تعمیر کلید جاروبرقی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش در منزل
4/5 - (2 امتیاز)

تعمیرگاه های جاروبرقی بوش با نام سفیر سرویس با اطلاعات و تخصص کافی، کلیدهای جاروبرقی بوش را با دقت بالا تعمیر می‌کند. با توجه به تجربه بسیار آن ها در این زمینه، ابتدا مشکلات کلیدها را تشخیص می دهند و سپس با استفاده از ابزارهای مناسب و دانش فنی، هرگونه خرابی را تعمیر می‌کنند. این تعمیرات از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا کلیدهای عملکرد صحیح دستگاه را تضمین می‌کنند. تعویض قطعات آسیب دیده و تعمیرات دقیق باعث بهبود عملکرد جاروبرقی می‌شود. خدمات با کیفیت سفیر سرویس بوش، به مشتریان اطمینان کافی از کارکرد بهینه و پایدار دستگاه جاروبرقی خود را می‌دهد.

سفیر سرویس

ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش:

یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و فر توکار

نمایندگی-تعمیرات-بوش

برند بوش انواع جاروبرقی را با بهترین کیفیت تولید می کند و اگر شما با توجه به نیازتان مناسب ترین جارو برقی را انتخاب کنید ، در طولانی مدت می توانید از آن استفاده کنید. البته پس از مدتی استفاده حتی برای جاروبرقی های مارک بوش نیز ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید . اما نگران نباشید. شرکت سفیر سرویس می تواند به شما در زمینه تعمیر کلید جاروبرقی بوش کمک کند.

جارو برقی بوش نمایندگی بوش سرویس کد مجاز 981359 - قاصدک سنتر

کلید جارو برقی

کلید جاروبرقی قطعه ای است که مسئول روشن و خاموش کردن دستگاه می باشد. با فشار دادن یا حرکت دادن این قطعه فرمانی به برد جاروبرقی صادر می شود که با توجه به آن دستگاه شروع به کار می کند و یا از کار می افتد .

همچنین بخوانید  تعمیر جاروبرقی بوش در غرب تهران

تعمیر کلید جاروبرقی

همان طور که گفتیم وظیفه این قطعه ذوشن خاموش کردن جاروبرقی است . پس اگر دچار خرابی ، شکستگی یا … شود ، دستگاه شما روشن نخواهد شد. زیرا فشرده‌شدن آن توسط دستگاه تشخیص داده‌نمی شود. در صورتی که جارو برقی شما نیز با این مشکل رو به رو است که پس از فشردن کلید روشن نمی شود . از اولین اقدام های شما بادی چک کردن سلامت کلید جاروبرقی باشد.
برای این کار ابتدا لازم است که جاروبرقی را از برق بکشید . در مرحله بعد قسمتی که برای جایگیری کلید روشن خاموش تعبیه شده‌است باید باز شود. برای چک کردن سلامتی کلید از اهم متر استفاده می شود . اهم متر را در قسمت مشخص قرار می دهیم ، اگر کلید مشکلی نداشته‌باشد ، عقربه اهم متر عدد صفر را نشان می دهد. ( یعنی دستگاه به درستی خاموش شده‌است) ولی اگر عدد صفر مشاهده نشد ، لازم است برای تعمیر کلید جاروبرقی بوش اقدام فرمایید.

همچنین بخوانید  تعمیر جاروبرقی بوش در شرق تهران

نکته قابل توجه این است که کلید جارو برقی قطعه ای حساس می باشد که فرآیند های دستگاه به آن وابسته است . بهتر است در حفظ سلامت این قطعه کوشا باشید . از برخورد آن به مکان های مختلف یا فشردن زیاد آن جلوگیری کنید . زیرا ممکن است در صورت باز شدن محل کلید ، روند دستگاه دچار اختلال شود.

تعمیر جاروبرقی بوش - شرکت خدمات پس از فروش سیهاوی

قطعات اصلی تشکیل‌دهنده جاروبرقی

  • فیلتر وکیوم
  • کلید جارو برقی
  • کیسه وکیوم
  • کابل برق
  • لوله جاروبرقی
  • برس ها
  • چرخ ها
  • سوئیچ ها
  • خرطومی
  • سیم و دو شاخه

نحوه خدمت رسانی

اگر کلید جاروبرقی شما دچار مشکل است ، احتمالا کار سختی است که جاروبرقی را تا تعمیرگاه های لوازم خانگی حمل کنید  . جهت راحتی این مسیر ، شرکت سفیر سرویس تعمیرکاران مجرب و متخصص خود را به محل مورد نظرتان اعزام خواهد کرد . شما باید از طرق مختلف ( سفارش آنلاین و یا تماس با شرکت ) سفارش مربوط به تعمیر کلید جاروبرقی بوش را ثبت بفرمایید .

همچنین بخوانید  تعمیر جاروبرقی بوش در سعادت آباد

بعد از ثبت سفارش شما ، همکاران ما زمان و مکان مورد نظر را با شما هماهنگ می کنند و در اسرع وقت جهت تعمیر کلید جاروبرقی بوش حضور می بایند . تعمیرکار در ابتدا به توضیحات شما از مشکلات موجود گوش می دهد و سپس به چک کردن وسیله می پردازد . پس از تشخیص مشکلات موجود ، تعمیر کار ما اقدام به تعمیر جاروبرقی در نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش در منزل می کند .
حین تعمیر جاروبرقی اگر قطعه ای امکان تعمیر نداشت و باید تعویض می شد ، تعمیرکار بوش شرکت سفیر سرویس قطعات اورجینال و اصل را برای شما تهیه می کنند .

همچنین بخوانید  تعمیر جاروبرقی بوش در مرزداران

هزینه تعمیر جاروبرقی بوش در منزل

هزینه را نمی توان به صورت قطعی بیان کرد . قیمت نهایی تعمیر کلید جاروبرقی بوش  به مشکل موجود و قطعات خراب بستگی دارد. هزینه حدودی را تعمیرکار پس از بررسی دستگاه  به شما اعلام خواهد کرد .

همچنین بخوانید  نمایندگی جاروبرقی بوش در شمال تهران

سفیر سرویس یکی از شرکت های است که بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی را بالاترین کیفیت به انجام می رساند، لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان نمایندگی بوش فعالیت نمی کند صرفا خدمات لوازم خانگی  بوش را در ایران با بهترین کیفیت توسط متخصصین خود در سراسر کشور به انجام می رساند.

4 پاسخ

  1. نکات مفیدی در مقاله تعمیر کلید جاروبرقی بوش مطرح شد ممنون از سایت خوبتون.

  2. خودم با خوندن تعمیر کلید جاروبرقی بوش مشکل و حل کردم و ب تعمیرگاه مراجعه نکردم دمم گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی خدمات