تعمیر جاروبرقی بوش در مرزداران

تعمیر جاروبرقی بوش در مرزداران
5/5 - (1 امتیاز)

آیا برای سرویس جاروبرقی بوش خود دنبال یک تعمیر کار حرفه ای هستید که در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شود؟ اگر می خواهید جاروبرقی بوش شما توسط تکنسین های ماهر تعمیر شود وبه شما فاکتور معتبر برای هزینه ای که پرداخت می کنید داده شود و دستگاه شما را با قطعات اورجینال تعمیر کند، کافی ست در سفیر سرویس ثبت نام کنید تا تعمیرکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

سفیر سرویس

ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش:

یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و فر توکار

نمایندگی-تعمیرات-بوش

در نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش در منزل در مرزداران ما به شما گارانتی معتبر می دهیم تا اگر درمدت ۶ ماه قطعه ای که توسط تعمیر کاران ما تعمیر شده بود دوباره خراب شود ما به صورت رایگان جاروبرقی شما را تعمیر می کنیم.در تعمیر جاروبرقی بوش در مرزداران تعمیر در محل صورت می گیرد تا در هزینه و وقت شما صرفه جویی کنیم. تعمیر کاران ما بعد از تماس شما به در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر می شوند.

همچنین بخوانید  تعمیر جاروبرقی بوش چگونه است؟

آیا با سرویس جاروبرقی بوش می توان از معیوب شدن دستگاه جلوگیری کرد؟

هر یک از تعمیرکاران نمایندگی بوش در مرزداران که برای ارائه سرویس در محل اعزام می شوند.بعد از تعمیر دستگاه ،سرویس دستگاه را لازم می دانند اما اکثر مشتریان از انجام آن صرف نظر می کنند .اکثر مشتریان نمی دانند که سرویس جاروبرقی بوش در مرزداران چگونه از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری می کند.
با انجام سرویس، جاروبرقی شما دیرتر خراب می شود و هزینه بالایی تعمیر جاروبرقی را صرفه جویی کنید.

همچنین بخوانید  تعمیر موتور جاروبرقی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش در مرزداران

تعمیر جاروبرقی بوش

یکی از لوازم برقی پرکاربرد در هر خانه ،جاروبرقی است .از پرطرفدارترین برندهای جاروبرقی ،برند بوش است .که دارای کیفیت بالا و طراحی بی نظیر دارد.با این حال ممکن است بعد از گذشت چند سال دچار استهلاک و فرسودگی شود .در این زمان افراد دچار سردرگمی می شوندوممکن است دستگاه خود را به افراد بی تجربه برای تعمیر بدهند.بدون شک این کار درستی نیست چون باعث آسیب بیشتر به جاروبرقی شما می شود ویا در بهترین حالت درست تعمیر نشود.توصیه من به شما این است که تعمیر جاروبرقی بوش خود را به نمایندگی بوش در مرزداران بسپارید.چون دارای افراد با تجربه و آموزش دیده برای تعمیر دستگاه شما است.همان طور که می دانید در ساخت جاروبرقی بوش از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است پس باید تعمیرکاران آموزش دیده آن را تعمیر کنند.

همچنین بخوانید  تعویض قطعات جاروبرقی بوش

قطعات قابل تعمیر جاروبرقی بوش

۱- تعمیر برس جاروبرقی بوش

۲- تعمیر فیلتر جاروبرقی بوش

۳- تعمیر کیسه جاروبرقی بوش

۴- تعمیر موتور جاروبرقی بوش

۵-تعمیر لوله جاروبرقی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش در مرزداران

دلایل کاهش مکش جاروبرقی بوش

۱-آسیب دیدن موتور جاروبرقی:

اصلی ترین دلیل کاهش قدرت مکش جاروبرقی می توان به آسیب دیدن موتور جاروبرقی اشاره کرد.اگر به هر دلیلی موتور جاروبرقی خراب شود باعث کاهش مکش جاروبرقی می شود و قدرت کافی برای جمع آوری زباله و ذرات را به داخل کیسه ندارد.از نشانه های خرابی موتور جاروبرقی سروصدای زیادی در حین کار کردن می توان اشاره کرد و نشانه ای بعدی دیر خاموش شدن دستگاه می باشد.بهترین کار تماس با تعمیرکاران با تجربه و حرفه ای می باشد.

۲-خراب شدن برس جاروبرقی:

برس چرخان تاثیر مستقیمی در مکش جاروبرقی دارد. بعضی از مدلهای جاروبرقی بوش دارای برس چرخان هستند .که وظیفه دارد بعد از مکش زباله و گرد وغبار به داخل ،زباله و گرد وغبار را از هوای مکش جدا کند و باعث افزایش قدرت مکش می شود.

۳-مسدود شدن لوله های جاروبرقی:

از مهم ترین دلایل کاهش قدرت مکش جاروبرقی بوش،مسدود بودن لوله ها می باشد. برای مواجهه با این مشکل بهتر است لوله خرطومی ،شلینگ و اتصالات آن را بررسی کنید.

همچنین بخوانید  تعمیر برس جاروبرقی بوش

 

۴-کثیف شدن فیلتر جاروبرقی:

کثیف بودن یا تمام شدن تاریخ مصرف فیلتر جاروبرقی بوش باعث کاهش مکش دستگاه می باشد.اگر فیلتر کثیف بود می توان آن را جدا کرد و تمیز کنید.اما اگر خراب شده بود یا تاریخ مصرف آن گذشته بود پس باید تعویض شود.در صورتی که فیلتر جاروبرقی شما قابل تمیز کردن نبود بهتر است هر ۶ ماه یکبار آن را تعویض کنید.

۵- پر بودن کیسه جاروبرقی:

اگر کیسه جاروبرقی پر باشد یا پاره شده باشد در این صورت مکش دستگاه خیلی کم می شود.اگر کیسه خیلی پر باشد حتی ممکن است جاروبرقی از کار بیفتد.پارگی کیسه جاروبرقی باعث اسیب به موتور می شود زیرا که موتور گرم می شود.

۶- روشن بودن طولانی جاروبرقی:

اگر جاروبرقی به طور مداوم روشن باشد قدرت مکش پایین میاید چون در این حالت باعث کاهش عملکرد موتور می شود پس مکش کم می شود.برای عملکرد بهتر جاروبرقی باید بعد از هر ۱۰ دقیقه که جاروبرقی روشن بود ۵ دقیقه خاموش شود تا به موتور آسیب نرسد.

همچنین بخوانید  تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی بوش

سخن پایانی:

جاروبرقی یکی از مهم ترین لوازم خانگی به شمار می رود ونقش اساسی در آرامش شما دارد .پس برای تعمیر و سرویس دستگاه خود از  تعمیرکار بوش استفاده کنید.در مرزداران جاروبرقی بوش شما را با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت تعمیر می کنیم.
سفیر سرویس یکی از شرکت های است که بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی را بالاترین کیفیت به انجام می رساند، لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی کنند صرفا خدمات لوازم خانگی برند بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط متخصصین خود در سراسر کشور به انجام می رساند.

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات