چرا باید از بین برندهای مختلف ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنیم؟

چرا باید از بین برندهای مختلف ماشین طرفشویی بوش را انتخاب کنیم؟
به این مطلب امتیاز دهید post

انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی که مناسب نیاز های ما باشد و مطمعن باشیم با توجه به هزینه ای که پرداخت کردیم نتیجه خوبی از خرید خود بگیریم نکته ی مهمی است. هنگام خرید ماشین ظرفشویی قطعا بین خرید مدل های بوش انتخاب سختی خواهید داشت. تمام مدل ماشین ظرفشویی بوش طبق بروز ترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده اند.همچنین ماشین ظرفشویی‌های بوش مطابق سلیقه های افراد مختلف تولید شده‌اند و همه افراد می‌توانند آن‌ها مطابق با نیاز های خود از ان استفاده کنند و از خدمات مورد نظر خود بهره‌مند شوند.محصولات بوش ساخت کشور آلمان وترکیه، در انواع مختلفی از جمله توکار و رومیزی تولیدمیشوند .

تعمیر لوازم خانگی بوش
خدمات تعمیر لوازم خانگی سفیر سرویس

در تهران، نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش در خدمت شما قرار دارند. این نمایندگی‌ها با تیم فنی مجرب و متخصص، تعمیرات و خدمات پس از فروش برای ظرفشویی‌های بوش ارائه می‌دهند. برای تعمیر و خدمات ظرفشویی بوش خود می‌توانید به این نمایندگی‌ها مراجعه کنید. آن‌ها با استفاده از قطعات اصلی بوش و تجهیزات حرفه‌ای، بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند داد.

نمایندگی بوش
نمایندگی بوش

چرا باید از بین برند های مختلف ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنیم؟

پاسخ شمارا در این مقاله از وبسایت سفیر سرویس خواهیم داد .این جالب است که بدانید برند بوش انواع مختلف محصولات خود را بر اساس ویژگی‌ها و امکانات سری‌بندی میکند. و از جمله سری‌های ماشین ظرفشویی‌های بوش باید به سری 2، 4، 6 و 8 اشاره کنیم. بنابراین برای آشنایی بیشتر شما با ماشین ظرفشویی مارک بوش و تفاوت‌ سری‌های مختلف آن، در ادامه به صورت دقیق تر سری‌های این محصولات را به همراه مزایا و ویژگی‌های آن‌ها معرفی می‌کنیم:

همچنین بخوانید  تعمیر ظرفشویی بوش در تهران، خدمات حرفه‌ای و سریع تعمیر در محل

 مقایسه سری های 2، 4، 6 و  8 ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی سری 2

اولین سری تولیدی توسط این برند سری 2 است.از فناوری‌های خاص این سری باید به حفاظت از شیشه‌های نازک را نام برد . همچنین باید بدانید ماشین ظرفشویی سری دو عملیات شستشو را تنها با مصرف 50 درصد آب انجام می‌دهد.
از مهم ترین ویژگی‌های این سری از ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان باید به موتور بی‌صدا، قدرتمند و بادوام آن اشاره کنیم. ضمن اینکه مخزن این محصول مقاومت  در برابراکسید شدن و زنگ‌زدگی دارد.

ماشین ظرفشویی سری 4 بوش

دستگاه ماشین ظرفشویی‌های سری 4 بوش از جمله پرطرفدارترین ماشین های ظرفشویی این برندهستند. زیرا امکانات و تکنولوژی بکار رفته در این دستگاه تمام نیازهای یک خانواده از ماشین ظرفشویی را برطرف می‌کند.  روی در  دستگاه پنلی دکمه ای وجود دارد و این محصول با استفاده از این پنل کنترل میشود.

همچنین بخوانید  تعمیر ظرفشویی بوش در اختیاریه

نکته قابل توجه در زمان خرید ماشین های ظرفشویی بوش اصل به‌ ویژه این مدل، قیمت مناسب نسبت به امکانات و فناوری‌های آن است.

ظرفشویی سری 6 بوش

سری 6 ماشین های ظرفشویی  امکانات و فناوری‌های بیشتری نسبت به دو سری قبلی دارد. باید توجه کنید اگر این سری را خریدید از تمام برنامه های شست و شوی ان استفاده کنید . زیرا در غیر این صورت هزینه اضافه و بیهوده پرداخته اید.نکته قابل تمایز این دستگاه پنل لمسی ان است که هم کار با دستگاه را اسان تر کرده و هم بر زیبایی این دستگاه افزوده .

ماشین ظرفشویی های سری 8 بوش

محصولات سری 8 بوش، پیشرفته‌ترین و اخرین سری ماشین ظرفشویی‌های این برند به شمار می‌روند که درساخت  آن‌ها از به‌روزترین تکنولوژی‌ها استفاده کرده اند. به‌عنوان مثال اگر برای خرید ماشین ظرفشویی بوش سری 8اصل اقدام کنید،تفاوت ظاهری و زیبایی طراحی ان نسبت به سری های قبل مشهود خواهد بود.چونکه پنل لمسی آن در بالا و بخش داخل درب قرار گرفته و این طراحی ظاهرمنحصر به فردی را برای آن ساخته است. پس اگر به دنبال خرید زیباترین و کارامدترین ومدرن‌ترین ماشین ظرفشویی با امکانات بی‌نظیر هستید، ماشین ظرفشویی سری 8بوش گزینه بسایر مناسبی برای شما به شمار میرود .

همچنین بخوانید  تعمیرات ظرفشویی بوش در پونک

به کار گیری  فناوری زئولیت در ماشین ظرفشویی های بوش

جالب است بدانید تنها شرکتی که ازفناوری  زئولیت در  تولید ماشین ظرفشویی‌های خود استفاده می‌کند، برند بوش است.همینطور ماشین‌های ظرفشویی بوش  به صورتی تولید می‌شود که دارای دو برنامه از جمله شستشوظرف ها  و خشک‌کن هستند.

فناوری طرفشویی بوش

البته  به علت صرفه جویی در  مصرف انرژی  بهتر است این چرخه فقط  یک بار انجام شود. برای همین  اگر برای خرید ماشین ظرفشویی بوش اصل تحقیق کنید ، متوجه می‌شوید که در این محصولات از تکنولوژی به روز  زئولیت استفاده میکنند  تا از لحاظ مصرف برق انرژی کم‌تری صرف شود .

همچنین بخوانید  تعمیرات ظرفشویی بوش در شرق و تمام تهران با اعزام تعمیرکار ماهر

برای تان سوال شد که زئولیت چیست؟ زئولیت نوعی سنگ معدنی است که استفاده از  آن در ماشین ظرفشویی موجب افزایش درجه آب تا دمای 100 درجه می‌شود. و این باعث میشود اب به صورت مایع روی ظروف نماند  و ظروف شما به‌خوبی خشک شوند.همچنین در مناطقی اب سنگین یا سهخت است لک املاح روی ظروف نخواهد ماند.
بنابراین دیگر نیازی به تکرار دوباره چرخه خشک‌کن نیست و این تکنولوژی در ظرفشویی‌های بوش سبب کاهش مصرف انرژی میشود چون یک مرحله از عملیات شست وشو کاهش میابد.

شستشوی تماما بهداشتی ظروف با ماشین های ظرفشویی بوش

یکی دیگر از دلایل برتری ماشین ظرفشویی‌های بوش بر دیگر برندهای خارجی و ایرانی موجود در بازار، فناوری شستشوی بهداشتی این برند میباشد. در این زمینه بهتر است بدانید که شرکت بوش یک برنامه  با ‌عنوان شستشوی بهداشتی را درپنل ماشین  ظرفشویی‌های خود قرار داده  است که امکان افزودن آن به برنامه‌های شستشو وجود دارد.
استفاده از این امکان هنگام آبکشی ظروف، سبب میشود دمای آب تا 70 درجه سانتی‌گراد بالا برود . سپس آبکشی ظروف داخل دستگاه به مدت حدودا 10 دقیقه انجام می‌شود. در این حالت نه‌تنها میکروب ها کاملا  از بین ‌می‌روند بلکه میتوانید از شستشوی بهداشتی ظرف های  خود مطمعن شوید .
اگر شما از ان دسته افرادی هستید که  حساسیت زیادی نسبت به تمیزی ظرف های خود دارید و یا همینطوریکی از اعضای خانواده شما دچار بیماری خاصی است، با استفاده از  این گزینه در شست و شوی ظرف های خود درظرفشویی‌های بوش هیچ نگرانی نخواهید داشت.
یکی از برجسته ترین  دلایلی که باعث برتری ظرفشویی‌های بوش نسب به برندهای دیگر است ، صرفه جویی در مصرف اب  این محصولات است. در این رابطه بهتر است  بدانید برند بوش با بکار گیری  امکانات و تکنولوژی‌های منحصر به فرد  تلاش کرده است که ظرفشویی‌های آن در مصرف اب صرفه جویی کنند  ونگراین کاربران در این باره برطرف شود .
به دلیل این که  ماشین ظرفشویی‌های بوش  مجهز به برنامه شستشو با آب دمای 50 درجه سانتی‌گراد و تکنولوژی ActiveWater هستند. شاید برایتان سوال باشد در هربار شست و شو چقد راب مصرف میشود؟مصرف آب ظرفشویی‌های برند بوش در هر مرتبه  شستشو حدودا 60 لیتر است و قدرت آن در تمیزکنندگی و شستشو در هر  قطره حدودا 350برابر بیشتر از محصولات  برندهای دیگر میباشد.

ابعاد استاندارد ماشین ظرفشویی های بوش - فروشگاه هوم کالا - لوازم خانگی بوش

از بین بردن  تمام کثیفی های سخت و ماندگار روی ظروف

حتما تابه‌حال برای شما پیش آمده است که قابلمه دارای تکه های سوخته را در ماشین ظرفشویی  برای شست و شو قرار دهید و پس از پایان دوره  شستشو هنوز تکه‌هایی از غذا و کثیفی‌ها باقی مانده باشد؟  با خرید ماشین های ظرفشویی بوش اصل هیچوقت  با چنین مشکلاتی  مواجه نخواهید شد.

نواوری سبد سوم با قابلیت تنظیم اندازه متناسب با ظروف

برند بوش از جمله برندهایی است که در ظرفشویی‌های خود نواوری سبد سوم را تعبیه کرده است. کابرد این سبد قرارگیری انواع قاشق، چنگال، ملاقه ووسایل ریز غیره است. در این رابطه بهتر است بدانید سبد سوم ماشین‌های ظرفشویی بوش ویژگی‌ منحصربه‌فردی دارد که در تولیدات برندهای دیگر دیده نمی‌شود.
هنگام خرید ماشین ظرفشویی بوش اصل خواهید دید که طراحی این سبد به شکل v است. همچنین این سبد دارای  باله های امنعطف  برای تنظیم اندازه آن است. به‌عنوان مثال اگر خواستید ملاقه‌ای را در این سبد قرار دهید، امکان تغییر اندازه آن برای قرارگیری ملاقه وجود دارد.

برند بوش علاوه بر دارا بودن تمام جزییات که دربالاتر ذکر کردیم کیفیت قابل توجهی دارد که سبب میشود نیاز شما به تعمیر ان کمتر شود اما این محصولات هم ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند . شما میتوانتید برای تعمیر ماشین های طرفشویی بوش از تعمیرکار ظرفشوی بوش کمک بگیرید.
سفیر سرویس نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش نیست ولی خدمات نمایندگی را با با کمترین قیمت و مجرب ترین تعمیرکاران انجام می دهد.

7 پاسخ

  1. چرا باید از بین برند های مختلف ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنیم؟ محتوای جالبی از سفیر سرویس بود

  2. من واقعا نمیدونستم چرا باید از بین برندهای مختلف ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنیم؟ ممنون

  3. مقاله چرا باید از بین برندهای مختلف ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنیم؟ اطلاعات ارزنده ای داشت

  4. پاسخ به سوال چرا باید از بین برندهای مختلف ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنیم؟ مناسب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات