تعمیر ظرفشویی بوش در چیتگر

تعمیر ظرفشویی بوش در چیتگر
به این مطلب امتیاز دهید post

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در چیتگر  توسط سرویسکار مجاز بوش در  سفیر سرویس انجام می شود.سفیر سرویس یکی از شرکت های است که بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی را بالاترین کیفیت به انجام می رساند، لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی کند صرفا خدمات لوازم خانگی بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط متخصصین خود در سراسر کشور به انجام می رساند. خدماتی که در سفیر سرویس ارایه می شود شامل عیب یابی، تعویض قطعات،نصب ظرفشویی و… می باشد که با بالاترین کیفیطت انجام می شود.

تعمیر لوازم خانگی بوش
خدمات تعمیر لوازم خانگی سفیر سرویس

همچنین بخوانید  چرا باید از بین برندهای مختلف ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنیم؟

تعمیر ظرفشویی بوش در چیتگر

ظرفشویی یکی از لوازم خانگی مهم وکاربردی است که زندگی را برای ما آسان و ساده می کند.زمانی که ظرفشویی خراب می شود ویا درست کار نمی کند یک مشکل بزرگ ایجاد می شود.لازم است که خیلی سریع مشکل حل شود .سفیر سرویس خدمات ظرفشویی بوش را به نحوه احسن توسط تعمیرکاران ماهر خود انجام می دهد.

تعمیر ظرفشویی بوش در چیتگر

مزیت استفاده از سفیر سرویس:

 نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در چیتگر یکی از شعبه های سفیر سرویس می باشد که می تواند به سراسر تهران و کرج خدمت رسانی کند.

۱-دادن فاکتور معتبر برای اطمینان خاطر مشتری
۲-استفاده از قطعات اورجینال واصل برای تعمیر
۳-ارائه گارانتی معتبر تا ۱۸۰ روز.
در صورتی که قطعه ای تعمیر شده در کمتر از ۱۸۰ روز دوباره خراب شود .این قطعه به صورت رایگان تعمیر می شود .
هرچند این اتفاق به ندرت رخ می دهد.
۴- استفاده از تکنسین های آموزش دیده و ماهر
۵-اعزام تعمیرکاران ماهر در کوتاه ترین زمان ممکن به محل
۶-با کمترین قیمت دریافت بالاترین خدمات

همچنین بخوانید  تعمیر هیت پمپ ماشین ظرفشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش در چیتگر

ماشین ظرفشویی بوش:

امروزه ظرفشویی یکی از لوازم خانگی ضروری در آشپزخانه است.به همین دلیل انواع محصولات با امکانات مختلف توسط شرکت بوش طراحی و تولید شده است.شرکت بوش هدفش حس آرامش در زندگی برای مشتریانش است به همین دلیل از تکنولوژی روز دنیا در ساخت محصولات خود استفاده کرده است.
بوش یکی از پرطرفدارترین برند در لوازم خانگی است. محصولات شرکت بوش به دلیل کیفیت بی نظیر و طراحی زیبا در سراسر دنیا جای خود را در دل کاربران باز کرده است.کمتر کسی است که شهرت محصولات بوش را نشنیده باشد.ماشین ظرفشویی بوش هم یکی از محصولات بی نظیر شرکت بوش است.

همچنین بخوانید  روش تشخیص اصلی یا تقلبی بودن ماشین ظرفشویی بوش

سری ظرفشویی بوش:

ماشین ظرفشویی بوش دارای چهار سری ۲، ۴، ۶ ، ۸ است که سری ۲ نسل اول ماشین ظرفشویی بوش است و سری ۸ یشرفته ترین نسل ماشین ظرفشویی بوش است.ماشین ظرفشویی بوش داری امکانات و برنامه مختلفی است .برنامه های شستشوی ظرفشویی بوش که به صورت کامل برای صحفه لمسی آن حک شده کار شما را برای انتخاب برنامه موردنیازتان راحت کرده اس

افزایش عمر ظرفشویی بوش

توصیه‌هایی برای نگهداری و تعمیر ظرفشویی بوش در زیر بیان می کنیم تا عمر ظرفشویی خود را افزایش دهید.
۱- برای افزایش عمر ماشین ظرفشویی بوش حتما باقی مانده غذا را از روی ظروف پاک کنید .باقی مانده غذا در داخل پمپ ماشین ظرفشویی گیر می کند  و بعد از مدتی دستگاه شما بوی بد می گیرد .
۲-از مواد شوینده بیش از اندازه مصرف نکنید. برخی افراد به بهانه ای تمیزی بیشتر ظروف ، مواد شوینده ای بیشتری استفاده می کنند.این کار نه تنها به ماشین ظرفشویی آسیب وارد می کنند بلکه ظروف هم آسیب می بینند.
۳-زمانی ماشین ظرفشویی را روشن کنید که ماشین ظرفشویی پر شود با این کار در مصرف آب و برق صرفه جویی می کنید و عمر دستگاه شما هم افزایش می یابد.
۴-به دلیل رسوبات آب ، شلنگ های ماشین ظرفشویی بوش را هر چند یکبار تعویض کنید.می توانید شلنگ ها را خودتان تعویض کنید ۵-اگر آب زندگی شما سخت است در این صورت املاح زیادی دارد که در لوله های ماشین ظرفشویی رسوب می کند.شما می توانید با نمک های مخصوص ماشین ظرفشویی سختی آب را از بین ببرید یا حداقل کم کنید. همچنین استفاده از بهترین مواد شوینده برای ظرفشویی بوش می تواند در افزایش تمیزی ظروف شما موثر باشد.
۶-ماشین های ظرفشویی جدید زمانی که با مشکل روبه رو می شوند یه کدی را در صفجه نمایش نشان می دهند که شما باید به این اخطارها توجه کنید و باعث روشن شدن چراغ های ظرفشویی بوش می شود.

تعمیر ظرفشویی بوش در چیتگر

همچنین بخوانید  تفاوت ماشین ظرفشویی اصل برند بوش مدل ایستاده و مدل رومیزی

۷-چاقو را در جای مخصوص خود قرار دهید . چون لبه ای تیغ چاقو یا ظروف شیشه ای سبب کنده شدن پوشش پلاستیکی و زنگ زدگی قفسه های فلزی دستگاه شما می شود.
۸-بیش از اندازه ظرف داخل ظرفشویی قرار ندهید. باعث می شود ظرفشویی بیش از اندازه کار کند در نتیجه ماشین ظرفشویی خیلی داغ می شود و خیلی از اجزا دستگاه تحمل گرمای اضافه را ندارد.
۹-اگر ظرفی داخل ظرفشویی شکست آن را جمع کنید .در صورت عدم توجه به تکه های شکسته ظروف ، وارد پمپ تخلیه  یا فیلتر می شود .
۱۰-به طور مرتب قیلتر ماشین ظرفشویی بوش را تمیز کنید . ذرات غذایی که در حین شستشو تخلیه نمی شوند در فیلتر ماشین ظرفشویی جمع می شوند.باید ماهی یکبار فیلتر ماشین ظرفشویی بوش را در بیاورید و با فرچه یا مسواک تمیز کنید.

همچنین بخوانید  بهبود کارایی ظرفشویی بوش با تعمیر و سرویس منظم

نمایندگی بوش در چیتگر

در نمایندگی چیتگر تعمیر ، نصب و سرویس ماشین ظرفشویی بوش را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.تعمیر ماشین ظرفشویی بوش یک کار تخصصی است .لازم است توسط تعمیرکاران آموزش دیده و با تجربه انجام شود . در غیر اینصورت خسارت جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد می شود.همچنین می توانید جهت راهنمایی برای سرویس دوره‌ای ماشین ظرفشویی بوش با مشاوران ما تماس بگیرید.
برای استفاده از خدمات این نمایندگی بوش در چیتگر کافیست در سفیر سرویس به صورت آنلاین ثبت نام کنید و یا با یکی از شماره های سفیر سرویس تماس بگیرید. کارشناسان ما برای هماهنگی با شما تماس می گیرند و در اسرع وقت به محل اعزام می شوند.سفیر سرویس نمایندگی اصلی بوش نیست ولی خدمات نمایندگی بوش را ارائه می دهد.

10 پاسخ

  1. برای تعمیر ظرفشویی بوش منزل از خدمات سفیر سرویس استفاده کردم و از سرعت عمل و کیفیت مجموعه کاملا راضیم.

  2. برای تعمیر ماشین ظرف شویی از خدمات بی نظیر سفیر سرویس استفاده کردم و از عملکرد و کارایی مجموعه خیلی راضی بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات