است که نیاز به تمیزکاری دارد .همین طور ممکن است که تسمه ان شل شده باشد.

تعمیر جارو برقی بوش در سعادت آباد

همچنین بخوانید  تعمیر برس جاروبرقی بوش

پخش بوی بد از جاروبرقی

اگر زمانی که جاروبرقی می کشید بوی بد می دهد بر اثر گیر کردن زباله های بودار مانند موی حیوانات در دستگاه است .برای از بین بردن این مشکل باید دستگاه را تمیز کرد،ابتدا کیسه جاروبرقی راخالی کنید اگر از کیسه های یکبار مصرف است که آن را تعویض کنید ، اگر کیسه یکبار مصرف نیست آن را بشوید.در قدم بعدی برس و فیلتر جاروبرقی را بشویید بعد شستن فیلتر جاروبرقی چند روز طول می کشد تا خشک شود.اگر بعد از شست وشوی فیلتر بازهم بوی بد داد آن را تعویض کنید.همچنین برای خوشبو کردن دستگاه از قرص های خوشبو کننده در کیسه جاروبرقی استفاده کنید.ممکن است زمانی که جاروبرقی می کشید بوی سوختگی به مشام میرسد یعنی یکی از قطعات دچار آسیب شده است .بوی سوختگی می تواند از مشکلات سیم کشی ،مسدود بودن فیلتر ،درست کار نکردن تسمه و. . . باشد در این صورت بهتر است با  تماس بگیرید.اگر هنگام روشن بودن جاروبرقی،جرقه زد در این موقع جاروبرقی را خاموش کن و این مشکل می تواند از موتور،بالشتک یا آرمیچر باشد .

تعمیر جارو برقی بوش در سعادت آباد

برای نگهداری بهتر از جاروبرقی بوش نکات زیر را رعایت کنید:

تسمه جارو برقی بوش را همیشه چک کنید در صورت خرابی تعویض کنید .
برس ها بعد از مدتی خراب می شوند و نیاز به تعمیر دارند.
بعد از مدتی یاتاق ها خشک می شوند لازم است گریس کاری شوند.
در نمایندگی بوش در سعادت آباد جاروبرقی بوش شما را به بهترین نحو و کمترین هزینه تمیر می کنند .
تعمیر جاروبرقی بوش در سعادت آباد  از قطعات اصلی و اورجینال بوش استفاده می شود.
همین طور دیگر نیاز به حمل جاروبرقی بوش خود ندارید،حمل دستگاه به تعمیرگاه باعث صرف هزینه و زمان زیادی می شود.
عیب یابی به صورت حرفه ای و دقیق انجام می شود و برای خدمات دریافت شده گارانتی معتبر دریافت می کنید.
برای اطمینان خاطر از مبلغ پرداختی  فاکتور معتبر دریافت می کنید.

همچنین بخوانید  تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی بوش

به شما توصیه می کنم در صورت خرابی جاروبرقی بوش از دستکاری آن خودداری کنید چون لوازم خانگی بوش از تکنولوژی بالای برخوردارند و حتما باید تعمیرکار بوش ماهر جهت تعمیر قطعات آن حضور پیدا کند.

10 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات