تعمیر جاروبرقی بوش در شرق تهران

نمایندگی بوش در آزادی
به این مطلب امتیاز دهید post

کیفیت محصولات بوش بالا در کنار قیمت مناسب و طراحی کارامد سبب پرفروش بودن جاروبرقی های بوش است. با این وجود حتی بهترین برند ها هم بعد از چند سال استفاده به علت فرسودگی قطعات تخریب میشوند . در این مقاله از سفیر سرویس درباره تعمیر جاروبرقی بوش در شرق تهران خواهیم خواند.سفیر سرویس یکی از شرکت های است که بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی را بالاترین کیفیت به انجام می رساند، لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی کند صرفا خدمات لوازم خانگی  بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط متخصصین خود در سراسر کشور به انجام می رساند.

سفیر سرویس

ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش:

یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و فر توکار

نمایندگی-تعمیرات-بوش
تعمیر جاروبرقی بوش در منزل
تعمیر جاروبرقی بوش در منزل

شما میتوانید بعد از بررسی جاروبرقی بوش و مطمعن شدن از خرابی دستگاهتان با تیم سفیر سرویس تماس بگیرید. و از خدمات تعمیر جاروبرقی بوش در منزل کمک بگیرید. با استفاده از خدمات سفیر سرویس بوش شما میتوانید از کیفیت قطعات بکار برده شده در تعمیر جاروبرقی خود و تعیمر اصولی دستگاه خود اسوده خاطر باشید . برخی اوغات امکان دارد مشکل جاروبرقی جدی نباشد و با تمیز کردن لوله یا خاموش روشن کردن ان و یا تعویض کیسه مشکلتان حل شود ،که در این مقاله روش حل کردن این مشکلات را توضیح داده ایم . اگر مشکلتان با انجام کارهای زیر حل نشد از متخصصان سفیر سرویس، در تعمیر جاروبرقی بوش نمایندگی رسمی تعمیرات جاروبرقی بوش کمک بگیرید.

همچنین بخوانید  تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی بوش

علت خراب شدن وتعمیر جاروبرقی بوش در شرق تهران

خراب شدن برس جاروبرقی بوش

در اغلب جاروبرقی ها به علت مستهلک شدن پلاستیک بکار رفته در ساخت برس جاروبرقی امکان دارد برس جاروبرقی تان بشکند ، که ارزش تعمیر ندارد و باید با خرید یک برس جدید و جایگزین کردن ان مشکل را حل کنید . شما میتوانید با تیم سفیر سرویس تماس بگیرید از خدمات تعمیر جاروبرقی بوش در منزل در شرق تهران استفاده کنید.

خراب شدن فیلتر جاروبرقی بوش

فیلتر جاروبرقی با گذشت زمان و استفاده مکرر به علت جذب خاک و پرزفرش و الودگی ها مستهلک و به اصطلاح ناکارامد میشود که برروی عملکرد جاروبرقی شما تاثیر منفی میگذارد و از مکش ان میکاهد و سبب اسیب های ریوی از جمله اسم و الرژی میشود .بهتر است اقدام به تعویض کنید و میتوانید از تیم سفیر سرویس کمک بگیرید.

همچنین بخوانید  تعمیر برس جاروبرقی بوش

خراب شدن کیسه جاروبرقی

کیسه یا مخزن جاروبرقی از مهم ترین قسمت های دستگاه به شمار میرود که هیچ گاه قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود . امکان مکش جاروبرقی شما مانند سابق نباشد یا هنگام روشن کردن ان صدای عجیبی ایجاد کند و خوب خاک و پرز را جمع نکند که احتمال دارد علت این مشکل خراب یا پر بودن کیسه جاروبرقی بوش باشد.میتوانید برای تعویض و تعمیر جاروبرقی بوش در منزل از متخصصان سفیر سرویس کمک بگیرید.

تعمیر موتور جاروبرقی  بوش

هنگام کار کردن با جاروبرقی بوش متوجه شوید که مکش دستگاهتان کم شده است . در اینصورت ، ابتدا لوله های جاروبرقی و فیلتر و کیسه جاروبرقی خود را بررسی کنید . در صورت برطرف نشدن مشکل مکش جاروبرقی میتوانید از بوش سرویس کمک بگیرید . امکان دارد هنگام کار با جاروبرقی ناگهان بوی سوختگی از دستگاهتان بلند شود . این اتفاق نشان دهنده اتصالی موتور دستگاه جاروبرقی بوش میباشد . یا اگر صدایی مات مشابه هرز شدن چرخ دنده شنیده شد ، امکان دارد مشکل از موتور جاروبرقی بوش باشد . این یک مشکل جدی تلقی میشود که در صورت برخورد با ان مشکل حتما با تیم سفیر سرویس در جهت تعمیر موتور جاروبرقی بوش خود تماس بگیرید .

تعمیر لوله جاروبرقی بوش

درصورت گرفتگی و کثیف شدن لوله جاروبرقی مکش دستگاه شما کم میشود و به مرور زمان سبب مستهلک شدن موتور جاروبرقی نیز میشود . در صورت گرفتگی لوله جاروبرقی ان را از جاروبرقی جدا کرده به حمام ببرید وداخل لوله را با اب ولرم و مقدارکمی مایع شوینده بشورید از وارد کردن اجسام تیز برای جدا کردن الودگی ها پرهیز کنید زیرا سبب اسیب به لوله شما خواهد شد . در صورت پاره شدن یا سوراخ شدن لوله جاروبرقی تنها چاره شما تعویض لوله میباشد. برای استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی  با سفیر سرویس بوش تماس بگیرید.

همچنین بخوانید  تعویض قطعات جاروبرقی بوش
تعمیر جاروبرقی بوش در منزل
تعمیر جاروبرقی بوش در منزل توسط سفیر سرویس

هنگام  درخواست خدمات تعمیر جاروبرقی بوش در منزل از چه خدماتی بهره مند میشوید؟

ابتدا با پشتیبانی تیم سفیر سرویس تماس میگیرید و مشکل جاروبرقی خود را اعلام میکنید . در هر نقطه از تهران که باشید ودر هر تاریخ و زمانی حتی ایام تعطیل تعمیرکاربه منزل شما می اید و ابتدا علت خرابی جاروبرقی شما را بررسی میکند . سپس در صورت قابل تعمیر بودن قطعات با تعمیر بازیابی قطعات قبلی دستگاهتان را تعمیر میکند، و در هزینه هایتان به شدت صرفه جویی میشود . در صورت عدم کارایی قطعات متخصصان ما قطعات خراب را با قطعات کاملا اورجینال تعویض میکنند. با تلاش تعمیرکارمجاز بوش شما میتوانید از کیفیت خدمات دریافتی مطمعن باشید .

همچنین بخوانید  تعمیر جاروبرقی بوش چگونه است؟

در اخر به شما پیشنهاد میکنیم از دستکاری وباز کردن جاروبرقی در منزل و سعی در اینکه خودتان ان را تعمیر کنید خودداری کنید زیرا جاروبرقی های بوش با فناوری پیچیده ای تولید میشوند . تعمیر جاروبرقی بوش در منزل را به افراد بدون تخصص نسپارید زیرا با دستکاری نابجا و استفاده از قطعات فیک و قلابی موقتی دستگاهتان را تعمیر میکنند اما پس از چند روز دوباره دستگاهتان خراب میشود و هزینه ای مازاد بر شما تحمیل میشود .

همچنین بخوانید  نمایندگی تعمیرات بوش در گیشا

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات