آموزش تعویض ترموستات یخچال بوش

آموزش تعویض ترموستات یخچال بوش
به این مطلب امتیاز دهید post

آموزش تعویض ترموستات یخچال بوش به همراه کمک و خدمات سایت سفیر سرویس انجام می شود.
ما قصد داریم در این مطلب به شما کمک کنیم تا به بهترین نحو به فرآیند دلخواه خود برسید و به خوبی قطعه مورد نظر یخچال خود را تعویض کنید. علاوه بر اینکه شما می توانید از خدمات سایت سفیر سرویس برای تعویض قطعات یخچال بوش خود نیز استفاده کنید.
در یخچال بوش معمولا ترموستات داخل دستگاه قرار گرفته و یک دستگیره ولوم دارد که به کاربر اجازه می دهد تا حرارت دستگاه را روی دمای مورد نظر خود قرار بدهند، مسئولیت ترموستات این گونه است که با کنترل جریان برق  و فرمان به کمپرسور این دما را حفظ میکند.در صورتی که ترموستات شما دچار ایراد شود می توایند با نمایندگی بوش تماس گرفته و جهت تعمیر یخچال بوش خود اقدام کنید.
به عنوان تذکر ایمنی: از قطع بودن جریان برق در یخچال خود مطمعن شوید .
وسایل مورد نیاز شما برای تعویض ترموستات یخچال بوش اعم از ترموستات جدید، پیچ گوشتی و انبر دست می باشند.

سفیر سرویس

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

تعمیر لوازم خانگی بوش

همچنین بخوانید  تعمیر یخچال فریزر بوش در غرب

مرحله اول:

در مرحله اول نیاز است که به ترموستات یخچال دسترسی پیدا کنید. که لازم است برای دسترسی به آن ابتدا درجه‌ی دما را از جا در بیارید. برای این کار بهتر است که از یک پیچ گوشتی تخت استفاده کنید. هنگامی که درجه‌ی دما را جدا کردید می توانید شفت ترموستات را مشاهده کنید که با یک مهره در سر جای خود سفت شده که می توانید همراه با یک انبر دست آن مهره را باز کنید.
آخرین چیزی که باید از جای خود بردارید پیچی است که ترموستات را به بدنه دستگاه متصل کرده، ممکن است که این پیچ پشت درپوش کوچک باشد.

آموزش تعویض ترموستات یخچال بوش

مرحله دوم:

در مرحله دوم باید کاور روی ترموستات را برداریم. اگر ترموستات را به سمت بیرون از محل قرار گیریش فشار دهیدقادر به دیدن اتصالات می شوید. پیشنهاد می شود که ابتدا از نحوه اتصال سیم ها عکس برداری کنید تا هنگام نصب دوباره ترموستات با مشکل مواجه نشوید و سپس اتصال سیم هارا قطع کنید.

همچنین بخوانید  نحوه تعمیر یخساز بوش

مرحله سوم:

در این مرحله پس از جداسازی اتصالات باید لوله مویی درون دیوار یخچال را خارج کنید. لازم به ذکر است که در آوردن لوله مویی نیازی به نیروی اضافی نداردو در بعضی از مدل ها در انتها به چیزی متصل می شود. حال روکش را از روی لوله مویی بردارید،لوله مویی ترموستات جدید را صاف کنید و روکش را روی آن بکشید. سپس لوله مویی را در محل قرار گیری خود بگذارید و دوباره اتصالات را طبق قبل وصل کنید.

مرحله چهارم:

هم اکنون باید در این مرحله ترموستات را سر جای قبل خود قرار دهید و شفت آن را به کمک انبر دست سفت کنید و کاور ترموستات را رویش بکشید و کل مجموعه ترموستات را در محل قرار گیری خود دوباره قرار دهید.

مرحله آخر:

در مرحله آخر پیچ جعبه ترموستات که در ابتدا بازکرده بودید را ببندید و درپوش آن را قرار دهید و در نهایت پیچ مخصوص تنظیم دما را روی شفت به خوبی قرار دهید.

همچنین بخوانید  تعویض فیلتر یخچال بوش

آموزش تعویض ترموستات یخچال بوش

هم اکنون فرآیند تعویض ترموستات یخچال شما به پایان رسیده و با زدن دو شاخه یخچال بوش خود در پریز برق می توانید ترموستات جدید یخچال خود را تست کنید.اگر عیب یابی یخچال بوش به درستی انجام شود شاید دیگر نیازی به تعویض  و تعمیر ترموستات آن نباشد.

همچنین بخوانید  علت سرد نکردن یخچال فریزر بوش

سفیر سرویس یکی از شرکت های است که بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی را بالاترین کیفیت به انجام می رساند، لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی کند صرفا خدمات لوازم خانگی بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط ده ها تعمیرکار متخصص بوش در سراسر کشور به انجام می رساند.

 

5 پاسخ

  1. آموزش های خوبی برای تعویض ترموستات یخچال بوش گذاشتید استفاده کردم. ممنونم .

  2. با خوندن مقاله آموزش تعویض ترموستات یخچال بوش در ،با صرف زمان و هزینه کمتری می تونیم ترموستات یخچالمون رو تو خونه عوض کنیم. ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات