تعمیر ظرفشویی بوش در اختیاریه

به این مطلب امتیاز دهید post

تعمیر ظرفشویی بوش در اختیاریه یکی از خدمات  سرویسکار مجاز بوش میباشد . سفیر سرویس بوش با تیمی متشکل از متخصصان در زمینه تعیمر لوازم خانگی بوش بهترین تعمیر کار بوش در تمام نقاط تهران است . خدمات سفیر سرویس شامل تعمیر و عیب یابی یخچال ، ماکرفر ،لباسشویی ،ظرفشویی ،جاروبرقی بوش میباشد . در صورت خراب شدن یا درست کار نکردن ماشین ظرفشویی بوش با مشاوران سفیر سرویس تماس بگیرید تا در کمترین زمان تعمیرکاران  مجرب ما دستگاه را عیب یابی و تعمیر کنند . در ادامه با مقاله تعمیر ظرفشویی بوش در اختیاریه از سفیر سرویس همراه باشید تا به بررسی علت خرابی و نحوه سرویس ماشین ظرفشویی بوش  بپردازیم .

تعمیر لوازم خانگی بوش
خدمات تعمیر لوازم خانگی سفیر سرویس

سفیر سرویس یکی از شرکت های است که بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی را بالاترین کیفیت به انجام می رساند، لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش فعالیت نمی کنند صرفا خدمات لوازم خانگی برند بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط متخصصین خود در سراسر کشور به انجام می رساند.

تعمیر ظرفشویی بوش در جنوب تهران
تعمیر ظرفشویی بوش

علت خرابی ماشین ظرفشویی بوش

شرکت بوش یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین برند های لوازم خانگی در بازار جهانی میباشد . در سال های اخیر نیز به یکی از مقصد های خرید ایرانیان تبدیل شده است . بهترین برند ها نیز به مرور زمان و با مصرف  طولانی مدت دچار اسیب و خرابی هایی میشوند . نمایندگی بوش در اختیاریه با چندین سال تجربه مفید بهترین نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در تهران است. در ادامه با وبسایت همراه باشید تا علت خرابی ماشین ظرفشویی بوش و توصیه‌هایی برای نگهداری و تعمیر ظرفشویی بوش را بررسی کنیم .

همچنین بخوانید  چرا باید از بین برندهای مختلف ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنیم؟

روشن نشدن ماشین ظرفشویی بوش:

شایع ترین علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی باز بودن درب دستگاه یا چفت نشدن درب میباشد . در این مورد راهکار تعمیر ماشین ظرفشویی بوش این است که ایتدا از محکم بسته شدن درب دستگاه مطمعن شوید . در صورت برطرف نشدن مشکل اتصال به برق و اب و سیم کشی ها را بررسی کنید . اگر مشکل روشن نشدن ماشین ظرفشویی بوش تان برطرف نشد باید با تعمیرکاران مجرب بوش تماس بگیرید . سفیر سرویس یکی از مراکز تعمیر ظرفشویی بوش در اختیاریه میباشد که در کمترین زمان و با کمترین هزینه خدمات تعمیر ظرفشویی بوش شما به انجام می رساند.

همچنین بخوانید  برنامه های شستشوی ظرفشویی بوش

تمیز نشدن ظرف ها در ماشین ظرفشویی بوش:

یکی از دیگر مشکلات رایج مصرف کنندگان ماشین ظرفشویی بوش به خوبی تمیز نشدن ظرف ها در فرایند شستوشو میباشد . گاهی اوقات به سبب اهک بستن و گچ گرفتن یا نشستن لایه های چربی روی واشر ها و اب پاش ها ماشین ظرفشویی به خوبی کار نمیکند و ظرف ها را تمیز نمیشوید .

یکی از راهکار های رفع تمیز نشدن ظرف ها در ظرفشویی بوش تمیز کردن واشر ها و اب پاش های دستگاه با برس میباشد . راه حل دیگر برطرف کردن مشکل تمیز نشدن ظروف در فرایند شست وشوی ماشین ظرفشویی بوش روشن کردن دستگاه خالی و بدون ظرف میباشد .
بهترین راه حل استفاده از برنامه خود تمیز کنندگی دستگاه و نمک های رسوب گیر است که اگر از ان استفاده کنید دیگر با مشکل تمیز شسته نشدن ظرف ها مواجه نخواهید شد .
همچنین  استفاده از بهترین مواد شوینده برای ظرفشویی بوش می تواند تاثیر بسزایی در تمیز شدن لباس های شما داشته باشد.

همچنین بخوانید  روشن شدن چراغ های ظرفشویی بوش

خشک نشدن ظرف ها پس از پایان مراحل شست و شو:

حتما تابحال برایتان  پیش آمده است که بعد از اتمام فرآیند شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی بوش، درب دستگاه ظرفشویی را باز کرده اید و متوجه شده اید که ظروف شما خشک نشده‌اند؟ نیازی نیست نگران باشید چونکه با بررسی دلیل بروز این سری از مشکلات ماشین ظرفشویی بوش می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را برطرف کنید .
یکی از مهم ترین علت های خشک نشدن ظرف ها در ظرفشویی بوش خراب بودن مخزن تخلیه دستگاهتان است . علاوه بر این در صورتی که چربی‌ها و ذرات ریز باقی‌مانده از غذا مسیر پمپ تخلیه را بسته باشند  ،این مشکل در ماشین ظرفشویی بوش پیش خواهد امد .
حال اگر می‌خواهید مشکل کار نکردن ماشین ظرفشویی بوش برای خشک کردن ظروف برطرف شود، باید دریچه مخزن تخلیه را بررسی کنید. اگر متوجه شدید که این قطعه از دستگاه به درستی  کار نمی‌کند، بررسی کنید که ذرات باقی‌مانده غذا آن را مسدود نکرده باشند.
اگر این دریچه مسدود شده باشد، برای رفع این دسته از مشکلات ماشین ظرفشویی بوش باید دریچه تخلیه را تمیز کنید. همچنین در صورتی که با تمیز کردن مشکل برطرف نشد، باید این قطعه تعویض شود و در این صورت تعمیر دستگاه از عهده شما خارج است.مرکز تعمیرات بوش در اختیاریه بهترین نمایندگی برای تعمیر ظرفشویی بوش در اختیاریه است که میتوانید با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به تعمیرکار بوش  بسپارید .

همچنین بخوانید  تعمیر هیت پمپ ماشین ظرفشویی بوش

ابگیری نکردن ماشین ظرفشویی بوش

اگر ماشین ظرفشویی بوش تان به درستی مرحله ابگیری کردن را طی نمکیند احتمالا با مشکلات زیر مواجه شده اید :

خراب بودن شیر ورودی اب
مسدود شدن شناور اب با غذا یا چربی
خراب شدن تایمر ماشین ظرفشویی بوش
خراب شددن سوییچ شناور

برای رفع این مشکل ابتدا باید شیر ورودی اب را بررسی کنید تا گرفتگی یا خمیدگی ای وجود نداشته باشد . در صورت برطرف نشدن مشکل ابگیری نکردن ماشین ظرفشویی بوش باید با تعمیرکاران متخصص بوش تماس بگیرید تا برای بررسی سایر قسمت ها اقدام کنند .

نشت اب در ظرفشویی بوش

حین کار از ماشین ظرفشویی بوش تان اب به بیرون درز میکند احتمالا واشر های ان در اثر استفاده مداوم مستهلک شده اند . اقدام به تعمیر ان ها امری ضروری است زیرا که امکان دارد اب به بدنه و پمپ و موتور دستگاه نشت کند و اسیب های بزرگتری ایجاد کند . مرکز تعمیر ظرفشویی بوش در اختیاریه بهترین مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در تهران است .

همچنین بخوانید  روش تشخیص اصلی یا تقلبی بودن ماشین ظرفشویی بوش

بوی بد دستگاه ظرفشویی بوش

اغلب کابران پس از مدتی با ان مشکل مواجه میشوند و دلیل بوی نامطبوع ظرفشویی بوش گیر کردن غذا و چربی در بین واشر ها و صافی های دستگاه است . در صورت برخورد با این مشکل بهتر است دستگاه ظرفشوییتان را با شوینده مناسب تمیز و جرم گیری کنید.
و در نهایت بهتر است بهبود کارایی ظرفشویی بوش خود را با تعمیر و سرویس منظم در اسرع وقت و توسط کارشناسان خبره ما به انجام برسانید.

همچنین بخوانید  تفاوت ماشین ظرفشویی اصل برند بوش مدل ایستاده و مدل رومیزی

توصیه ها جهت نگهداری از ماشین ظرفشویی

  1. حتما هفته ای یک بار ماشین ظرفشویی خود را روشن کنید تا موتور آن به کار بیوفتد
  2. حتما از جرمگیری مخصوص به صورت شش ماه یک بار استفاده کنید.
  3. ظرف ها را قبل از گذاشتن داخل ظرفشویی تمیز کنید.
  4. میزان نمک مخصوص آن را هر شش ماه یک بار چک کنید.

سفیر سرویس  در اختیاریه

سفیر سرویس با چندین سال تجربه مفتخرانه در زمینه تعمیر انواع دستگاه های بوش در ایران نیروهای متخصص و اموزش دیده دارد. متخصصان سفیر سرویس امر تعمیر بوش را به کاری اسان تبدیل کرده و در کوتاه ترین ظمان مشکلتان را برطرف خواهند کرد . برای بهره مند شدن از خدمات سفیر سرویس و راهنمایی برای سرویس دوره‌ای ماشین ظرفشویی بوش در اختیاریه کافیست تا با سفیر سرویس تماس بگیرید و کارشناسان ما در اسرع وقت به مشکلتان رسیدگی خواهند کرد .

7 پاسخ

  1. من از خدمات تعمیر ظرفشویی در اختیاریه بسیار راضی بودم ممنون از سفیر سرویس

  2. ممنون برای مقاله ی خیلی خوبتون. برای تعمیر ظرفشویی بوش در اختیاریه امکان مراجعه ی حضوری هم هست؟

  3. تعمیر ظرفشویی بوش در اختیاریه توسط کارکنان سفیر سرویس بخوبی انجام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات