راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر بوش

به این مطلب امتیاز دهید post

راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر بوش را در سفیر سرویس میخوانید:

راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر بوش :

نمایندگی های یخچال بوش در سراسر خدمات ممتازی در زمینه انواع یخچال و فریز های بوش ارایه می دهد. یخچال فریزر های بوش در مدل های مختلف و با پیکربندی های متفاوت تولید می شوند.

  1.  یخچال فریزر بالا پایین
  2. یخچال ساید بای ساید
  3.  یخچال فرنچ (فرانسوی)
  4. یخچال دوقلو بوش

سفیر سرویس

ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش:

یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و فر توکار

نمایندگی-تعمیرات-بوش

طراحی:

یخچال های بوش از ظاهری  زیبای برخوردار هستند.طراحی یخچال فریزرهای بوش بسیار شیک و مدرن است.این محصولات در رنگ های نقره ای و سفید برای سلیقه های متفاوت طراحی می شوند.در کل یخچال فریزرهای بوش را از نظر طراحی قابل قبول هستند و برای زیباتر شدن دیزاین آشپزخانه ها گزینه ی خوبی هستند.

همچنین بخوانید  تعمیر یخچال فریزر بوش در غرب

سیستم خنک کننده Multi Air Flow

ما انتظار داریم مواد غذایی تازه بماند، برای همین یکی از بهترین گزینه ها، محصولات بوش هستند. یخچال فریزر بوش به وسیله طراحی سیستم هوای چند گانه Multi Air Flow، هوای سرد و خنک را در تمامی قسمت های یخچال به گردش در خواهد آورد.دما در یخچال فریزر بوش به صورت یکسان حفظ میشود.که باعث تازه ماندن و طراوات و شادابی بیشتر مواد غذایی، سبزیجات و میوه ها میشود.
سیستم خنک کننده Multi Air Flow در بخش فریزر از یخچال فریزر بوش جلوی یخ زدگی مواد غذایی را میگیرد.پس گوشتهای شما همانند روز اول طعم  خود را حفظ خواهند کرد.

بدون یخ زدگی No Forst:

یخچال فریزر بوش به سبب بهره وری از فناوری No Frost از یخ زدگی و ایجاد برفک جلوگیری خواهد کرد.
در بعضی موارد مواد غذایی و نوشیدنی ها داخل یخچال به خوبی سرد نمی شوند و شما می توانید با پیدا کردن علت سرد نکردن یخچال فریزر بوش این مشکل را حل کنید.

Super Freezing ( انجماد سریع):

فناوری Super Freezing شبیه سیستم Super Cooling است.با اضافه کردن مواد غذایی جدید به داخل فریزر بلافاصله فناوری Super Freezing دمای داخل فریزر را پایین می آورد.در نتیجه از آب شدن خوراکی هایی مثل بستنی جلوگیری می کند و در نهایت نیز از هدر رفتن انرژی جلوگیری خواهد کرد.

همچنین بخوانید  تعویض فیلتر یخچال بوش

راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر بوش

میزان مصرف انرژی یخچال بوش:

چون یخچال و فریزر بوش به صورت 24 ساعته کار می کنند .اما نگران نباشید! اکثر یخچال فرزیرهای بوش برچسب انرژی A++ دارند.

محفظه VitaFresh:

این محفظه وظیفه اش حفظ طراوت و شادابی سبزیجات و میوه ها 3 برابر بیشتر از حالت عادی است و به صورت حرفه ای مواد غذایی را با دمای بین -1 تا 3 درجه نگهداری می کنند.

Home Bar:

Home Bar در یخچال و فریزر بوش به شما کمک می کند تا دسترسی سریع تر به نوشیدنی ها داشته باشید.

سیستم Super Cooling

Super Cooling یکی از کارآمد ترین فناوری هایی است که یخچال های بوش به آن مجهز هستند.موقعی که شما مواد غذایی جدید را در داخل یخچال های معمولی بگذارید به طور خودکار محیط یخچال نیز شروع به گرم کردن خواهد شد.اما کمپرسور برای بهبود کارکرد، انرژی بیشتری را مصرف میکند. در یخچال فریزرهای بوش دما را به 2 درجه پایین تر از حد معمول می رساند.پس کمپرسور انرژی بالایی را مصرف نمیکند.

فناوری Fresh Sens:

فناوری Fresh Sens کمک می کند تا داخل یخچال با دمای بیرون تنظیم شود.پس خوراکی هایی همانند بستنی در یخچال نه خیلی سفت و نه آنقدر نرم میشود.

عیب یابی یخچال بوش در صورتی که به موقع و توسط متخصص مربوطه صورت بگیره بسیار از مشکلات یخچال را با کمترین هزینه حل میکند.

کارکرد و قیمت یخچال و فریزر بوش:

یکی از راهنمای ها برای خرید یخچال فریزر بوش رضایت بخشبودن و کیفیت بسیار بالای قطعات است.در حالت کلی  ماندگاری یخچال فریزرهای بوش بین ۲۰ تا ۳۰ سال است.البته یخچال فریزر بوش  قیمت بالاتری نسبت به بقیه برندها دارد، اما ارزش خرید آن بسیار بیشتر است.
اگر باز هم نیاز به کمک و راهنمایی در جهت خرید یا تعمیر یخچال بوش دارید، با متخصصین ما در سفیر سرویس تماس بگیرید.

همچنین بخوانید  نحوه تعمیر یخساز بوش

سفیر سرویس یکی از شرکت های است که بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی را بالاترین کیفیت به انجام می رساند، لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی کند صرفا خدمات لوازم خانگی بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط ده ها تعمیرکار بوش متخصص در سراسر کشور به انجام می رساند.

 

6 پاسخ

  1. با خوندن مقاله راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر بوش با دید بهتر و اطلاعات جامع تری می تونیم یخچال فریزر بخریم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات